ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Το Υπουργείο Παιδείας, συνειδητά, απεργάζεται σχέδια Μακαρθισμού, στη δημόσια εκπαίδευση


Φωτογραφία αρχείου.


Δήλωση για το περιστατικό λογοκρισίας δασκάλας σε δημοτικό σχολείο
Με αφορμή τη δημοσιοποίηση του περιστατικού λογοκρισίας από διευθύντρια δημοτικού σχολείου σε βάρος δασκάλας μουσικής, εξαιτίας της διδασκαλίας του τραγουδιού ''Κεμάλ'', των Χατζιδάκι-Γκάτσου, η βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Μαρία Κανελλοπούλου, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Αυτή τη στιγμή, διεξάγεται στα ΜΜΕ, μια συζήτηση αναφορικά με τη λογοκρισία της διδασκαλίας του τραγουδιού ''Κεμάλ'', που κατά κύριο λόγο αντιμετωπίζει την απαράδεκτη λογοκρισία που επιβλήθηκε από τη διευθύντρια ενός δημοτικού σχολείου, σαν μεμονωμένο, και ενδεχομένως, γραφικό συμβάν.

Στο ίδιο μήκος κύματος, οι διαρρέουσες πληροφορίες από το Υπουργείο Παιδείας, αναφέρουν πως θα ερευνηθεί το γεγονός. Αυτό που αποσιωπάται, είναι πως τα όσα διαβάσαμε, αποτελούν εικόνα από το μέλλον της ελληνικής εκπαίδευσης. Όταν ο κάθε εκπαιδευτικός θα αξιολογείται από το διευθυντή του και η κάθε σχολική μονάδα από τους γονείς, χωρίς καμία δικλείδα ασφαλείας και προστασίας των εκπαιδευτικών, όπως ακριβώς προβλέπει η πρόσφατη νομοθεσία, που ψήφισε η κυβέρνηση, είναι προφανές πως σε ανάλογες καταστάσεις, τα φαινόμενα αυτά θα πολλαπλασιαστούν και θα γίνουν κανόνας.

Η λογοκρισία, ο αυταρχισμός και η επιβολή καθεστώτος φόβου στο δημόσιο σχολείο, θα είναι μία πραγματικότητα. Αυτό θα έπρεπε να απασχολεί τη συζήτηση και όχι η αυτονόητη αξία του τραγουδιού των Χατζιδάκι-Γκάτσου.

Το Υπουργείο Παιδείας, συνειδητά, απεργάζεται σχέδια Μακαρθισμού, σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και αυτό μας ανησυχεί περισσότερο από την όποια ανόητη διευθύντρια, που σε τελευταία ανάλυση, προφανώς παρανόμησε, καθώς ο διευθυντής του σχολείου είναι διοικητικός και όχι παιδαγωγικός προϊστάμενος των εκπαιδευτικών και άρα δεν είχε δικαίωμα εκ του νόμου να παρέμβει.

Ελπίζουμε πως οι εκπαιδευτικοί και η κοινωνία συνολικά θα αντιταχθούν και τελικά θα ματαιώσουν τα σχέδια αυτά, σε όφελος του δημοκρατικού, σύγχρονου και ανοιχτού σχολείου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: