Την ικανοποίηση του για την έγκριση της πρότασης αναβάθμισης και συντήρησης της
παλαιάς εθνικής οδού στο τμήμα Πάτρα-Αίγιο, από τον αναπληρωτή υπουργό
Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλέξη Χαρίτση, εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Δυτικής
Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.
Ο Περιφερειάρχης επικοινώνησε με τον αναπληρωτή Υπουργό , αλλά και με τον Γενικό
Γραμματέα Δημοσίων Επενδύσεων ΕΣΠΑ Παν. Κορκολή, εκφράζοντας ικανοποίηση για την άμεση ανταπόκριση, καθώς το
συγκεκριμένο έργο συνδέεται με τους αναπτυξιακούς πόλους της Δ.Ελλάδας
και θα αναβαθμίσει περιοχές της Αχαΐας.
Όπως, άλλωστε έχει δηλώσει ο κ.
Κατσιφάρας: «Είχαμε δεσμευτεί, προχωράμε άμεσα στο συγκεκριμένο έργο. Μετά την
ολοκλήρωση του κόμβου του Ρίου, είναι η στιγμή που πρέπει να αποκατασταθεί το
δίκτυο που σήκωσε όλο το βάρος την περίοδο κατασκευής της Ολυμπίας οδού”.
Μετά την απόφαση έγκρισης του έργου και την ένταξή του στο Πρόγραμμα
Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, με προϋπολογισμό 12,5
εκατ. ευρώ, ξεκινά άμεσα η δημοπράτησή του.
Να σημειωθεί ότι τον περασμένο Απρίλιο είχε εγκριθεί από την Εκτελεστική
Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και στην συνέχεια από το Περιφερειακό
Συμβούλιο το έργο της αναβάθμισης, βελτίωσης και συντήρησης της Παλαιάς Εθνικής
οδού Κορίνθου – Πατρών στο τμήμα Πάτρα- Αίγιο.
Στη μελέτη περιλαμβάνονται:
·
Ανακατασκευή του ασφαλτοτάπητα σε σημεία
με σοβαρές αστοχίες,
·
Οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση σε όλο το
μήκος της οδού συμπεριλαμβανομένων διαβάσεων πεζών και πληροφοριακών πινακίδων
που να καλύπτουν το σύνολο των απαραίτητων πληροφοριών ενημέρωσης.
·
Εργασίες οδικής ασφάλειας με τοποθέτηση
στηθαίων ασφαλείας και αντικατάσταση ή επισκευή υφισταμένων όπου απαιτείται.
·
Κατασκευή πεζοδρομίων εντός των οικιστικών
ζωνών με τον εξοπλισμό τους (παγκάκια, κάδοι απορριμμάτων, φυτεύσεις κλπ.).
·
Ανάπτυξη δικτύου ηλεκτροφωτισμού τόσο της
οδού όσο και χαμηλού στα υπό κατασκευή τμήματα των πεζοδρομίων.
·
Κατασκευή δικτύου αποχέτευσης όμβριων.
·
Καθαρισμός ερεισμάτων, πρανών, διαμόρφωση
τάφρων, κοπή θάμνων, δέντρων κλπ. σε όλο το μήκος της οδού.
·
Διαμόρφωση των κόμβων σε όλες τις
διασταυρώσεις.
·
Συντήρηση των υφισταμένων τεχνικών και
κατασκευή νέων για την εξασφάλιση ήπιων γεωμετρικών χαρακτηριστικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου