ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Δεν είμαι εγώ αυτός, που θα σκύψει ενοχικά το κεφάλι

Ο Στέφανος Κασσελάκης και η Ρένα Παυλάκη

 

«Όποιος επιθυμεί έναν αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης ο οποίος θα σκύβει ενοχικά το κεφάλι μπροστά σε εντολοδόχους του Μαξίμου - στελέχη της ΝΔ που υποδύονται τους αντικειμενικούς δημοσιογράφους, να ξέρει ότι δεν είμαι εγώ αυτός» τονίζει στον Καταιγισμός προσβολών που υπέστη ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του στο Τουΐττερ, με αφορμή τη συνέντευξη που έδωσε στον ραδιοσταθμό της Ρόδου Real Voice.

«Έτσι χτίστηκε η προπαγάνδα τόσων χρόνων. Με την Αριστερά να γυρνάει από σεβασμό και το άλλο μάγουλο στη λάσπη ενός αδίστακτου καθεστώτος. Έτσι έγινε το μαύρο - άσπρο. Έτσι διαβρώθηκαν συνειδήσεις. Έτσι το ψέμα νίκησε την αλήθεια» υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ και προσθέτει:

«Θα μου πείτε, "μόνος σου θα τα βάλεις με το πανίσχυρο σύστημα προπαγάνδας του Μητσοτάκη;".

Ναι, είναι η απάντηση. Είμαι αποφασισμένος να σπάσω το απόστημα.

Πέντε χρόνια ήταν αρκετά».

 

Όποιος επιθυμεί έναν αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης ο οποίος θα σκύβει ενοχικά το κεφάλι μπροστά σε εντολοδόχους του Μαξίμου - στελέχη της ΝΔ που υποδύονται τους αντικειμενικούς δημοσιογράφους, να ξέρει ότι δεν είμαι εγώ αυτός. Έτσι χτίστηκε η προπαγάνδα τόσων χρόνων. Με την… Εμφάνιση περισσότερων

 

Υπενθυμίζεται ότι τι η δημοσιογράφος Ρένα Παυλάκη επιχείρησε να φορτώσει στον ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ τα μισά προβλήματα της νησιωτικότητας, με τον Στέφανο Κασσελάκη να καταγγέλλει προπαγάνδα, λέγοντας: «Εύχομαι η Ρόδος να βλέπει την αντικειμενική δημοσιογραφία».

Ο ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ στη συνέχεια, με αφορμή ανακοίνωση του εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ Νίκου Ρωμανού, απάντησε με στοιχεία στους ισχυρισμούς της δημοσιογράφου, ενώ παρέθεσε και το βιογραφικό της: 

«Ως εξ συμπτώσεως πρόκειται για πρώην υποψήφια περιφερειακή σύμβουλο και νυν διευθύντρια του Γραφείου Τύπου της Περιφέρειας Δωδεκανήσων και Διευθύνουσα Σύμβουλο στην Αναπτυξιακή Εταιρεία Δωδεκανήσου «ΑΝΔΩ ΑΕ». Δηλαδή τρία σε ένα… Η διαπλοκή της ΝΔ στο μεγαλείο της!» σημείωσε η αξιωματική αντιπολίτευση.

 

Προφίλ στο Linkedin της Ρένας Παυλάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: