ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Τρεις καλοί σκύλοι, ο Αλώνης, ο Κουρέλης, ο Ευάνκακος συζητούν στο σκυλογιατρείο για την Μέρκελ

Οποιαδήποτε σύγκριση της εικόνας με τα γραφόμενα, πρόκειται περί λάθους!



Και τα δεινά που τους βρήκαν


Βρίσκονται τρεις καλοί σκύλοι, -ο ένας μεγαλόσωμος, Αλώνης το όνομά του και οι άλλοι δύο μικρόσωμοι, Κουρέλης και Ευάνκακος τα δικά τους- συναντούνται στο… σκυλογιατρείο και συζητούν τα… δεινά που τους έχουν βρει. Ρωτάει ο ένας τον άλλον για ποιο λόγο βρίσκονται εκεί.

Απαντάει πρώτος ο… Κουρέλης: 

-Εγώ που λέτε ρε παιδιά ήμουν ήσυχος. Αλλά ξαφνικά εκεί που πήγαινα βόλτα με το αφεντικό μου κάποιος μου πάτησε την ουρά και από τα νεύρα μου άρχισα να δαγκώνω τον κόσμο. Γέμισε ο τόπος αίματα. Μετά από το επεισόδιο με φέρανε εδώ να μου κάνουνε ευθανασία!

 Απαντάει ο δεύτερος σκύλος, ο Ευάνκακος: 

-Εγώ που λέτε ήμουνα καλός φύλακας. Αλλά μια ημέρα μπαίνει στο σπίτι μια γειτόνισσα του αφεντικού μου που εγώ δεν την ήξερα και την πέρασα για κλέφτη. Της ορμάω, της δαγκώνω το πόδι, ούρλιαζε αυτή, γέμισε ο τόπος αίματα. Μετά από αυτό με φέρανε εδώ κι εμένα να μου κάνουνε ευθανασία. 

Απαντάει και ο τρίτος της παρέας, ο μεγαλόσωμος Αλώνης: 

-Εγώ που λέτε καθόμουνα στο σπίτι ήσυχος και η γυναίκα του αφεντικού μου, η κυρία Merkel ήταν στο μπάνιο. Μόλις βγήκε από το μπάνιο με το μπουρνούζι ήρθε να με χαϊδέψει. Εγώ βάζω το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια της και αρχίζω να την γλείφω. Της φεύγει και το μπουρνούζι και χωρίς να το καταλάβω πέφτω από πάνω της και έγινε το έλα να δεις. Όπως ήταν αυτή στα τέσσερα και εγώ από πάνω, με τα νύχια μου της έγδαρα την πλάτη και η πλάτη της γέμισε αίματα. 

-Σώπα ρε δικέ μου, του λένε οι άλλοι δύο σκύλοι, ο Κουρέλης κι ο Ευάνκακος. Τον ερωτούν κι όλας:

-Και σε φέρανε για ευθανασία και σένα ε;

Και ο Αλώνης απαντά:

-Όχι ρε παιδιά. Για μανικιούρ-πεντικιούρ, με φέρανε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: