ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ SUPER MARKET


ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΝΤΖΑ


Με αναφορά του προς τους Υπουργούς Ανάπτυξης και Οικονομικών, ο Βουλευτής Αττικής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ. Γιώργος Πάντζας, ζητά να ενημερωθεί για τα φαινόμενα διαφοροποίησης τιμών βασικών αγαθών που παρατηρούνται σε καταστήματα super market της ίδιας αλυσίδας σε όλη τη χώρα.

Συγκεκριμένα, το Παράρτημα Ελευσίνας της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στις 29 Νοεμβρίου 2012, πραγματοποίησε τιμοληψία για 14 βασικά προϊόντα καθημερινής  κατανάλωσης, σε 12 πόλεις και 4 γνωστές αλυσίδες super market. Σκοπός της τιμοληψίας ήταν η σύγκριση του κόστους για ένα τυπικό καλάθι αγορών, ανάμεσα στα διαφορετικά σημεία πώλησης (καταστήματα) της ίδιας αλυσίδας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που κοινοποιήθηκαν στο γραφείο του Βουλευτή μέσω Δελτίου Τύπου της Ένωσης στις 4/4/2013, οι τιμές των προϊόντων αυτών εμφανίζουν διακυμάνσεις που φθάνουν μέχρι και 6,33% στη μία αλυσίδα.

Κατόπιν αυτών, προκύπτουν τα εξής εύλογα ερωτήματα, για τα οποία ο Γιώργος Πάντζας ζητά απαντήσεις από τα αρμόδια Υπουργεία:

1.            Γιατί οι καταναλωτές που εμπιστεύονται μια συγκεκριμένη αλυσίδα για την προμήθεια βασικών αγαθών προκειμένου να καλύψουν καθημερινές ανάγκες τους πρέπει να πληρώνουν διαφορετικές τιμές για τα ίδια προϊόντα, αναλόγως της πόλης που ζουν;

2.            Ποιο είναι το στοιχείο εκείνο που «επιβάλλει» στις αλυσίδες να καθορίζουν διαφορετικές τιμές; Δεν αγοράζουν τα προϊόντα από τους προμηθευτές τους με ενιαία τιμή;

3.            Ποιος είναι αρμόδιος για να ελέγξει μια ακόμα στρέβλωση της αγοράς η οποία για μια ακόμα φορά πλήττει το πορτοφόλι των καταναλωτών;

Δεν υπάρχουν σχόλια: