ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ
«Η ΓΑΛΑΡΙΑ»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
07/02/2012 Αρ. Πρωτοκόλλου 059
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
07/02/2012 Αρ. Πρωτοκόλλου 059
Ο ΛΑ.Ο.Σ στην κυβέρνηση οι εργολάβοι στην εξουσία!!
Στις 2 Δεκεμβρίου 2011 ο Υπουργός Μ. Βορίδης αποφάσισε τα παρακάτω:
«Εγκρίνουμε τη διάθεση πίστωσης ποσού 3.031.936,28 Ε (εκ των οποίων τα 566.947,43 για Φ.Π.Α) σε βάρος του προυπολογισμού του ενάριθρμου έργου 2011 ΣΕ 07120009 ΣΑΕ 071/2 για την καταβολή δαπάνης α) ποσού 2.996.580,03 Ε (εκ των οποίων 560.336,10 Ε για Φ.Π.Α.) για εκτέλεση συμπληρωματικών εργασιών για επιπρόσθετες Αρχαιολογικές διερευνητικές τομές στα τμήματα Κόρινθος-Πάτρα και Πάτρα-Πύργος, απολογιστικές εργασίες εσκαφής υπερκείμενων για αρχαιολογικές έρευνες-ανασκαφές και εργασίες κατάχωσης-αποδόμησης αρχαιολογικών ευρημάτων στις Γ.Ε 16Ν, 17Ν ΚΑΙ 18Ν και β) ποσού 35.356,25 Ε (εκ των οποίων 6.611.33 Ε για ΦΠΑ) για πρόσθετη αμοιβή του Ανεξάρτητου Μηχανικού, για την επίβλεψη των παραπάνω συμπληρωματικών εργασιών».
Στις 28 Δεκέμβρη 2011 ο Υπουργός Μ. Βορίδης αποφάσισε τα παρακάτω:
«Εγκρίνουμε τη διάθεση πίστωσης ποσού 3.031.936,28 Ε (εκ των οποίων τα 566.947,43 για Φ.Π.Α) σε βάρος του προυπολογισμού του ενάριθρμου έργου 2011 ΣΕ 07120009 ΣΑΕ 071/2 για την καταβολή δαπάνης α) ποσού 2.996.580,03 Ε (εκ των οποίων 560.336,10 Ε για Φ.Π.Α.) για εκτέλεση συμπληρωματικών εργασιών για επιπρόσθετες Αρχαιολογικές διερευνητικές τομές στα τμήματα Κόρινθος-Πάτρα και Πάτρα-Πύργος, απολογιστικές εργασίες εσκαφής υπερκείμενων για αρχαιολογικές έρευνες-ανασκαφές και εργασίες κατάχωσης-αποδόμησης αρχαιολογικών ευρημάτων στις Γ.Ε 16Ν, 17Ν ΚΑΙ 18Ν και β) ποσού 35.356,25 Ε (εκ των οποίων 6.611.33 Ε για ΦΠΑ) για πρόσθετη αμοιβή του Ανεξάρτητου Μηχανικού, για την επίβλεψη των παραπάνω συμπληρωματικών εργασιών».
Στις 28 Δεκέμβρη 2011 ο Υπουργός Μ. Βορίδης αποφάσισε τα παρακάτω:
«Ο Προιστάμενος του Τμήματος Α΄ εντέλλεται την πληρωμή ποσού «Είκοσι έξι εκατομμυρίων πεντακοσίων ενενήντα έξι χιλιάδων οκτακοσίων σαράντα τριών Ευρώ» (26.596.843,26 Ε) στην ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.»
Κατά το μήνα Δεκέμβρη του 2011 ο υπουργός Βορίδης ενέκρινε το συνολικό πόσο των 29.664.135,79 ευρώ προς την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.
Στη 1 Φλεβάρη 2012 η «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» αποφάσισε τα παρακάτω:
«Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3621/2007 που διέπει τη Σύμβαση Παραχώρησης για τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του «Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα», την Τετάρτη 1η Φεβρουαρίου 2012 θα πραγματοποιηθεί αναπροσαρμογή των τιμών διοδίων τελών στους σταθμούς διοδίων του τμήματος Ελευσίνας – Κορίνθου.»
Στις 6 Γενάρη 2012 συνέβησαν τα παρακάτω:
«Στη Νέα Εθνική Οδό Πατρών- Αθηνών, διακοπή της κυκλοφορίας και μποτιλιάρισμα από ακινητοποιημένα οχήματα, λόγω κατολισθήσεων που έχουν σημειωθεί στο ύψος του Διακοπτού.»
«Πρόβλημα ανέκυψε σε άλλο σημείο της εθνικής, κοντά στο χωριό Πλάτανος όπου, επίσης, υπήρξαν κατολισθητικά φαινόμενα.»
«Υπερχείλισε ο ποταμός Κερυνίτης στην Αιγιάλεια, μεταξύ των περιοχών Νικολαίικα και Ροδιά. Αποτέλεσμα αυτού είναι να έχει σταματήσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Παλαιά Εθνική Οδό.»
Στις 24 Γενάρη 2011
Καταγγέλλαμε ως Σωματείο «Η ΓΑΛΑΡΙΑ» τα παρακάτω :
«Πόσο έργο έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα; Με ποιον τρόπο; Πληροί τους κατασκευαστικούς και περιβαλλοντολογικούς κανόνες ;
Δεν είναι τυχαίο που κανένα κομμάτι δεν έχει παραδοθεί από τους εργολάβους. Βολεύει η σημερινή κατάσταση που παρουσιάζει η εθνική οδός- ενός απέραντου εργοταξίου με κορύνες και στένεμα του δρόμου. Υπάρχουν πολλές καταγγελίες σχετικές με παραβιάσεις σε περιβαλλοντολογικά θέματα. Παράνομες αμμοληψίες, παράνομη εκτροπή των αποβλήτων (γκανάιτ) στη θάλασσα, μη τήρηση του προβλεπόμενου χρόνου ασφαλείας για το προσωπικό έπειτα από ανατινάξεις και πολλά ακόμη. Οι κοίτες των ποταμών στο Δρέπανο και στην Παναγοπούλα, που έχουν μπαζωθεί και στενέψει, θα ελεγχθούν από κανένα? Τα φρεάτια με τα καρκινογόνα απόβλητα που κατέληγαν στη θάλασσα θα ελεγχθούν από κανένα? Τι θα συμβεί στα τούνελ, αν παραμείνουν για αρκετό χρονικό διάστημα χωρίς να μπουν τα καλούπια? Θα χρειαστεί να ξεκινήσουμε πάλι από την αρχή? Αυτή τη στιγμή, χωρίς προσωπικό, η «Ολυμπία Οδός» πώς συντηρεί τις υπάρχουσες κατασκευές αλλά και το δρόμο?»
Όσο ο Ελληνικός λαός θα ανέχεται την κατοχική κυβέρνηση, τους αδίστακτους εργολάβους και τους καιροσκόπους τοπικούς κομματάρχες, αυτά θα είναι καθημερινά φαινόμενα.
Η «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» είναι ένα μεγάλο σκάνδαλο και κάποιοι θα πρέπει να λογοδοτήσουν γι΄ αυτό.
Για την Διοίκηση
Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας
Τσελεπής Θεόδωρος Λυμπέρης Γεώργιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου