ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Σκάνδαλο με το νέο ΧΥΤΑ στο Δήμο Αιγιαλείας

Στο ΧΥΤΑ Παπανικολού Αιγιαλείας. Φωτογραφία από τις 16-4-13. Δεξιά η βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Μαρία Κανελλοπούλου.


7.000.000 ευρώ η κοστολόγηση -εν μέσω κρίσης- για ένα έργο που ήδη υπάρχει στην περιοχή

Του ΜΙΧΑΗΛ ΧΑΡ. ΜΟΥΤΟΥΣΗ
  Δημοτικού συμβούλου Αιγιάλειας

Προς
1) Την Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιάλειας κυρία Τσουκαλά Μαρία και
2) Τον Δήμαρχο Αιγιάλειας, Θεοδωρακόπουλο Ευστάθιο
Μετά από πολύ σκέψη, προβληματισμό και κυρίως συναισθανόμενος τις δύσκολες εποχές που περνάμε όλοι μας, αποφάσισα να υποβάλλω την παραίτησή μου, απ’ το αξίωμα του δημοτικού συμβούλου της Αιγιαλείας.

Πιστεύω ακράδαντα πως όποιος ασχολείται με τα κοινά, πρέπει να έχει συνέπεια λόγων κι έργων. Ευθιξία. Αξιοπρέπεια. Ευθύνη για όσους τον εμπιστεύτηκαν, τον υποστήριξαν κι εξακολουθούν να τον παρακολουθούν στον πολιτικό του αγώνα. 

Αφορμή της παραιτήσεώς μου, αποτελεί το πολυνομοσχέδιο. Για τέταρτη συνεχή χρονιά, είναι φανερή η αδυναμία των κυβερνώντων να δώσουν λύση αλλά κι “ανάσα” στα τεράστια προβλήματα που βιώνει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού.

Η πολιτική μου παραίτηση, δεν είναι μια πράξη αδυναμίας αλλά ευαισθησίας. Δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση, παραίτηση απ’ την ηθική μου υποχρέωση και το συνταγματικό μου δικαίωμα, να εκφράζομαι και να σκέφτομαι πολιτικά. Σίγουρα δεν σημαίνει παραίτηση απ’ τις υποσχέσεις που έχω δώσει και για τις οποίες θα παλέψω ώστε να υλοποιηθούν, μέσα απ’ τον καθημερινό μου αγώνα για δικαιοσύνη. Δεν επιτρέπω όμως σε οποιονδήποτε, να προσβάλλει την αξιοπρέπειά μου. Τα “πιστεύω” μου. Τα ιδανικά μου.

Θέλω να εκφράσω τη βαθιά μου λύπη, καθώς δεν διακρίνω -εκτός ολίγων εξαιρέσεων- πολιτικά πρόσωπα στο στενό κι ευρύτερο χώρο μου, τα οποίο έμπρακτα να δείχνουν οτι σέβονται την υπέρβαση του κάθε Έλληνα που συμμετέχει οικονομικά σε τρία ατελέσφορα μνημόνια.
Αντιθέτως. Διαπιστώνω, πως συμβαίνουν πράγματα που δεν υπαγορεύονται σε πολιτισμένες και δημοκρατικές χώρες, όπως η Ελλάδα, η χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία και που πρέπει να μπορεί, να εξακολουθεί να υπερηφανεύεται για τον πολιτισμό και τα ιδεώδη της.

Τρόικα και κυβερνώντες αποφασίζουν και διατάσσουν. Εν μια νυκτί. Αποφασίζουν τον ηθικό, οικονομικό και ψυχολογικό “θάνατο” συμπολιτών μας, που μας εμπιστεύτηκαν. Διατάσσουν απολύσεις και “προτείνουν” βαθύτατα άδικα και δυσβάσταχτα οικονομικά μέτρα. 

Το χειρότερο, είναι πως έχουμε φτάσει στο σημείο να παρακολουθούμε αδρανείς και με σύγχυση, τα πολιτικά κόμματα που μεθοδικά καπηλεύονται τα προβλήματά μας, χωρίς να μπορούν να μας συμμεριστούν και να και να μας “εκφράσουν” οι εκπρόσωποί τους. Πώς θα μπορούσε να συμβεί αυτό άλλωστε; Απολαμβάνουν μισθούς 10.000 ευρώ.

Απ’ την πολιτική μου πορεία, που υπηρέτησα πιστά και την οποία θα εξακολουθώ να διαγράφω με βήματα σταθερότητας και ειλικρίνειας, διαπιστώνω πως ο θεσμός του δήμου έχει -δυστυχώς- απαξιωθεί απ’ το κράτος. Μολονότι είναι ένας βασικός οικονομικός φορέας για την περιφέρεια, ο οποίος ενισχύει κι υποστηρίζει με ποικίλους τρόπους την τοπική κοινωνία. 

Κι όμως , σε ειδικές και πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, κράτος και δήμος «συνεργάζονται».

1. Στη διαχείριση απορριμμάτων (μεταφορά)
2. Στην καταστροφή του περιβάλλοντος, στ’ όνομα μεγάλων τεχνικών έργων (αμμοληψίες απ’ τα ποτάμια)
3. Σε διάφορα άλλα έργα, συγχρηματοδοτούμενα από “ξένα λεφτά”. Έκφραση που χρησιμοποιούν μερικοί δήμαρχοι στην ΚΕΔΕ, τα γνωστά ΕΣΠΑ.

Θα ήθελα να σταθώ όμως στο Δήμο Αιγιάλειας και σ’ ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, που επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Παρόλο που διαθέτει ΧΥΤΑ, ο δήμος θέλει απεγνωσμένα να κατασκευαστεί και δεύτερος στην περίφημη θέση “Παπανικολού” με κόστος…7.000.000 ευρώ. Ένα αστρονομικό ποσό για την εποχή, που κάθε ευρώ έχει την αξία και τη σημασία του. Συμπληρωματικά δε, θα πρέπει ιδιώτης να μεταφέρει -μέχρι να διεκπεραιωθεί το έργο- τα σκουπίδια μας, με κόστος 2.000.000 ευρώ το χρόνο! Η απορία λοιπόν εύλογη. Γιατί και γιατί τώρα; Πόσο μακριά κατευθύνονται τελικά τ’ απορρίμματα του δήμου μας;

Παρεμπιπτόντως, να σημειώσω πως ΚΕΔΕ, δεν υπάρχει. Οι συναντήσεις στα υπουργεία των ενδιαφερομένων γίνονται για θέματα που μόνο τα προβλήματα των δήμων δεν αφορούν.

Κι επαναλαμβάνω.Η παραίτησή μου αποτελεί μόνον πράξη ευθιξίας κι ευαισθησίας, απέναντί στους συμπολίτες μου που μ’ εμπιστεύτηκαν. Αφορά μόνο το συγκεκριμένο αξίωμα, γιατί μαζί με την παραιτήσή μου, “καταθέτω” σ’ όλους αυτούς τους ανθρώπους και τον καθένα ξεχωριστά και μιαν υπόσχεση. Θα συνεχίσω ν’ αγωνίζομαι με σθένος για ‘σας, μαζί μ’ εσάς, στο πλευρό σας. Τα ιδανικά μου έχουν διάρκεια. Το ίδιο και τα ιδανικά όλων των Ελλήνων.

Νέος Ερινεός,
18/07/2013
Μουτούσης Χαρ. Μιχαήλ

(Από την olympiada στις 19 Ιουλίου 2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια: