ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Διοικητής ΠΓΝΠ: Θα κλείσω και πάλι τις πόρτες του Νοσοκομείου


Φωτογραφία αρχείου.

Τις είχε ανοίξει η Πυροσβεστική για λόγους πυρασφάλειας, αλλά προέχει η ασφάλεια των ασθενών!

 
Αποφασισμένος να κλείσει και πάλι τις πόρτες του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείο της Πάτρας, που του «άνοιξε» και η Πυροσβεστική, με στόχο, την ασφάλεια του ιδρύματος, δηλώνει ο διοικητής του, Θόδωρος Πισιμίσης. 
 
Ο κ. Πισιμίσης μίλησε «Στο Κόκκινο Πάτρα 107,7» με αφορμή την πρόσφατη κλοπή μέσα από το Νοσοκομείο τσάντα γυναίκας που περιείχε, κατά δήλωση της παθούσης, 11.000 ευρώ. Μάλιστα ο δηλώνει ενοχλημένος από τον τρόπο που αντιμετώπισαν το συγκεκριμένο περιστατικό κάποια ΜΜΕ εθνικής εμβέλειας. Όσον αφορά τις υποδείξεις που έγιναν από την Πυροσβεστικής για τις 42 πόρτες του ΠΓΝΠ που είχε κλείσει και μετατρέψει σε πόρτες πυρασφάλειας, τόνισε ότι προτίθεται να τις κλείσει και πάλι.

«Αυτή την στιγμή οι πόρτες είναι ανοιχτές, εγώ θα τις ξανακλείσω ως πόρτες πυρασφάλειας, έχω κλείσει ήδη τις δύο. Έχω βάλει από μέσα μπάρες που ανοίγουν, έχω βάλει τοπικούς συναγερμούς. Θα το κάνω έτσι όλο το κτίριο. Εάν δεν αρέσει έτσι στην Πυροσβεστική, ας έρθει να μου ξαναπάρει το πιστοποιητικό πυρασφάλειας. Δεν γίνεται κτίριο με 42 πόρτες. Ήρθε και με υποχρέωσε να ανοίξω τις πόρτες της Παιδιατρικής. Μπορεί να πάρει κάποιος ένα παιδί και να φύγει από την πίσω πόρτα… Θα αφήσω εγώ την πόρτα ανοικτή να μπαίνει όποιος θέλει; Εάν μου απαγάγουν ένα παιδί τι θα γίνει; Ο καθένας πριν παίρνει αποφάσεις να σκέφτεται το κοινωνικό σύνολο», σχολιάζει ο κ. Πισιμίσης καταλογίζοντας προσωπικά ευθύνες κατά του αξιωματικού της Πυροσβεστικής που έκανε τις συγκεκριμένες υποδείξεις προς τη Διοίκηση.

«Ήρθε η Πυροσβεστική, συγκεκριμένος αξιωματικός, και με υποχρέωσε να ξανανοίξω τις πόρτες, μου ξανάκανε το Ρίο ξέφραγο αμπέλι όπως ήταν στο παρελθόν με 42 πόρτες. Δεν υπάρχει νοσοκομείο στον κόσμο που να έχει 42. Τι έκαναν; Έκλεισα ορισμένες πόρτες. Αντιδράσεις υπήρχαν από τους εργαζόμενους επειδή, όταν ο άλλος έρχεται στις 10:30 στεναχωριέται εάν πρέπει να μπει από την κεντρική πόρτα. Όπως στεναχωριέται ότι υπάρχει κάμερα στον εξωτερικό χώρο. Ε τι να κάνουμε πρέπει να μπει μια τάξη. Εάν κάθομαι εγώ να σκέφτομαι ποιος στεναχωριέται επειδή τεμπελιάζει δεν γίνεται. Λίγοι είναι αυτοί. Το προσωπικό του Ρίου «ματώνει» κάθε μέρα και δεν του αξίζει τέτοια συμπεριφορά. Ήταν τόσο προκλητική η συμπεριφορά του συγκεκριμένου αξιωματικού που ο Αρχηγός της Πυροσβεστικής έχει διατάξει ΕΔΕ σε βάρος του.

Έχω στα χέρια μου πιστοποιητικό καινούργιο που ισχύει μέχρι το 2022. Ο κόσμος πρέπει να είναι ήσυχος ότι υπάρχει πυρασφάλεια. Ο κ. που προσπάθησε να κλονίσει για δικούς του λόγους, είναι κάτω από ΕΔΕ, και θα δούμε γιατί το έκανε», καταγγέλλει μεταξύ άλλων ο διοικητής του ΠΓΝΠ.

Αναφορικά τώρα με το περιστατικό αρπαγής τσάντας μέσα από το Νοσοκομείο δήλωσε ενοχλημένος και ολίγον αγανακτισμένος από όσα μετέδωσε μερίδα ΜΜΕ, ανάμεσά τους και εθνικής εμβέλειας, όπου μεταξύ άλλων αναφέρθηκε ότι τον κλέφτη συνέλαβαν σεκιουρητάδες του ΠΓΝΠ, την ώρα που στον νοσοκομείο δεν υπάρχει ιδιωτική εταιρεία φύλαξης. «Σας πληροφορώ ότι δεν υπάρχει ιδιωτική εταιρεία στο Ρίο, μόνο δικοί μας υπάλληλοι. Απλά είναι νοσταλγοί του παλαιού συστήματος των εργολάβων και προσπαθούν να εκθειάσουν πρόσωπα κι εργολάβους μη υπαρκτούς. Είμαι όλιγον τι αγανακτισμένος πλέον. Το  άτομο αυτό συνελήφθη επειδή υπάρχει υπηρεσίας ασφάλειας κι έχουμε τοποθετήσει κάμερες στους εξωτερικούς χώρους, με την άδεια της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων… Αυτή είναι η αλήθεια κι όλοι οι άλλοι είναι προβοκάτορες», ανέφερε ο κ. Πισιμίσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: