Η εμπιστοσύνη των Ελλήνων απέναντι στα μέσα ενημέρωσης σημείωσε μεγάλη πτώση φέτος σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για την Ενημέρωση στο Διαδίκτυο (Digital News Report) του Ινστιτούτου Reuters για τη Μελέτη της Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Μάλιστα η χώρα μας βρίσκεται τελευταία ανάμεσα σε 46 χώρες.
Σύμφωνα με την έρευνα, αυτό συνέβη εν μέρει λόγω των αντιλήψεων για αθέμιτη πολιτική και επιχειρηματική επιρροή στη δημοσιογραφία. Η αγορά των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται περαιτέρω από ψηφιακό κατακερματισμό και υψηλή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ειδήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου