ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Κυβερνητιοκό Καλειδοσκόπιο της 20/6/2018


Για τη συμφωνία με την πΓΔΜ (σημεία από την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Η Ελλάδα και η πΓΔΜ, μετά την υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών, εγκαινιάζουν μια νέα εποχή φιλίας, συνεργασίας και σταθερότητας τόσο στις μεταξύ τους σχέσεις όσο και για το σύνολο της Βαλκανικής.
Η Συμφωνία αυτή βρίσκει σύμπασα τη διεθνή κοινότητα στο πλευρό των δύο χωρών, που βάζουν ένα τέλος σε μια διένεξη που κόστισε πολύ και στις δύο πλευρές των συνόρων. Για την Ελληνική Κυβέρνηση, η Συμφωνία συνιστά μια πράξη ευθύνης και πατριωτισμού που αποκαθιστά την ιστορική πραγματικότητα και απαντά στις ανάγκες του ελληνικού λαού, ο οποίος στη μεγάλη του πλειοψηφία, διαχρονικά, επιθυμεί την ειρηνική συνύπαρξη και τη συνεργασία ανάμεσα σε όλες τις χώρες των Βαλκανίων.

Για τη στάση Μητσοτάκη (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Ο κύριος Μητσοτάκης δεν μπορεί να δηλώνει σε ευρωπαίους ή γερμανούς αξιωματούχους ότι δεν θα πάρει πίσω τη συμφωνία και, από την άλλη μεριά, να μας λέει ότι δεν θα την ψηφίσει. Πρέπει να αποφασίσει αν θα είναι Μητσοτάκης εξωτερικού ή Μητσοτάκης εσωτερικού.

Για τη σύμπλευση της ΝΔ με το  VMRO(από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Η ΝΔ και το VMRO, όχι μόνο αγνοούν την ιστορική τους ευθύνη για τη διαιώνιση του προβλήματος, αλλά, σήμερα, υπό την ηγεμονία ακροδεξιών ομάδων στο εσωτερικό τους, προσπαθούν για ακόμη μία φορά να παίξουν το χαρτί του διχασμού. Του διχασμού ανάμεσα σε δήθεν πατριώτες και δήθεν προδότες. Ο κύριος Μητσοτάκης είχε δηλώσει ότι δεν πρόκειται να διχάσει τους Έλληνες για να ενώσει τους Σκοπιανούς. Απ’ ό,τι φαίνεται, ο μόνος που ενώθηκε με τις ακροδεξιές ομάδες του VMRO και τις εθνικιστικές αντιλήψεις, που αυτή τη στιγμή αντιδρούν στη συμφωνία στη γειτονική μας χώρα, είναι ο κύριος Μητσοτάκης, ο οποίος έχει υιοθετήσει ίδια και απαράλλακτη την εθνικιστική ρητορική του VMRO και των ακροδεξιών στη γείτονα. Αυτό αποτελεί και το εθνικιστικό παράδοξο. Δηλαδή, ότι οι εθνικιστές και στα δύο κράτη αντιδρούν σε μία συμφωνία, που και οι δύο χαρακτηρίζουν ως μειοδοσία.


Για τα στημένα περιστατικά έντασης και τη στάση της ΝΔ (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Οι προβοκατόρικες ενέργειες των τελευταίων ημερών που έχουν οργανωθεί από μια χούφτα μελών και στελεχών της ΝΔ σε αγαστή συνεργασία με Χρυσαυγίτες προφανώς δεν μπορούν να δημιουργήσουν  την εικόνα του εθνικού διχασμού. Η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της ΝΔ δεν πρόκειται να ακολουθήσουν την ηγεσία της, αλλά και μερίδα του Τύπου, που υποστηρίζει τη χρυσαυγίτικη μετάλλαξη του ιστορικού κόμματος της κεντροδεξιάς. Τα περιστατικά στα Γιαννιτσά, αλλά και τα Χανιά, όπου ομάδες 5-6 μελών της ΝΔ και της Χρυσής Αυγής προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένταση έρχονται σε συνέχεια της επίθεσης στον Γιάννη Μπουτάρη, αλλά και της εθνικιστικής στροφής της ΝΔ τις τελευταίες εβδομάδες. Έρχονται σε συνέχεια του φασιστικού παραληρήματος του στελέχους της ΝΔ Πριονίδη που καλούσε σε πογκρόμ εναντίον Αριστερών και, μάλιστα, με την πλήρη κάλυψη της Νομαρχιακής Επιτροπής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας. Η σιωπή του κ. Μητσοτάκη συνεπάγεται ότι τα περιθωριακά αυτά περιστατικά οργανώνονται κατ’ εντολήν και με την πλήρη κάλυψη του ίδιου. Δικαιώνεται έτσι η επισήμανση της κυβέρνησης ότι ο κ. Μητσοτάκης με τη στάση του νομιμοποιεί αντικειμενικά τη φασιστική ρητορεία και τις φασιστικές πρακτικές και ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τον ακροδεξιό εκφυλισμό της Νέας Δημοκρατίας.


Για τη στήριξη της ΝΔ στον Χρ. Πριονίδη (ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ)

Η πλήρης στήριξη που παρέχει με ανακοίνωση της η Νομαρχιακή Επιτροπή Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας στον Χρήστο Πριονίδη αναφορικά με το εμφυλιοπολεμικό παραλήρημα στο οποίο προέβη στο Δημοτικό Συμβούλιο Παγγαίου, αποκαλύπτει την κατρακύλα της ΝΔ και του προέδρου της Κυριάκου Μητσοτάκη. Είναι πλέον προφανές πως το κόμμα της ΝΔ, με αφορμή τη συμφωνία με την πΓΔΜ, υιοθετεί μια πολιτική γραμμή που όχι απλώς φλερτάρει με την άκρα δεξιά, αλλά συμπλέει με τη Χρυσή Αυγή! Ο κ. Μητσοτάκης φέρει ακέραια την ευθύνη για τη συγκεκριμένη εξέλιξη. Τον καλούμε να απαντήσει ευθέως: Συμφωνεί με το κάλεσμα σε πογκρόμ κατά μελών του ΣΥΡΙΖΑ στο οποίο προέβη ο Χρ. Πριονίδης; Συμφωνεί με τις απειλές για εμφύλιο πόλεμο; Συμφωνεί με τις δηλώσεις κατά των ομοφυλόφιλων; 


Για το ενδεχόμενο αίτημα για ψήφιση της συμφωνίας από 180 βουλευτές (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Η Συμφωνία θα κυρωθεί με ευρεία κοινοβουλευτική πλειοψηφία και αν χρειαστεί η ελληνική κυβέρνηση θα ξαναλάβει ψήφο εμπιστοσύνης, για να ολοκληρώσει την τετραετία. Το ελληνικό Σύνταγμα προβλέπει ότι εκείνος που κρίνει τον χρόνο, κατά τον οποίο θα ζητήσει την ψήφο εμπιστοσύνης της Βουλής, είναι αποκλειστικά και μόνο ο Πρωθυπουργός. Εφόσον το κρίνει ο Πρωθυπουργός, θα ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης και θα τη λάβει.  Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο θέμα, ούτε υπάρχει συνταγματική ανάγκη για κάτι τέτοιο. Διότι συνταγματική ανάγκη για αυξημένη πλειοψηφία, υπάρχει μόνο όταν θέλεις να μεταφέρεις αρμοδιότητες της ελληνικής κυβέρνησης σε διεθνείς οργανισμούς. Σε αυτή την περίπτωση, δεν έχουμε μια τέτοια συμφωνία που μεταφέρει αρμοδιότητες σε διεθνή οργανισμό ή αφορά ζητήματα εθνικής κυριαρχίας. Ωστόσο, αυτό το οποίο θα επιδιώξουμε θα είναι μία όσο το δυνατόν πιο διευρυμένη πλειοψηφία. Από εκεί και πέρα, ο καθένας θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. 


Για τη στάση της Φ. Γεννηματά  (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

 Η συμφωνία είναι απολύτως θετική και διασφαλίζει τα εθνικά μας συμφέροντα, με κάθε δυνατό τρόπο. Η πολιτική τοποθέτηση της κυρίας Γεννηματά, αλλά και του κυρίου Βενιζέλου, ο οποίος θέτει ζήτημα επαναδιαπραγμάτευσης, απλά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Αρνούνται την πολιτική ιστορία του κόμματος από το οποίο προέρχονται, αρνούνται την ανάγκη  να στηριχθεί μια συμφωνία που επιλύει, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μια διένεξη η οποία υπάρχει εδώ και 26 χρόνια. Θα ήταν προτιμότερο να ακούσουν μια σειρά από στελέχη του Κινήματος Αλλαγής, τα οποία επιμένουν να μιλούν για μια καλή συμφωνία. Θα τους πρότεινα να ακούσουν τις τοποθετήσεις του κυρίου Αλιβιζάτου, τις τοποθετήσεις του κυρίου Μανιτάκη, αλλά και άλλων σημαντικών νομικών, συνταγματολόγων, αλλά και δημοσίων προσώπων, οι οποίοι έχουν υποστηρίξει αυτή τη συμφωνία. Το Κίνημα Αλλαγής,  αν θέλει να δικαιώσει την ίδια του την ιστορία, θα πρέπει, στο σύνολό του, να στηρίξει τη συμφωνία με την πΓΔΜ και να αφήσει τις προφάσεις οι οποίες, εκπορεύονται ή προκαλούνται από ένα αντισυριζαϊκό μένος, το οποίο έχει και η κυρία Γεννηματά, αλλά και ο κύριος Βενιζέλος. 


Για τη στάση του Στ. Θεοδωράκη (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Ο κύριος Θεοδωράκης -με τον οποίο είναι προφανές ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει αντιπαρατεθεί στο παρελθόν- έχει τηρήσει μια πάρα πολύ υπεύθυνη στάση και μια στάση που τιμά τον ίδιο και δείχνει ότι σέβεται τις ιδεολογικές του αρχές και την ίδια του την ιστορία: τη στάση στήριξης της Συμφωνίας. Αυτή τη στάση, προφανώς, τη χαιρετίζουμε.


Για τη διασπορά φημών περί συναλλαγής με αντικείμενο το Μακεδονικό για να εξασφαλιστεί λύση στο χρέος (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Πολλοί, τις τελευταίες μέρες, έχουν σπεύσει να διασπείρουν άθλιες φήμες περί δήθεν συναλλαγής της ελληνικής κυβέρνησης με αντικείμενο το Μακεδονικό για να εξασφαλιστεί λύση στο χρέος. Οι φήμες αυτές φανερώνουν δύο πράγματα: Πρώτον, άγνοια για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι θεσμοί και οι κυβερνήσεις στην Ευρώπη. Δεύτερον και κυριότερο, φανερώνει ότι όσοι διασπείρουν αυτές τις συνωμοσιολογίες και τις άθλιες φήμες έχουν πλέον αποδεχθεί ότι η κυβέρνηση θα εξασφαλίσει μια θετική ρύθμιση για το ελληνικό χρέος. Μια ρύθμιση που ούτε στον ύπνο τους δεν είχαν δει όσοι συμμετείχαν στη συγκυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου και οι οποίοι τώρα σπεύδουν να απομειώσουν μια κυβερνητική διαπραγματευτική επιτυχία, η οποία είναι προδιαγεγραμμένη.  Αφού, λοιπόν, εξαντλήθηκε η κινδυνολογία περνάμε πλέον στο σύμπαν του παραλογισμού και του ανορθολογισμού. Ευχόμαστε σε όλους αυτούς καλά ξεμπερδέματα. 

 Για τον  μηχανισμό παρακολούθησης της ελληνικής οικονομίας, για την περίοδο μετά το πρόγραμμα (από τον Δ. Τζανακόπουλο)
 Η λειτουργία αυτού του μηχανισμού είναι γνωστή ήδη από τις περιπτώσεις των χωρών της Ευρωζώνης που βρέθηκαν σε πρόγραμμα και εξήλθαν από αυτό. Σήμερα, βεβαίως, αρκετές εφημερίδες και sites έσπευσαν και πάλι να κάνουν λόγο για 4ο  μνημόνιο. Το περιεχόμενο, όμως, του κειμένου που δημοσιεύουν τους διαψεύδει κατηγορηματικά και τους γελοιοποιεί. Όποιος το διαβάσει θα διαπιστώσει και μόνος του ότι δεν περιλαμβάνει καμία απολύτως δέσμευση για νέα μέτρα. Αντιθέτως, περιγράφει γενικούς στόχους πολιτικής που αφορούν το πρωτογενές πλεόνασμα, την απομείωση των κόκκινων δανείων, την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενοποίησης των ασφαλιστικών ταμείων, τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει η κυβέρνηση για την αύξηση του κατώτατου μισθού. Περιγράφει, επίσης, τη μορφή που θα πάρει η μεταμνημονιακή παρακολούθηση χωρίς αξιολογήσεις και προαπαιτούμενες δράσεις, αλλά αποκλειστικά με αποστολές και εκθέσεις  των θεσμών. Ό, τι δηλαδή ισχύει και για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες που εξήλθαν από προγράμματα προσαρμογής. Ο μηχανισμός αυτός δεν προβλέπει μέτρα, δεν συνδέεται με χρηματοδότηση και εκταμιεύσεις, δεν προβλέπει κανενός είδους καταναγκασμό. Με λίγα λόγια, δεν έχει ουδεμία σχέση με τον μηχανισμό πειθάρχησης των μνημονίων. 

Για το ζήτημα του χρέους (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Είναι γνωστό ήδη το πλαίσιο, στο οποίο θα κινηθεί η απόφαση αυτή και δεν είναι άλλο από αυτό που όρισε το Eurogroup της 15ης Ιουνίου του 2017. Δηλαδή, τη θέσπιση ανώτατου ετήσιου ορίου των ακαθάριστων χρηματοδοτικών αναγκών του ελληνικού δημοσίου στο 15% του ΑΕΠ στο μεσοπρόθεσμο διάστημα. Αλλά και τον προσδιορισμό μέτρων που καθιστούν βιώσιμο το ελληνικό χρέος στο βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο επίπεδο.  Ο πολιτικός στόχος είναι η ρύθμιση να είναι τέτοια, που να μπορεί να είναι πειστική στις αγορές χρήματος, έτσι ώστε να αποκλιμακωθούν περαιτέρω τα επιτόκια των ελληνικών ομολόγων και αυτά να είναι διαπραγματεύσιμα στην πρωτογενή και στη δευτερογενή αγορά με πάρα πολύ καλούς όρους. Το μαθηματικό σκέλος αφορά την ανάγκη, η οποιαδήποτε ρύθμιση να εξασφαλίζει ότι στο μεσοπρόθεσμο διάστημα οι ακαθάριστες χρηματοδοτικές ανάγκες του ελληνικού δημοσίου δεν θα υπερβαίνουν το 15% του ΑΕΠ. Για να γίνει κάτι τέτοιο  πρέπει να υπάρξουν συγκεκριμένες επιμηκύνσεις των ημερομηνιών ωρίμανσης των ελληνικών ομολόγων, οι οποίες,  ως προς το ύψος τους, εξαρτώνται από τις προβολές που θα κάνουν οι τεχνικές ομάδες και θα αφορούν τις προβλέψεις για την ανάπτυξη στην Ελλάδα. Δηλαδή, όσο μεγαλύτερη είναι η ανάπτυξη που θα προβλέπεται, τόσο μικρότερη θα είναι η επιμήκυνση. Και το αντίθετο, όσο μικρότερη θα είναι η ανάπτυξη που θα προβλέπεται, τόσο μεγαλύτερη πρέπει να είναι η επιμήκυνση. Αυτή είναι μια τεχνική συζήτηση, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν αύριο μετά το Eurogroup που θα γίνει και θα λάβει και τις τελικές αποφάσεις για τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους. Με δεδομένο πως τα κριτήρια, στη βάση των οποίων συζητάμε, είναι κοινά για όλους, η ρύθμιση του ελληνικού χρέους θα είναι απολύτως αξιόπιστη και απολύτως πειστική για την επιστροφή της χώρας στις αγορές χρήματος. 

Για τις επενδύσεις (από τη συνέντευξη του Γ. Δραγασάκη)
Το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα υπουργείο Επενδύσεων. Η κυβέρνηση έχει θεσπίσει σημαντικές μεταρρυθμίσεις για την προσέλκυση ξένων κεφαλαίων. Έχει επιταχύνει τις διαδικασίας για μεγάλες επενδύσεις και θα συνεχίσει να βελτιώνει το πλαίσιο αυτό για τους επενδυτές. Το πρόγραμμα για τη «χρυσή βίζα», το οποίο είχε καθιερωθεί αρχικά για τη χορήγηση σε ξένους άδειας παραμονής στη χώρα χωρίς ιθαγένεια, εφόσον έκαναν επενδύσεις σε ακίνητα, επεκτείνεται, ώστε να περιλάβει και τις αγορές μετοχών και ομολόγων - και γενικά δραστηριότητα στην ελληνική οικονομία. Η Ελλάδα έχει δημιουργήσει ένα ευνοϊκό καθεστώς για μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις. Αυτό σημαίνει ότι πολυεθνικές εταιρείες θα μπορούσαν να δημιουργούν τηλεφωνικά κέντρα ή λογιστικά κέντρα ή ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα. Πέρυσι υπήρξαν 22 ενδιαφερόμενοι για να διερευνήσουν αυτές τις ευκαιρίες στην Ελλάδα. Στην υψηλή ποιότητα του ανθρώπινου κεφαλαίου της Ελλάδας, ιδιαίτερα στους τομείς της επιστήμης και της έρευνας, οφείλεται μεγάλο μέρος της ελκυστικότητας της χώρας.«Υπάρχει μεγάλο νέο δυναμικό σε πολλούς τομείς, ιδιαίτερα στην έρευνα και ανάπτυξη και στη μεταποίηση. Έχουμε συζητήσει με εκπροσώπους της Nokia και της Tesla, οι οποίοι έκαναν σαφές ότι ενεργοποιούνται στην Ελλάδα, χάρη στον μεγάλο αριθμό ταλαντούχων επιστημόνων της. Η Nokia έχει ήδη ένα εργοστάσιο στην Ελλάδα και η Tesla πρόκειται να ανοίξει ερευνητικό κέντρο στη χώρα.

Για την υπόθεση Γεωργιάδη-ΚΕΕΛΠΝΟ

1. Από τον Δ. Τζανακόπουλο

Σε ό,τι αφορά τον κύριο Γεωργιάδη, οι πολιτικές του ευθύνες είναι πασιφανείς και προφανείς. Η εισαγγελέας ήδη έχει ασκήσει επτά κακουργηματικές διώξεις. Κάποια στιγμή ο κύριος Γεωργιάδης θα πρέπει να τοποθετηθεί για όλα αυτά, αντί να τα χρεώνει σε υποτιθέμενα χειραγωγημένα πορίσματα, διότι αυτό έκανε, με χθεσινές του δηλώσεις. Θα πρέπει να μας πει αν και οι διώξεις που του έχουν ασκηθεί είναι αποτέλεσμα χειραγώγησης ή αποτέλεσμα εντολών και από ποιον.

2. Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ

Τα στοιχεία σχετικά με την εισαγγελική πρόταση για τις 22 παράνομες προσλήψεις στο ΚΕΕΛΠΝΟ για λογαριασμό του τότε υπουργού Υγείας της κυβέρνησης Σαμαρά και νυν αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνη Γεωργιάδη, που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η Εφημερίδα των Συντακτών, αναδεικνύουν την τεράστια ζημιά που έχει προκαλέσει στη δημόσια υγεία το κόμμα του Κυρ. Μητσοτάκη. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, τα επτά στελέχη του ΚΕΕΛΠΝΟ που μεθόδευσαν τις συγκεκριμένες προσλήψεις βαρύνονται με σωρεία κατηγοριών που περιλαμβάνει ακόμα και κακουργήματα. Μάλιστα, όπως επισημαίνει το δημοσίευμα, οι 22 αυτοί προσληφθέντες, οι οποίοι μισθοδοτούνταν με χρήματα του δημοσίου, δεν εργάστηκαν ποτέ για το ΚΕΕΛΠΝΟ, αλλά διατέθηκαν στο υπουργικό γραφείο του Αδ. Γεωργιάδη! Επιπλέον, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το κόστος της μισθοδοσίας τους για την περίοδο 2013-14 ανήλθε μαζί με τις υπερωρίες στα 252.000 ευρώ. Η συγκεκριμένη εξέλιξη εκθέτει ανεπανόρθωτα τον επικεφαλής της ΝΔ, Κυριάκο Μητσοτάκη.  Σε ό, τι αφορά τον ίδιο τον κ. Γεωργιάδη αναρωτιόμαστε αν χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη υπόθεση ως “σκευωρία”, όπως έκανε και για την υπόθεση Novartis;   Ταυτόχρονα, η υπόθεση του ΚΕΕΛΠΝΟ αναδεικνύει πως ο κρίσιμος τομέας της υγείας χρησιμοποιήθηκε από τη ΝΔ ως πεδίο διαπλοκής, μίζας και εξυπηρέτησης ημετέρων. Η αριστεία του Κ. Μητσοτάκη κοντεύει να καταντήσει ως το πιο σύντομο ανέκδοτο. 


Για τη ρύθμιση οφειλών προς το Δημόσιο (απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών)

Με την απόφαση αυτή, δίνεται πλέον η δυνατότητα να ρυθμίζονται οφειλές ανεξαρτήτως του ύψους αυτών αντί του ορίου των 50.000 €, που ίσχυε έως σήμερα. Ιδιαίτερα για οφειλές έως 125.000€ χορηγούνται ρυθμίσεις με τα ίδια ακριβώς κριτήρια, που ισχύουν ήδη για οφειλές έως 50.000 € και με την ίδια απλοποιημένη διαδικασία. Επίσης στη ρύθμιση υπάγονται πλέον οφειλές, που είχαν βεβαιωθεί έως και την 31η Δεκεμβρίου 2017, αντί της 31ης Δεκεμβρίου 2016.
 

Για τη ρύθμιση οφειλών προς ασφαλιστικά ταμεία (απόφαση του Υπουργείου Εργασίας)

Με την απόφαση:
·        Οι όροι και οι προϋποθέσεις που ίσχυαν μέχρι σήμερα για τη ρύθμιση οφειλών ύψους έως 50.000 ευρώ επεκτείνονται και για ρύθμιση οφειλών έως 125.000 ευρώ (για φυσικά πρόσωπα χωρίς πτωχευτική ικανότητα π.χ. αυτοαπασχολούμενους, δικηγόρους, αγρότες).
·        Καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για ρύθμιση οφειλών και άνω των 125.000 ευρώ (για φυσικά πρόσωπα χωρίς πτωχευτική ικανότητα π.χ. αυτοαπασχολούμενους, δικηγόρους, αγρότες).
·        Επεκτείνεται για όλους (φυσικά πρόσωπα με πτωχευτική ικανότητα π.χ. εμπόρους, νομικά πρόσωπα, φυσικά πρόσωπα χωρίς πτωχευτική ικανότητα π.χ. αυτοαπασχολούμενους, δικηγόρους, αγρότες) η δυνατότητα ρύθμισης και για τις οφειλές που γεννήθηκαν έως και την 31-12-2017 αντί της 31-12-2016 που ίσχυε μέχρι σήμερα.
Τα ευεργετήματα για όσους οφειλέτες ενταχθούν στη ρύθμιση έχουν ως εξής:
-      Η οφειλή μπορεί να αποπληρωθεί σε έως και 120 δόσεις.
-      Διαγράφονται οι προσαυξήσεις και οι τόκοι εκπρόθεσμης καταβολής έως και 85%.
-      Δεν υπολογίζονται περαιτέρω τόκοι και προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.
-      Χορηγείται στον οφειλέτη αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας.
-              Αναστέλλεται η λήψη αναγκαστικών μέτρων και η συνέχιση της διαδικασίας αναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητών ή ακινήτων του οφειλέτη.


Διάψευση δημοσιευμάτων για τα τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (δήλωση του Γ. Μπενίση)

Καμία αύξηση της τιμής του νερού δεν σχεδιάζει η ΕΥΔΑΠ, αντιθέτως μελετά το ενδεχόμενο μείωσής του. Για περισσότερα, δείτε εδώ.


Για την πολιτική συμφωνία μεταξύ των θεσμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σχετικά με το καθεστώς λειτουργίας και τους στόχους της Ενεργειακής Ένωσης (δήλωση του Γ. Σταθάκη)
Η ελληνική κυβέρνηση αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στις διεθνείς προσπάθειες αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής και των συνεπειών της. Στο πλαίσιο αυτό πρωτοστατήσαμε, όλο το προηγούμενο διάστημα, προκειμένου η Ε.Ε. να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο, υιοθετώντας φιλόδοξους στόχους. Πιστεύω ότι σε αυτή την κατεύθυνση κινείται η συμφωνία, στην οποία κατέληξαν Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Κοινοβούλιο και Συμβούλιο, καθώς υιοθετήθηκαν ακόμα πιο φιλόδοξοι κοινοί στόχοι, με ορίζοντα το 2030, τόσο για το μερίδιο των ανανεώσιμων πηγών στην τελική κατανάλωση ενέργειας (32%) όσο και για την εξοικονόμηση ενέργειας (32,5%). Προκειμένου να επιτευχθούν οι κοινοί α​υτοί στόχοι, τα κράτη-μέλη θα δικαιούνται να επιλέγουν το ενεργειακό μείγμα και τις πολιτικές εξοικονόμησης ενέργειας που ταιριάζουν καλύτερα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Στην Ελλάδα ο εθνικός ενεργειακός σχεδιασμός έχει ήδη ξεκινήσει. Μέσα από διαδικασίες ευρείας διαβούλευσης θα καταλήξουμε, τον Σεπτέμβριο, στα κατάλληλα μέτρα πολιτικής για την επίτευξη των παραπάνω στόχων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: