«Έχετε στρώσει το χαλί στον εθνικισμό» επισήμανε στην Ν.Δ. ο
υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος Δ. Τζανακόπουλος τονίζοντας ότι τα όσα είπε ο Κ. Μπαρμπαρούσης είναι
«φυσικό επακόλουθο» της μετατροπής της Ν.Δ. σε «εθνολαϊκιστικό μόρφωμα».
Ο Δημ. Τζανακόπουλος υπογράμμισε ότι «όταν η Ν.Δ. μιλά για προδοσία η
Χρυσή Αυγή θα μιλήσει για πραξικόπημα» εκτιμώντας ότι αυτό είναι «η πιο
επικίνδυνη συνέπεια» της τεράστιας πολιτικής παραχώρησης που έκανε ο Κ.
Μητσοτάκης στην «ακροδεξιά ηγετική ομάδα που ελέγχει ο Αντ. Σαμαράς» και
καταλογίζοντάς της «ακέραια κι ολοκληρωτική ευθύνη για ό,τι συμβαίνει».
ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου