ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία υδατοδρομίου στην Πάτρα


Εντός των επόμενων δύο τριών μηνών αναμένεται να βρεθεί ο ανάδοχος που θα αναλάβει την εκμετάλλευση και τη λειτουργία του αδειοδοτημένου υδατοδρομίου της Πάτρας. Ο... υδάτινος δρόμος πλέον έχει ανοίξει με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, Νίκο Κοντοέ να αισιοδοξεί στο Ρ/Σ stokokkino 107,7 Πάτρας ότι μέσα στο Σεπτέμβρη μπορεί να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ανάδειξης της εταιρείας που θα αναλάβει στην συνέχεια και την ευθύνη να προσελκύσει άλλες εταιρείες οι οποίες θα αναλάβουν το πτητικό έργο. Την αισιοδοξία του κ. Κοντοέ επιτείνει και η πρόθεση της κυβέρνησης να φέρει άμεση στη Βουλή νομοσχέδιο το οποίο θα διευκολύνει συνολικά τις διαδικασίες αδειοδότησης υδατοδρομίων ανά την Ελλάδα κάτι που θα επιτρέψει τη δημιουργία ενός ικανού δικτύου ελκυστικού για όσους θέλουν να ξεκινήσουν πτήσεις. 

Αναφορικά με το υδατοδρόμιο της Πάτρας το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠΑ προτίθεται στις αρχές του Ιουλίου να εγκρίνει τη διακήρυξη του διαγωνισμού για την εκμετάλλευση και τη λειτουργία του. Σε αυτό το Δ.Σ. αναμένεται να παραβρίσκεται και ο υπεύθυνος υδατοδρομίων του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου και σε δεύτερη φάση η Γενική Συνέλευση θα πάρει την οριστική απόφαση για να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός. Ο διαγωνισμός αυτός θα επιτρέψει να βρεθεί η εταιρία που θα διαχειρίζεται και θα λειτουργεί τις εγκαταστάσεις όταν θα ξεκινήσουν οι πτήσεις. Επίσης ο ανάδοχος ουσιαστικά αναλαμβάνει και την υποχρέωση να προσελκύσει τις εταιρείες που θα εκτελούν το πτητικό έργο.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από δύο ελληνικές εταιρείες οι οποίες φέρονται έτοιμες να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό. Έναν διαγωνισμό που λαμβάνει υπόψη του τόσο την τεχνική δυνατότητα και την εμπειρία του ενδιαφερόμενου όσο και τον οικονομικό φάκελο που θα καταθέσει. Από εκεί και πέρα βέβαια το μεγάλο ζητούμενο είναι να δημιουργηθεί ένα δίκτυο υδατοδρομίων τέτοιο που να καθιστά ελκυστικό το όλο εγχείρημα στις εταιρείες που θα φέρουν τα υδροπλάνα στην Πάτρα και θα ξεκινήσουν να εκτελούν πτήσεις από και προς την αχαϊκή πρωτεύουσα. Ενδιαφέρον, για το πτητικό έργο, έχει υπάρξει ήδη από Καναδά, Ερζεγοβίνη και αλλού.

Θυμίζουμε ότι αυτή την στιγμή εκτός από την Πάτρα αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο διαθέτουν μόνο η Κέρκυρα και οι Παξοί και τούτο παρά το γεγονός ότι αιτήσεις έχουν καταθέσει περί τις 25 περιοχές της χώρας.

Όπως έγραψε την Κυριακή το «Βήμα» ο στόχος να ξεκινήσει πτητικό έργο την άνοιξη του 2019, εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, θα συμπέσει με την ολοκλήρωση ενός βιώσιμου δικτύου υδατοδρομίων. Και αυτό είναι η βασική προϋπόθεση για να καταφτάσουν οι επενδυτές από Καναδά, Ιαπωνία, Κίνα, Γερμανία, που έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους. Σύμφωνα μη πληροφορίες θεωρείται εφικτό ως τον ερχόμενο Μάρτιο να έχουν αδειοδοτηθεί τα υδατοδρόμια Κεφαλονιάς, Λευκάδας, Ιθάκης και Μεγανησίου, με την προϋπόθεση ότι οι δημόσιοι φορείς θα προχωρήσουν εγκαίρως τις επενδύσεις στον απαιτούμενο εξοπλισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: