ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Ο 104χρονος… έφηβος χρήστης του διαδικτύου που νοιώθει προδομένος!

Ο υπεραιωνόβιος Λεωνίδας Πανουτσόπουλος.
O τσαγκάρης που πολέμησε στην Αλβανία, που έζησε την Κατοχή και το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων, είναι ο γηραιότερος χρήστης των social network media και ίσως ο πιο αγαπημένος. Ο… υπεραιωνόβιος έφηβος με τους περισσότερους φίλους  στο facebook μιλά στο Best για τα 104 χρόνια της ζωής του.
Πριν λίγο καιρό οι χρήστες του facebook απέκτησαν έναν παππού που έγινε ευθύς αμέσως λατρεμένος και σε  χρόνο ρεκόρ απέκτησε 5.000 «κολλητούς».
«Οι φίλοι μου στο facebook με αντιμετωπίζουν με μεγάλη αγάπη και πολύ σεβασμό. Τους ευχαριστώ όλους γι’ αυτό, τους δίνω την ευχή μου και να πάρουν τα χρόνια μου.
Ο Λεωνίδας Πανουτσόπουλος έχει δύο κόρες, τρεις εγγονές, έναν εγγονό και εννέα δισέγγονα.
«Έζησα δύο παγκοσμίους πολέμους, έναν εμφύλιο, πέρασα δικτατορίες, ποτέ μου όμως δεν αισθάνθηκα ότι με έχει προδώσει η χώρα μου, όπως έχει προδοθεί τώρα από τους πολιτικούς της».
(Πηγή : thebest.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: