ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Επι τέλους, μετά από 6,5 χρόνια επανέρχονται οι ΣΣΕ

Μετά από 6,5 χρόνια και την κατάργησή τους από την κυβέρνηση Παπαδήμου, οι συλλογικές συμβάσεις επανέρχονται και τυπικά (από τον ερχόμενο Αύγουστο) με την εγκύκλιο που κατέθεσε χθες η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου.

 
Η εγκύκλιος καθορίζει τον έλεγχο των προϋποθέσεων για την επέκταση και την κήρυξη ως γενικώς υποχρεωτικής, για το σύνολο των εργαζομένων ενός κλάδου, της συλλογικής σύμβασης εργασίας, η οποία έχει υπογραφεί από εργοδοτική συνδικαλιστική οργάνωση και δεσμεύει εργοδότες που απασχολούν τουλάχιστον το 51% των εργαζομένων του κλάδου.

Επίσης, τις προϋποθέσεις χορήγησης του Επιδόματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΚΑΣ) για το 2019 καθορίζει Κοινή Υπουργική Απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Γεωργίου Χουλιαράκη και του υφυπουργού Κοινωνικής Ασφάλισης Τάσου Πετρόπουλου.

Σύμφωνα με την ΚΥΑ, από την 1η Ιανουαρίου 2019 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2019, το ΕΚΑΣ καταβάλλεται αποκλειστικά σε ήδη συνταξιούχους, καθώς και σε δικαιούχους σύνταξης γήρατος, αναπηρίας και θανάτου των εντασσόμενων – πλην ΟΓΑ - στον ΕΦΚΑ οργανισμών κύριας ασφάλισης, καθώς και της Τράπεζας της Ελλάδος, των οποίων η συνταξιοδότηση αρχίζει, πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4387/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: