ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Πικρία από Νανά Πατρώνη: Κι όμως οι προσπάθειες μας απέδωσαν λύση!

Η πρόεδρος του Δημ. Βρεφοκομείου Νανά Πατρώνη.

Κανονικά από αύριο η λειτουργία του Δημοτικού Βρεφοκομείου
«Όλες αυτές τις μέρες, δεν βγήκα στα ΜΜΕ για να απαντήσω σε όσα μου καταλόγιζαν για δύο λόγους: Έχω μάθει να είμαι αποτελεσματική διεκδικώντας λύσεις στα θέματα για τα οποία έχω ευθύνη, χωρίς να κραυγάζω και έχω δώσει δείγμα γραφής για την ηθική και την κοινωνική μου ευαισθησία όντας 20 χρόνια παιδίατρος, ελεύθερος επαγγελματίας.
Δεν έχω ανάγκη την κοινωνική καταξίωση ούτε αναζητώ κοινωνική ταυτότητα. Προσπάθησα μαζί με τους εργαζόμενους να δώσουμε λύση στο πρόβλημά τους και οι προσπάθειές μας απέδωσαν. Το μόνο που μένει είναι η πικρή γεύση της εκμετάλλευσης της ανάγκης των συνανθρώπων μας για το υπέρτατο αγαθό μετά την υγεία, που είναι η εργασία».
Τα παραπάνω είπε σχολιάζοντας τις αιχμές εναντίον της περί αναλγησίας στο θέμα της αντιμετώπισης του προβλήματος των εργαζομένων στο Βρεφοκομείο, η Πρόεδρος του Δημοτικού Βρεφοκομείου Νανά Πατρώνη.
Έτσι κανονικά θα λειτουργεί από αύριο το πρωί το Δημοτικό Βρεφοκομείο Πατρών καθώς δόθηκε νομική λύση στο θέμα της απασχόλησης των εργαζομένων σε αυτό, οι οποίοι από αύριο προσέρχονται κανονικά στην εργασία τους.
Όπως είναι γνωστό από ημερών υπήρξε μεγάλο πρόβλημα στο ίδρυμα με τους συμβασιούχους του, που τώρα φαίνεται να βρήκε τη λύση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: