Οι συμπάθειες δεν κρύβονται, ούτε και ο... πονόδοντος για τη ΝΔ! |
Οι στενές επαφές του
"συστήματος" Σαμαρά με την εφημερίδα "Παραπολιτικά" έχουν πολλά ποδάρια. Την προηγούμενη
Κυριακή, η "Α" αποκάλυψε - και όπως όλα δείχνουν απεσόβησε - σχέδιο
εξαγοράς της συχνότητας του 902 TV με κύριο χρηματοδότη τον εφοπλιστή Ευ.
Μαρινάκη, ο οποίος αρνείται ότι βρίσκεται πίσω από την εφημερίδα
"Παραπολιτικά" ως χρηματοδότης, όπως δημοσίευσε η "Α". Ο
εκδότης της ίδιας εφημερίδας, Γ. Κουρτάκης, αρνείται επίσης ότι υπηρετεί τον
Αντ. Σαμαρά, υποστηρίζοντας ότι "η εφημερίδα δεν είναι όργανο κανενός
κόμματος, διάγουμε αντικειμενική δημοσιογραφία και ουδόλως έως και σήμερα έχουμε
ελεγχθεί για την ορθή άσκηση του δημοσιογραφικού μας λειτουργήματος".
Στον στενό πυρήνα της εφημερίδας, συμμετέχει από τη νευραλγική θέση του
εμπορικού διευθυντή ο κ. Γιάννης Παππάς, "μεταγραφή" των τελευταίων
μηνών, προκειμένου να ενισχύσει το εγχείρημα. Ο κ. Παππάς, προερχόμενος
επαγγελματικά από τον Όμιλο "Πήγασος" της οικογένειας Μπόμπολα,
προέρχεται συγχρόνως πολιτικά από τη Ν.Δ., αλλά και από τα... φυλλοκάρδια του
Αντ. Σαμαρά, την "Πολιτική Άνοιξη", όπου διετέλεσε κορυφαίο στέλεχος.
Από το 1993 συνδέεται στενά με τον Αντ. Σαμαρά. Στις εκλογές της 6ης Μαΐου 2012
εξελέγη βουλευτής της Ν.Δ. στα Δωδεκάννησα, όμως ατύχησε στις εκλογές του
Ιουνίου. Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Ο κ. Παππάς ανέλαβε ρόλο στα "Παραπολιτικά", όπου και αρθρογραφεί
"αντικειμενικά" υποστηρίζοντας ότι "ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο
μόνος φερέγγυος για την 'αλλαγή εκ βάθρων' που χρειάζεται η χώρα". Ο ίδιος
διεκδικούσε να αναλάβει υψηλή θέση στον ΟΠΑΠ- οργανισμό - μαγνήτη εν όψει της
εκποίησής του-, όμως από την παρούσα θέση αυτό που διεκδικεί είναι μια πολύ
καλή χορηγία από τον ΟΠΑΠ προς τα "Παραπολιτικά".
Οι επιτυχίες του κ. Παππά ως μάνατζερ διαφήμισης διαδέχονται η μία την
άλλη. Μέσα στους λίγους μήνες της έκδοσής της έχει κατορθώσει να προσελκύσει ως
διαφημιζόμενους τους περισσότερους κρατικούς φορείς, κάτι πρωτόγνωρο για νέα
εφημερίδα. Στον κατάλογο των επιτυχιών του συγκαταλέγονται: τα ΕΛΠΕ, η ΕΚΟ, η
ΕΥΔΑΠ (με πληρωμένες μαύρες διαφημίσεις - publi), ΟΛΠ, Εθνική Τράπεζα, ΔΕΠΑ.
Παρ' ότι εφημερίδα μόλις μερικών μηνών, κέντρισε το ενδιαφέρον και του κ.
Προβόπουλου, ο οποίος της ενέκρινε καταχώριση για δημοσίευση ισολογισμών,
γενικών συνελεύσεων κ.λπ.
Αυτές οι επιτυχίες άραγε θα μπορούσαν να υπάρξουν χωρίς τα πολιτικά κονέ
του κ. Παππά; Χωρίς τις πλάτες ενός μεγαλοεπιχειρηματία του τύπου του κ. Μαρινάκη;
Και μια απορία: Για ποιο λόγο τα "Παραπολιτικά" κατέφυγαν σε
λιβελογράφημα εναντίον του διαφημιστή Θ.Κοτιώνη της Bold, μιας από τις τρεις
μεγάλες διαφημιστικές, που διαχειρίζεται μεταξύ άλλων τα διαφημιστικά
προγράμματα της ΔΕΗ και του ΟΤΕ- Cosmote;
(Πηγή: Εφημερίδα Αυγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου