Μα αυτόν βρήκαν να στείλουν τα ξεφτέρια του Μαξίμου στην περιοχή μας για να ξεκινήσει η ΝΔ την προεκλογική της περιοδεία;
Στην Πάτρα από νωρίς βρέθηκε ο πρώην Υπουργός Μιχάλης
Χρυσοχοΐδης ο οποίος μίλησε σε προεκλογική εκδήλωση που διοργάνωσε η
ΔΕΕΠ της ΝΔ Αχαΐας
Ο κ Χρυσοχοΐδης στην ομιλία του ανέφερε "πως ο λαός έδειξε πως θέλει να πάει μπροστά, σταθερά και τολμηρά", ενώ ανέφερε πως "η Νέα Δημοκρατία είναι ένα λαϊκό κόμμα με μια δίκαιο πολιτική που υπηρετεί τα συμφέροντα όλων".
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το Σταυροπούλειο Πνευματικό Κέντρο στα Βραχνέικα.
Σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αχαΐας
Με τον άνθρωπο, που ως Υπουργός Υποδομών το 2013 της συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, αποφάσισε προφανώς κατ’ απαίτηση των μεγαλοεργολάβων της χώρας, να κατακρεουργήσει την Ολυμπία Οδό και να απεντάξει από την παραχώρηση το τμήμα Πάτρα – Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, τον Μιχ. Χρυσοχοΐδη, ξεκίνησε την προεκλογική εκστρατείας της η ΝΔ στην Περιοχή μας.
Αυτό αναφέρεται σε σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Αχαΐας αναφορικά με την επίσκεψη του πρώην Υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στην Αχαΐα.
Αναλυτικά:
«Σε Ηλεία και Αχαΐα περιόδευσε αυτές τις ημέρες το στέλεχος της ΝΔ και πρώην Υπουργός του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Αλγεινή εντύπωση μας προκαλεί η απόφαση της Νέας Δημοκρατίας να ξεκινήσει την εκλογική της καμπάνια στην περιοχή μας με τον άνθρωπο, που ως Υπουργός Υποδομών το 2013 της συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, αποφάσισε προφανώς κατ’ απαίτηση των μεγαλοεργολάβων της χώρας, να κατακρεουργήσει την Ολυμπία Οδό και να απεντάξει από την παραχώρηση το τμήμα Πάτρα – Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα.
Η πράξη αυτή είχε έναν και μοναδικό σκοπό: να προστατέψει την κερδοφορία των κατασκευαστικών εταιριών που διέβλεψαν ότι δεν θα αποκόμιζαν, από το συγκεκριμένο κομμάτι τα μεγάλα κέρδη που ονειρεύονταν. Έτσι μπήκε η περιοχή μας σε μεγάλες περιπέτειες, που σαν αποτέλεσμα είχαν την απώλεια δεκάδων ανθρώπινων ζωών. Το ζήτημα της κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου θα είχε ολοκληρωθεί στις μέρες μας εάν η κυβέρνηση Κ. Μητσοτάκη, επί υπουργίας πλέον Κ. Καραμανλή, δεν αποφάσιζε να σταματήσει το έργο, που είχε ξεκινήσει από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ένα έργο που η κυβέρνηση της ΝΔ το επέστρεψε στην εταιρία παραχώρησης, από την οποία είχε απενταχθεί το 2013, με επιπλέον κόστος 100 εκατομμυρίων ευρώ και την επιβάρυνση των πολιτών με διόδια.
Αλήθεια, τι μπορεί πλέον να μας πει, δέκα ολόκληρα χρόνια μετά, ο κ. Χρυσοχοΐδης; Εκτός από το να μας εξηγήσει του λόγους που τον ώθησαν να εγκαταλείψει τα πράσινα σοσιαλιστικά λιβάδια για τις γαλάζιες ακρίδες του νεοφιλελευθερισμού».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου