ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΠΑΤΡΑΣ



Φοβούμαστε, ότι για άλλη μια φορά το Δημοτικό Συμβούλιο εξετάζει αποσπασματικά και χωρίς συνολική στρατηγική, το θέμα του σταθμού υπεραστικών λεωφορείων, αναφέρει η Ανυπότακτη Πολιτεία σε ανακοίνωσή της. Και συνεχίζει:


Ερωτήματα:
1.Συναρτάται η προτεινόμενη μεταφορά του Σταθμού των υπεραστικών λεωφορείων με την θέση του Σιδηροδρομικού Σταθμού;
2. Η όδευση της σιδηροδρομικής γραμμής και η θέση του εν λόγω Σταθμού, σε συνδυασμό με την υπέργεια κατασκευή, όπως πολύ πρόσφατα εξαγγέλθηκε, γίνεται αποδεκτή από την πόλη και τα πολιτικά της όργανα;
4. Ποια η επίπτωση στην λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου;
3.Ποιες θα είναι οι συνέπειες για την όλη εικόνα της πόλης;
5. Ποιες θα είναι οι συνολικές, κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές, επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή;
6.Υπάρχει σχεδιασμός για την απόφαση του Δ.Σ. επί όσων αφορούν την Σιδηροδρομική Γραμμή; Υπάρχει ρόλος του Δ.Σ. Πόσο ο ρόλος μας είναι αποφασιστικός;
Θεωρούμε την απάντηση σε όλα τα ερωτήματα επιβεβλημένη και επίσης επιβεβλημένη την συνολική  τοποθέτηση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η άποψη μας:

1.Πρέπει να εξετάσουμε το μείζον, (όδευση Σιδηροδρομικής Γραμμής, Σιδηροδρομικός Σταθμός) και μετά το έλασσον, (Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων), που άλλωστε συναρτάται απόλυτα με αυτό. Δηλαδή, θεωρούμε απαραίτητη την εγγύτητα των δύο Σταθμών, για την αμοιβαία εξυπηρέτηση των επιβατών.
2.Θεωρούμε υποχρεωτική την υπογειοποίηση της Σιδηροδρομικής Γραμμής εντός του πολεοδομικού ιστού. Με αυτόν τον τρόπο μόνον, η Πόλη θα καταφέρει να υπομείνει την φυσιολογική ταλαιπωρία σε μια αργόσυρτη και μακροχρόνια φάση κατασκευής. Η επίγεια κατασκευή, θα λειτουργεί σαν λαιμητόμος της πόλης, πιθανότατα για τα επόμενα εκατόν πενήντα χρόνια. Με ολέθριες περιβαλλοντικές, κυκλοφοριακές και αισθητικές επιπτώσεις, πλήρης αποκοπή της πόλης από το θαλάσσιο μέτωπο της, με ότι κινδύνους δημιουργούν οι αρκετές ισόπεδες διαβάσεις, γεγονός αδικαιολόγητο για την εποχή μας, για τις αναγκαίες και ανταγωνιστικές ταχύτητες, που επιβάλλονται στην σημερινή στρατηγική των μεταφορών.
3.Η πρόσφατη εξαγγελία της εγκατάλειψης της υπογειοποιημένης γραμμής, έγινε στο όνομα του υψηλού κόστους, αιτιολογία ωστόσο που δεν εξηγήθηκε πειστικά και μάλλον η επίκληση της, μόνον ως άλλοθι λειτουργεί.
4.Η Πόλη δεν πρέπει να επιτρέψει την εκούσια φυλάκιση της, δεν πρέπει να αποδεχτεί την επίγεια κατασκευή. Στην περίπτωση δε, που ο ΟΣΕ, παραμείνει αμετακίνητος, προτείνουμε, η όδευση της Σ.Γ., να είναι παράλληλη με την ευρεία παράκαμψη και η σύνδεση της με το λιμάνι, να γίνει από τις παραγλαύκιες οδούς. Στην περίπτωση αυτή, ο Σιδηροδρομικός Σταθμός να γίνει στην περιοχή του Καστελλοκάμπου, και στην θέση αυτή να μεταφερθεί και ο Σταθμός των Υπεραστικών Λεωφορείων.

Επί μέρους παρατηρήσεις.

Είναι προφανές, ότι η λειτουργία του τραίνου, θα μειώσει δραστικά την επιβατική κίνηση του ΚΤΕΛ, κυρίως από και προς την Αθήνα, που αποτελεί αυτήν την στιγμή πάνω από το 70% της επιβατικής κίνησης του ΚΤΕΛ.
Η άδεια λειτουργίας επιβατικού Σταθμού του ΚΤΕΛ, στην σημερινή θέση ή στην προτεινόμενη θέση των μύλων Αγ. Γεωργίου, μπορεί να έχει μόνον προσωρινό χαρακτήρα και με την δέσμευση του ΚΤΕΛ, ότι θα ακολουθήσει τον Σιδηροδρομικό Σταθμό. Προφανώς, ο Σταθμός πρέπει να συνδεθεί και με τις βασικές γραμμές της Αστικής Συγκοινωνίας.
Η μεταφορά του Σταθμού στην Ακτή Δυμαίων, λόγω θέσης και ανυπαρξίας συγκοινωνιακών συνδέσεων, δεν είναι αυτή την στιγμή επιθυμητή από κανέναν συμπολίτη μας. Ούτε από όσους προτίθενται να χρησιμοποιήσουν τα δρομολόγια προς τον Νομό Ηλείας.
Το μεγάλο ποσοστό της σπουδάζουσας νεολαίας, που κυρίως χρησιμοποιεί τα δρομολόγια από και προς Αθήνα, προτιμά για λόγους  οικονομικούς, ο Σταθμός να βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της Πόλης.
Η λειτουργία του Σταθμού στην προτεινόμενη θέση, προϋποθέτει κυκλοφοριακή μελέτη και ρυθμίσεις, όπως π.χ. την αντιδρόμηση του τμήματος της Όθωνος-Αμαλίας, μέχρι την Ηρώων Πολυτεχνείου και εξυπηρέτηση, μέσω αυτής, της εισόδου και εξόδου των λεωφορείων στον Σταθμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: