ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Χατζησωκράτης, όχι αστεία!

Στην εικόνα ο Χατζη... που δε δέχεται αστεία!


Αποκλειστικό για το τί ειπώθηκε χθες στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών!

Συγγραφέας: left.gr
Κι εκεί που είχαμε αρχίσει να δακρύζουμε από συγκίνηση για την κοπιώδη μάχη του Φώτη Κουβέλη στη σύσκεψη των αρχηγών... Κι εκεί που φοβηθήκαμε ότι θα πάνε χαμένες τόσες σκηνοθετημένες διαφωνίες ήρθε ο Χατζηαβάτης, ωχ συγγνώμη, ο Χατζησωκράτης και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους...
Την αισιοδοξία της Δημοκρατικής Αριστεράς ότι θα επιτευχθεί τελικά συμφωνία, παρά την εμπλοκή που παρουσιάστηκε στα εργασιακά, εξέφρασε πριν από λίγο ο Δημήτρης Χατζησωκράτης. 
"Θα ήταν αστείο να μη συμφωνήσουμε με την τρόικα για μια διαφωνία και μόνο", δήλωσε το μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της ΔΗΜΑΡ, μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου στον ΣΚΑΪ.
Ουφ! Ησυχάσαμε και σήμερα...

 Το σίριαλ των συσκέψεων των τριών αρχηγών της τρόικας εσωτερικού έχει ξεπεράσει ακόμα και την αξεπέραστη "Λάμψη" του πολυγραφότατου Νίκου Φώσκολου... Το left.gr χθες δημοσίευσε κάτι αποκλειστικό!

Ιδού οι διάλογοι του σίριαλ "Σύσκεψη αρχηγών" (Επεισόδιο 1.345,75)!

Αντώνης: Καλώς ήρθες και πάλι, Βαγγέλη.
Βαγγέλης: Καλώς σε βρήκα, μεγιστάνα των μνημονίων.
Φώτης: Γεια σας, φίλτατοι συνέταιροι. Άργησα κάπως, για να σκουπίσω τα δάκρυά μου πριν μπω.
Αντώνης: Δάκρυα;;;
Φώτης: Ναι δάκρυα, Αντώνη.
Βαγγέλης: Μη μου πεις... Έκλαιγες, αριστερέ ιππότη;
Φώτης: Ναι έκλαιγα...
Αντώνης: Μα τι λες... Έκλαιγες;
Βαγγέλης: Θα μας πεις γιατί τουλάχιστον;
Φώτης: Τι να πω;
Αντώνης: Μα για τα δάκρυα... Τι ήταν αυτά τα δάκρυα; Φύσηξες βοριάς απ΄το νοτιά και σου μπήκε κανένα συριζικό σκουπιδάκι στο μάτι, Φώτη;
Φώτης: Δεν ξέρω πώς να το πω... Τι να πω φίλοι μου...
Βαγγέλη: Μα το σοσιαλισμό, μη μας κρατάς σε αγωνία. Πες μας... Τι μας κρύβεις; Αυτός ο Αλέξης σου μπήκε στο μάτι πάλι;
Φώτης: Καθώς ερχόμουν...
Αντώνης: Ε, τι; Τι έγινε καθώς ερχόσουν;
Φώτης: Θα σας πω, μην με πιέζετε... Θα σας πω...
Αντώνης: Το μνημόνιο μου μέσα, μίλα επιτέλους. Μη μας κρατάς σε αγωνία!
Φώτης: Ε, να... Όπως ξέρετε είμαι αριστερός...
Βαγγέλης: Τα έχουμε πει αυτά... Δεν είναι σοβαρό. Περνάει με τον καιρό. Πες μας επιτέλους γιατί έκλαιγες!
Φώτης: Ε, τι να πω. Λυπάμαι που θα πάρουμε μέτρα και θα πληγώσουμε τους οικονομικά αδύναμους... Ματώνει η αριστερή καρδιά μου...
Αντώνης: Καλά, αυτό ήταν και μας καθυστερείς τόση ώρα, ενώ έχουμε τόσο σοβαρή δουλειά;
Βαγγέλης: Είσαι στα καλά σου, Φώτη; Καλά σου λέει ο Αντώνης. Σοβαρέψου επιτέλους και θυμήσου, ο δρόμος προς τα μνημόνια δεν έχει γυρισμό...
Αντώνης: Δουλειά λοιπόν. Δεν έχουμε ούτε μέρα για χάσιμο. Τρεις μήνες σας το λέω!
Φώτης: Μη μου φωνάζετε κι εσείς, μνημονιακοί μου φίλοι. Θέλω τη συμπόνοια σας. Αρκετά τραβάω... Ακόμα κι ο Μιχελογιαννάκης με παράτησε...
Βαγγέλης: Ας αφήσεις τους συναισθηματισμούς... Εδώ σώζουμε την πατρίδα κι εσύ σκέφτεσαι αυτούς που φεύγουν; Εγώ κοντεύω να μείνω μόνος και δεν κάνω έτσι!
Αντώνης: Θα μιλήσουμε επιτέλους για τα μέτρα, ανόητοι συναισθηματικοί;
Βαγγέλης: Πέρασε η ώρα, αρχηγέ... 
Φώτης: Πώς περνάει αλήθεια έτσι εύκολα η ώρα όταν είμαστε μαζί...
Αντώνης: Πέρασε η ώρα πάλι! Θα κανονίσουμε, λοιπόν, ακόμα μια σύσκεψη μια άλλη μέρα.
Βαγγέλης: Τα επεισόδια να βγαίνουν, μεγάλε γκουρού των μνημονίων...
Φώτης: Αν είναι για το καλό του τόπου, ας παίξουμε κι άλλο επεισόδιο. Εγώ θα είμαι παρών!
Αντώνης: Εντάξει, μνημονιακοί μου λεβέντες, το κανονίζουμε!

Διάλειμμα για διαφημίσεις...


 Από το τραγούδι με τίτλο: Φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: