ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Πήδησε, το είπε και το έκανε η Λούκα Κατσέλη του ΠΑΣΟΚ


Έχει την εντιμότητα και κατέβηκε χθες από το τρένο του ΠΑΣΟΚ.

Δεν ψήφισε το πολυνομοσχέδιο λόγω του άρθρου 37 και την διέγραψαν

   Διεγράφη η Λούκα Κατσέλη από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ μετά την καταψήφιση του άρθρου 37 για τις συμβάσεις εργασίας, κατά την κρίσιμη ονομαστική κατ' άρθρον ψηφοφορία του πολυνομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής. Συμβολικά, πήδησε από το σημερινό τρένο του ΠΑΣΟΚ, όπως το είχε προαναγγείλει.
      Στην επίσημη επιστολή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου προς τον πρόεδρο της Βουλής κ. Φίλιππο Πετσάλνικο με την οποία ανακοίνωσε χθες την διαγραφή της Λούκας Κατσέλη από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Παπανδρέου τονίζει ότι η υπερψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου «δεν είναι θέμα κομματικής πειθαρχίας, είναι θέμα εθνικής ευθύνης».

Η επιστολή της Λούκα Κατσέλη

   Στη δήλωση της Κατσέλη αναφέρεται: «Λυπάμαι για αυτή την απόφαση. Από τη δική μου τη μεριά θέλω να δηλώσω ότι ήμουν και είμαι ΠΑΣΟΚ και έχω στηρίξει με όλες μου τις δυνάμεις την κυβέρνηση. Για μένα όμως, θέματα αρχών και συνέπειας, ιδιαίτερα για ζητήματα που έχω προσωπικά χειριστεί και γνωρίζω, είναι αδιαπραγμάτευτα. Για αυτό δεν μπορώ να συναινέσω στην αποδόμηση θεσμών που διασφαλίζουν εργασιακά δικαιώματα και είναι πυλώνες της Δημοκρατίας και του κοινωνικού κράτους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: