ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Η Σαντορίνη γίνεται πιο εύκολα προσβάσιμη



Η ανακοίνωση των επιτυχών αποτελεσμάτων της συνεργασίας του προγράμματος «Σαντορίνη όλο τον χρόνο»  έγινε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Σαντορίνη την Τρίτη 09/05/2017, από τον Αναστάσιο Νικόλαο Ζώρζο, Δήμαρχο Θήρας και τη Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας.
 
Συνεργασία Google - Δήμου Θήρας για την ψηφιοποίηση των τουριστικών επιχειρήσεων του νησιού. Όλες οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να εγγραφούν στη διεύθυνση g.co/greektourism/santorini


Σαντορίνη. Κλικ παρακάτω:
Σαντορίνη, 09 Μαΐου 2017: Η Google και ο Δήμος Θήρας ανακοίνωσαν τα πρώτα αποτελέσματα της πιλοτικής συνεργασίας τους για τη δωρεάν ψηφιοποίηση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων που παρέμειναν ανοιχτές κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Η συνεργασία αυτή πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Google για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των επαγγελματιών του τουρισμού, Grow Greek TourismOnline και της πρωτοβουλίας του Δήμου Θήρας “Σαντορίνη Προορισμός όλο το χρόνο”.

Το Grow Greek TourismOnline ξεκίνησε από την Google το 2014 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων και σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της συνεργασίας έγινε από τον Αναστάσιο Νικόλαο Ζώρζο, Δήμαρχο Θήρας και τη Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας.

Από το Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο, δύο ειδικοί σύμβουλοι της πρωτοβουλίας Grow Greek TourismOnline της Google προσέφεραν στις τοπικές επιχειρήσεις δωρεάν ενημέρωση πάνω σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία μέσω εξατομικευμένων συναντήσεων στο χώρο των επιχειρήσεων. Επιπλέον, βοήθησαν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ή να ενημερώσουν το λογαριασμό τους στην υπηρεσία GoogleMyBusiness που τους επιτρέπει να καταχωρίσουν χωρίς κόστος στους Χάρτες όσο και στην Αναζήτηση Google όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας, όπως τις ώρες λειτουργίας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρηση. Τέλος, με τη βοήθεια ειδικών καμερών δημιούργησαν για τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών που φιλοξενούνται δωρεάν στην πλατφόρμα GoogleStreetView. Έτσι οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να “περιηγηθούν” μέσα στους χώρους και να εξερευνήσουν την ομορφιά των τοπικών επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου, πριν καν έρθουν στο νησί.

Περισσότερες από 200 τουριστικές επιχειρήσεις αξιοποίησαν ήδη την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους ειδικούς συμβούλους και να ενισχύσουν την προβολή της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο.

Βλέποντας την ανταπόκριση των επιχειρήσεων και θέλοντας να υποστηρίξει ακόμα περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις, το πρόγραμμα θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου. Κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να συμμετάσχει μπορεί να ζητήσει μία κατ’ ιδίαν συνάντηση με έναν σύμβουλο του προγράμματος μέσω της φόρμας στη διεύθυνση g.co/greektourism/santorini.

Ο Αναστάσιος Νικόλαος Ζώρζος, Δήμαρχος Θήρας, δήλωσε:

“Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς να συνεργαζόμαστε με την Google και την πρωτοβουλία Grow Greek TourismOnline για την υποστήριξη και την καλύτερη προβολή των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων. Η συγκεκριμένη συνεργασία συμβάλλει ουσιαστικά στην πρωτοβουλία μας "Σαντορίνη Προορισμός όλο τον χρόνο" η οποία υλοποιείται και αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία χρόνια. Ευελπιστούμε ότι η συνεργασία θα συνεχιστεί και με άλλες καινοτόμες ενέργειες".

Σύμφωνα με το Βαρόμετρο Καταναλωτών της Google για το 2016, η χρήση smartphone σε 40 αγορές ανέβηκε εντυπωσιακά από 30% το 2012 στο 70%[1]. Όταν πρόκειται, δε, για αναζήτηση ενός εστιατορίου, ενός ξενοδοχείου ή ενός καταστήματος, οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στις υπηρεσίες Χαρτών της Google: σύμφωνα με σχετική έρευνα, «όταν ψάχνουν οι καταναλωτές για μια επιχείρηση, σε ποσοστό 44% καταφεύγουν στις υπηρεσίες Χαρτών, ενώ 41% των αναζητήσεων αυτών οδηγούν σε επίσκεψη στο φυσικό χώρο του καταστήματος»[2].

Η Μαρία Φουντά,CountryMarketingManager, Google Ελλάδας, δήλωσε σχετικά:

«Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε τις τοπικές επιχειρήσεις με ψηφιακές δεξιότητες και επιπλέον να τις βηθήσουμε με την καλύτερη προβολή τους στις υπηρεσίες Χαρτών, συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας εικονικής περιήγησης μέσω του GoogleStreetView. Ξεκινήσαμε με τις επιχειρήσεις που παρέμειναν ανοιχτές το χειμώνα και θα παραμείνουμε στη Σαντορίνη και τους επόμενους μήνες ελπίζοντας έτσι να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για να αναδείξουν την ομορφιά αυτού του τόπου σε όλον τον κόσμο.».

Μερικές πληροφορίες για το πρόγραμμα Grow Greek TourismOnline:

Η πρωτοβουλία Grow Greek TourismOnline της Google ταξιδεύει για τρία συναπτά έτη σε όλη την Ελλάδα με στόχο να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες των επαγγελματιών του τουρισμού. Οι OnlineAdvisors, ειδικοί σύμβουλοι της Google, παρέχουν στους επαγγελματίες δωρεάν ομαδικά σεμινάρια και προσωπικές συναντήσεις ώστε να τους βοηθήσουν στην επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησή τους.

Επίσης, η δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό https://greektourism.withgoogle.comσυνεχίζει να είναι διαθέσιμη σε όσους ενδιαφέρονται να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες καθώς και να αποκτήσουν το πιστοποιητικό με την υπογραφή του Grow Greek TourismOnline και του IAB Europe.

Δεν υπάρχουν σχόλια: