ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ζήσε μαύρε μου να φας τριφύλλι. Μετά το 2017 η νέα σιδηροδρομική γραμμή στην Πάτρα

Εγκαταλελειμμένες οι στοές διέλευσης του τρένου. Αλλά πάντως οι νέοι συρμοί θα φτάσουν στην Πάτρα αφού αποφάσισε και συμφώνησε ο κύριος που έγινε Πρόεδρος ΕΡΓΟΣΕ, διότι απέτυχε να εκλεγεί στην Αχαΐα με το ΠΑΣΟΚ


Εάν στο μεταξύ δεν έχουν ανέβει στο ελικόπτερο για δραπέτευση οι κυβερνώντες!

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ. ΜΟΣΧΟΥ
Ωραία τα κανονίσαμε εκεί στο Δήμο Πατρέων. Η επέκταση της σύγχρονου πλάτους σιδηροδρομικής γραμμής έως την Πάτρα θα γίνει μετά το 2017, ενώ αυτό το χρόνο το έργο θα φτάσει μέχρι την πρώτη συνοικία της πόλης. Εκεί θα το κοιτάζουμε και θα περιμένουμε πότε θα αποφασίσει ο κύριος διευθύνον σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ.

Για την ιστορία αυτός ο σύμβουλος είναι που εκβίαζε να του δώσουν κάποια θεσούλα όταν δεν κατάφερε να εκλεγεί βουλευτής Αχαΐας επί ΓΑΠ στο ΠΑΣΟΚ. Έτσι η αξιοπιστία του κυρίου νομικού συμβούλου αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα τύπου ελαφρόπετρας!

Αλλά ας πάμε παραπέρα την συζήτηση, που άνοιξε γιαυτό το θέμα. Η ΕΡΓΟΣΕ δεν ήταν που μας άφησε «στα κρύα του λουτρού» όταν έμπαινε σε διεκδίκηση από τους Πατρινούς η υπογειοποίηση των γραμμών του τρένου; Η ίδια δεν ήταν που εκβίαζε για να διχοτομήσει το Διακοπτό, μη συζητώντας την πρόταση των κατοίκων για υπογειοποίηση; 

Τώρα λένε από το Δήμο Πατρέων ότι άλλαξε θέση. Συζητά και συμφώνησαν μαζί της για υπογειοποίηση! 

Ας το δεχτούμε ότι θα είναι έτσι. Ερώτημα. Θα υπάρχει αυτός ο συρφετός μεταξύ αυτών και ο εν λόγω διευθύνον σύμβουλος, που κυβερνά την χώρα, το επόμενο εξάμηνο; Όχι μέχρι το 2017, αλλά το επόμενο εξάμηνο! 

Εδώ που κατάντησαν τη χώρα και το λαό της υπάρχει τόση βουβή αγανάκτηση που, όπως δείχνουν καθημερινά τα γκάλοπ εάν οδηγηθούν σε εκλογές αύριο και οι τρεις, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ δεν πρόκειται να βρουν ούτε τον προσωπικό τους ψήφο μέσα στις κάλπες. Και μιλούν για χρονοδιαγράμματα τετραετίας; Μάλλον κοροϊδεύουν τον εαυτό τους! Και απεύχονται το να έχουν ανέβει στο ελικόπτερο για δραπέτευση από τη χώρα…

Τι θέλουν να μας πουν οι του Δήμου Πατρέων; Ότι και τα επόμενα χρόνια θα κυβερνά ο εσμός του σήμερα; Επειδή τους υποσχέθηκε ο κύριος πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ, που έταξε εν γνώσει του ότι δεν θα είναι ο ίδιος στο τιμόνι, μα ούτε και το κόμμα του, που σε κάθε δημοσκόπηση δέχεται τον κόλαφο των αγανακτισμένων και τους φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ, στον οποίο πήγαν οι… κακοί, ενώ αυτοί κράτησαν τους… καλούς;

Το δελτίο Τύπου λοιπόν που εκδόθηκε μετά την συνάντηση, τουλάχιστον αυτό, αποπνέει ελπίδα. Δεν στοιχίζει και τίποτε βρε αδελφέ λίγη ελπίδα, θα πει κάποιος!

«Mε τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλο και τον Διευθυντή Έργων της ΕΡΓΟΣΕ Θανάση Καπένη –λέει το δελτίο- συναντήθηκε στην Αθήνα ο Δήμαρχος Πατρέων Γιάννης Δημαράς. Στη συνάντηση στην οποία συμμετείχαν  ο Αντιδήμαρχος Έργων, Πολεοδομικού και  Κυκλοφορικού Σχεδιασμού Βασίλης Λοτσάρης  και ο ειδικός συνεργάτης  του δημάρχου Δημήτρης Σαρδελιάνος, έγινε αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη της πορείας του έργου της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από Κιάτο έως Πάτρα και παρουσιάστηκαν  στον Δήμαρχο και τους συνεργάτες του  οι εν εξελίξει εργολαβίες και τα χρονοδιαγράμματα του έργου.
Υπήρξε απόλυτη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σε ό,τι αφορά την αναγκαιότητα επέκτασης της γραμμής έως το νέο λιμάνι της Πάτρας, ενώ σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, ο Κ. Σπηλιόπουλος ενημέρωσε τον κ. Δημαρά ότι έως  το 2015 η γραμμή θα έχει  ολοκληρωθεί μέχρι το Διακοπτό, το 2016 προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Αίγιο και έως το 2017 θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι την  Αγυιά  καθώς συμφωνήθηκε ότι η προβλεπόμενη εργολαβία από τον Ψαθόπυργο έως το Ρίο θα συμπεριλάβει και το τμήμα από το Ρίο έως την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στη Αγυιά, (δεδομένου ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι ώριμο και μπορεί να δημοπρατηθεί) καθώς και το σταθμό του Ρίου που θα γίνει στο Ακταίο  και τις ενδιάμεσες στάσεις.  
Τέλος συμφωνήθηκε ότι θα πρέπει να υπάρξει συντονισμός ώστε στα πλαίσια της προετοιμασίας της νέας προγραμματικής περιόδου να εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες πιστώσεις προκειμένου να εφαρμοστεί υπογειοποίηση της γραμμής από την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στην Αγυιά έως το νέο λιμάνι της Πάτρας».

Έτσι ο μεν διευθύνον σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κ. Σπηλιόπουλος κορόιδευσε τους επισκέπτες του, ότι τα πάντα θα ποιήσει εν σοφία, ακόμη και μετά το 2017, οι δε εκ Πατρών καμώμενοι ότι δεν κατάλαβαν κράτησαν την υπόσχεση και επέστρεψαν με διθυράμβους στην Πάτρα της ανεργίας της εξαθλίωσης, της πείνας των μικρών παιδιών στα σχολεία και της ανόδου της εγκληματικότητας. 

Αξιοσημείωτο, αλλά όχι κι ανεξήγητο. Μόλις σήμερα έγινε γνωστό ότι θρασείς απαλλοτρίωσαν ακόμη και τους δείκτες του άνθινο ρολογιού της πόλης στην πλ. Τριών Συμμάχων, ενός ρολογιού που είχε αναδειχτεί σήμα κατατεθέν για τους επισκέπτες της πόλης. Κι ας μη αναφερθώ για τους ευεργέτες της, που οι συμμορίες, από τις οποίες μας φυλάσσει η Αστυνομία του κυρίου Δένδια (λέγεμαι fotoshop)  έχουν υποστεί τη νίλα τους από τις αρπαγές ή τις απόπειρες! 

Πάτρα της εξαθλίωσης, Πάτρα της αλληλοκοροϊδίας. Αλίμονο…

Δεν υπάρχουν σχόλια: