Για την
επερώτηση προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και τις δηλώσεις του Κυρ. Μητσοτάκη
1.
Δήλωση του Δ. Τζανακόπουλου)
Στη συζήτηση στη Βουλή
κατέρρευσε με πάταγο η γραφική σκευωρία την οποία προσπάθησε να ενορχηστρώσει η
ΝΔ καθοδηγούμενη από συγκεκριμένα επιχειρηματικά και εκδοτικά συμφέροντα.
Ο
κ. Μητσοτάκης επιχείρησε να εμφανιστεί ως κατήγορος και για άλλη μια φορά
κατέληξε κατηγορούμενος. Αποδείχτηκε
ότι η επιχειρηματολογία της ΝΔ είχε
βασιστεί στις πληροφορίες που διοχέτευε στις ελληνικές αρχές ένας επίδοξος
μεσάζοντας, ο μοναδικός μεσάζοντας σε αυτή την υπόθεση, ο κύριος Γιάννης
Σφακιανάκης. Και όχι φυσικά η κυβέρνηση της Σαουδικής Αραβίας, όπως ψευδώς
ισχυρίζεται η αξιωματική αντιπολίτευση. Ο κ. Μητσοτάκης προσωπικά οφείλει να
απαντήσει, ποια η σχέση του κυρίου Σφακιανάκη τόσο με τον ίδιο, όσο και με τις
επιχειρηματικές δραστηριότητες της συζύγου του. Αυτό είναι και το μοναδικό ερώτημα που έμεινε αναπάντητο κατά τη χθεσινή
συζήτηση.
2.Από το
σημείωμα του Μαξίμου
Βασικός
στόχος της ΝΔ ήταν να δημιουργήσει την εντύπωση σκανδάλου στην προσπάθειά της
να αλλάξει τη συζήτηση από τα πραγματικά σκάνδαλα (Paradise Papers, Siemens,
ΚΕΕΛΠΝΟ κλπ.) Ωστόσο, ο κ. Μητσοτάκης πήγε χθες για μαλλί και βγήκε κουρεμένος,
γιατί:
1)
Αποδείχθηκε ότι ο φερόμενος ως μεσάζοντας, Β. Παπαδόπουλος, ήταν ο επίσημα
πληρεξούσιος από την πλευρά της Σαουδικής Αραβίας να υπογράψει εκ μέρους
της μία διακρατική συμφωνία (G2G) και όχι εμπορική συμφωνία με την ελληνική
πλευρά.
2)
Αποδείχθηκε ότι η ελληνική πλευρά υπέγραψε διακρατική συμφωνία με τον
επίσημα πληρεξούσιο της Σαουδικής Αραβίας. Διακρατική συμφωνία σημαίνει ότι
τα χρήματα καταβάλλονται από κρατικό λογαριασμό σε κρατικό λογαριασμό, άρα δεν
υπάρχει μεσολάβηση ή προμήθεια τρίτων.
3)
Αποδείχθηκε ότι ο επίσημα πληρεξούσιος από τη Σαουδική Αραβία να την
εκπροσωπήσει στη διαπραγμάτευση με τις ελληνικές Αρχές, δεν ήταν παλιός
γνώριμος του κ. Τσίπρα, αλλά της οικογένειας Μητσοτάκη. Είχε ταξιδέψει στη
Μόσχα το 1991, καθώς ήταν στην επίσημη επιχειρηματική αποστολή που συνόδευε τον
τότε Πρωθυπουργό, Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, σε επίσημο ταξίδι στη Ρωσία. Αμέσως
μετά εισέπραξε 67 εκατ. δολάρια, και όχι δραχμές όπως ακούστηκε, από την τότε
ελληνική κυβέρνηση για εξαγωγές από την Ελλάδα στη Ρωσία. Φανταστείτε τι θα
γινόταν, εάν ο κ. Παπαδόπουλος συνόδευε τον σημερινό Πρωθυπουργό σε ταξίδι και
είχε εισπράξει έστω και ένα ευρώ από τη σημερινή κυβέρνηση.
4)
Η μεγάλη αποκάλυψη της βραδιάς όμως ήταν, πως όλη η επιχειρηματολογία της ΝΔ
που είχε στηθεί πάνω στις ανησυχίες της ελληνικής πρεσβείας στο Ριάντ, ότι ο κ.
Παπαδόπουλος δεν εκπροσωπεί αυθεντικά τη Σαουδική Αραβία, κατέρρευσε όταν
αποκαλύφθηκε ότι ο Έλληνας πρέσβης δεν μετέφερε την επίσημη θέση της
Σαουδικής Αραβίας, αλλά τη θέση ενός Έλληνα επίδοξου ενδιάμεσου, του John
Sfakianakis, ο οποίος επιθυμούσε να αναλάβει ως μεσάζοντας στη
διαπραγμάτευση με τη ελληνική πλευρά.
3.
Δήλωση Ν. Κοτζιά αναφορικά με σημερινά επικοινωνιακά τεχνάσματα βουλευτών
της αντιπολίτευσης
Είναι δικαίωμα του κ. Λοβέρδου, εφόσον το
επιθυμεί, να συνεχίσει να ψεύδεται και να επιδιώκει να πρωταγωνιστεί σε θέατρο
του παραλόγου προκειμένου να περιφέρεται στα κανάλια και τα ραδιόφωνα.
Ωστόσο, η σημερινή εμφάνισή του στο Yπουργείο
Eξωτερικών, όπου κατέφθασε απροειδοποίητα και συνομίλησε με έναν αναρμόδιο
διπλωμάτη και μάλιστα κατά την απουσία μου, είναι άλλο ένα δείγμα έλλειψης
σοβαρότητας. Ως γνωστόν, ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας τόνισε χθες ότι οι
πρόεδροι των κοινοβουλευτικών ομάδων έχουν τη δυνατότητα ανάγνωσης εγγράφων που
αφορούν στην υπόθεση πώλησης στρατιωτικού υλικού στη Σαουδική
Αραβία. Ο κ. Λοβέρδος, εξ όσων τουλάχιστον γνωρίζω, δεν είναι πρόεδρος
κοινοβουλευτικής ομάδας. Αυτό ωστόσο δεν τον εμπόδισε να απαιτήσει
πιεστικά, χωρίς καν να επικαλεστεί εξουσιοδότηση από την κα Γεννηματά, όπως
ισχυρίστηκε νωρίτερα στα ΜΜΕ, να δει τα εν λόγω. Το ίδιο βεβαίως ισχύει και
για τον κ. Κουμουτσάκο, ο όποιος, αφού χθες εψεύσθη από το βήμα της Βουλής,
διατύπωσε σήμερα και πάλι μέσω ΜΜΕ, ανάλογο αίτημα λησμονώντας ότι ούτε εκείνος
είναι πρόεδρος κοινοβουλευτικής ομάδας. Υπάρχει πάντα ανοικτή πρόσκληση στην κα Γεννηματά και στον
κ. Μητσοτάκη, εφόσον το επιθυμούν, να έρθουν στο Υπουργείο Εξωτερικών σε χρόνο
που θα τους εξυπηρετεί προκειμένου να διαβάσουν τα συγκεκριμένα έγγραφα.
Τέλος, καλώ εκ νέου τα κόμματα της αντιπολίτευσης να επιδείξουν σοβαρότητα και
υπευθυνότητα. Φτηνά επικοινωνιακά τεχνάσματα όπως αυτά στα οποία καταφεύγουν οι
κ.κ. Λοβέρδος και Κουμουτσάκος δεν έχουν καμία θέση σε μια σοβαρή δημοκρατική
πολιτεία.
Σχετικά
με την προκήρυξη του διαγωνισμού του ΕΣΡ για τις τηλεοπτικές άδειες
1.
Σημεία από τη συνέντευξη του Ν. Παππά)
- Το ΕΣΡ χρειάζεται ξεκάθαρη στήριξη από όλες τις
δημοκρατικές πολιτικές δυνάμεις, για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, της
αδειοδότησης και της καταβολής τιμήματος για τις τηλεοπτικές άδειες.
- Αυτό που αλλάζει, πέραν της αρχής που διεξάγει το
διαγωνισμό, είναι η τιμή εκκίνησης, καθώς στην διαδικασία του 2016 δεν είχαμε
την πολυτέλεια να ξέρουμε ότι μπορούμε να πετύχουμε ένα συνολικό τίμημα 250
εκατ. ευρώ.
- Το βέβαιο είναι ότι από μία
κατάσταση όπου εργάζονταν 1.800 άτομα στα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, θα
πάμε σε μία όπου θα εργάζονται 2.800 και θα καταβάλλεται τίμημα για τις άδειες,
θα πληρώνονται οι απαραίτητες για τον ΕΔΟΕΑΠ εισφορές και θα υπάρχουν
συλλογικές συμβάσεις.
-
Δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής όσοι είναι σήμερα μέτοχοι σε ΜΜΕ που είναι υπό
πτώχευση.
2.
Από την ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ
Η δημοσίευση
της προκήρυξης του διαγωνισμού αποτελεί το καθοριστικό βήμα για την παύση του
άναρχου καθεστώτος εντός του οποίου λειτουργούν τα κανάλια για σχεδόν τρεις
δεκαετίες. Ένα καθεστώς που υπονόμευσε διαχρονικά το δημόσιο συμφέρον, έχοντας
ως μοναδικό σκοπό τη διατήρηση των σχέσεων διαπλοκής ανάμεσα στις κυβερνήσεις
της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ και τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών. Οι προβλέψεις
του διαγωνισμού του ΕΣΡ για την καταβολή τιμήματος που αφορά στη χρήση του
δημόσιου αγαθού των συχνοτήτων, για τη θέσπιση κανόνων που αφορούν τις
εργασιακές σχέσεις, αλλά και για την ποιότητα του τηλεοπτικού προϊόντος,
δικαιώνει την προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ και της κυβέρνησης για τη ρύθμιση του
τηλεοπτικού τοπίου. Επιπλέον, αποτελούν εγγύηση για τη θεμελίωση της επόμενης
ημέρας σε ένα στέρεο πλαίσιο που θα σέβεται τους
εργαζόμενους και τους κανόνες της Δημοκρατίας.
Για την ανακούφιση των πληγέντων της Δυτικής Αττικής
1.Οι προτάσεις της Περιφέρειας Αττικής
Η Περιφερειακή Αρχή δεσμεύει 15 εκατομμύρια
στον Προϋπολογισμό της, προκειμένου να καλυφθούν ανάγκες ηλεκτροφωτισμού και
αποκατάστασης ζημιών περιουσιακών στοιχείων. Επίσης ζητά σειρά μέτρων για την
ανακούφιση των πληγέντων, τη στήριξη εργαζομένων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων
και ειδική ρύθμιση για τους συγγενείς των θυμάτων.
Ενδεικτικά, η Περιφερειακή Αρχή
Αττικής ζητά:
· Πρόβλεψη για
συντάξεις χηρείας και πρόσληψη τέκνων των θυμάτων της τραγωδίας, στην Τοπική
Αυτοδιοίκηση, με επέκταση της ρύθμισης που αφορά στα θύματα τρομοκρατίας (ν.
1897/1990).
· Έκτακτο
επίδομα για εργαζόμενους σε κατεστραμμένες επιχειρήσεις της περιοχής.
· Απαλλαγή από
ΕΝΦΙΑ, για κατοικίες και μαγαζιά που καταστράφηκαν έως ότου αυτά επανακαταστούν
λειτουργικά, πέραν της αναστολής πληρωμής φορολογικών υποχρεώσεων.
· Ένταξη στο
Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) όλων των παροχών ρεύματος των πληγεισών
δημοτικών ενοτήτων και επιδότηση ρεύματος στις πληγείσες κατοικίες.
·
Αναστολή πληρωμών δανειακών υποχρεώσεων προς
τραπεζικά ιδρύματα για το ίδιο διάστημα και για τις ίδιες περιπτώσεις και παύση
κάθε διαδικασίας αναγκαστικού πλειστηριασμού.
2.
Ξεκινάει από αύριο 29 Νοεμβρίου η κατάθεση αιτήσεων, για την άμεση χορήγηση του
επιδόματος των 5.000 ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών στους πολίτες της Δυτικής Αττικής, οι
κατοικίες των οποίων επλήγησαν από την πλημμύρα
Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση, τα πληγέντα φυσικά πρόσωπα
(ιδιοκτήτες/ ενοικιαστές/ με δωρεάν παραχώρηση) από την πλημμύρα της 15ης
Νοεμβρίου 2017, δύνανται να καταθέσουν σχετική αίτηση για τη χορήγηση της
έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης για τις κατοικίες τους (συμπεριλαμβανομένων
των αποθηκών που εξυπηρετούν την κατοικία) που έχουν πληγεί. Η ενίσχυση θα
χορηγηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τη μορφή
επιδόματος, ύψους 5.000€, στους δικαιούχους των κατοικιών.
Σχετικά με την Ειδική
έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου αναφορικά με τη συμμετοχή της Κομισιόν στα δυο
πρώτα ελληνικά μνημόνια (από την παρέμβαση του Δ. Παπαδημούλη)
Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο με την
Έκθεσή του, που τη θεωρώ μια θετική δουλειά, καταγράφει λάθη στο σχεδιασμό
του προγράμματος, αποτυχία παταγώδη στις βασικές του προβλέψεις και διαπιστώνει
και έλλειμμα διαφάνειας και δημοκρατικής λογοδοσίας, το οποίο
διαρκεί ακόμη και σήμερα. Και έρχεται να καταλήξει στο
ίδιο συμπέρασμα που ομολόγησε ο κ. Ντάισελμπλουμ δημόσια, πριν λίγες
εβδομάδες.
Θα προτιμούσα βέβαια, ο κ. Ντάισελμπλουμ, αυτά που μας είπε ότι ”το κάνανε για να σώσουν τις Τράπεζες”, να μας τα έλεγε τότε που ήταν Πρόεδρος του Eurogroup και αποφάσιζε και όχι τώρα, λίγο πριν τη λήξη της θητείας του. Τα λάθη αυτά στο σχεδιασμό και την αποτυχία στις προβλέψεις, τα έχει πληρώσει με βαρύτατο τίμημα ο ελληνικός λαός. Το ερώτημά μου προς το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό συνέδριο είναι: Τι θα κάνετε για να προασπίσετε τις ελεγκτικές σας ιδιότητες απέναντι στην ΕΚΤ, η οποία αρνείται να σας δώσει στοιχεία; Και προς την Κομισιόν: Τι θα προσφέρετε εκτός από ”τσάι και συμπάθεια”, για να ενισχύσετε τη δημοκρατική λογοδοσία και την διαφάνεια, ώστε να μην αποφασίζει για όλα το Eurogroup πίσω από κλειστές πόρτες;
Θα προτιμούσα βέβαια, ο κ. Ντάισελμπλουμ, αυτά που μας είπε ότι ”το κάνανε για να σώσουν τις Τράπεζες”, να μας τα έλεγε τότε που ήταν Πρόεδρος του Eurogroup και αποφάσιζε και όχι τώρα, λίγο πριν τη λήξη της θητείας του. Τα λάθη αυτά στο σχεδιασμό και την αποτυχία στις προβλέψεις, τα έχει πληρώσει με βαρύτατο τίμημα ο ελληνικός λαός. Το ερώτημά μου προς το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό συνέδριο είναι: Τι θα κάνετε για να προασπίσετε τις ελεγκτικές σας ιδιότητες απέναντι στην ΕΚΤ, η οποία αρνείται να σας δώσει στοιχεία; Και προς την Κομισιόν: Τι θα προσφέρετε εκτός από ”τσάι και συμπάθεια”, για να ενισχύσετε τη δημοκρατική λογοδοσία και την διαφάνεια, ώστε να μην αποφασίζει για όλα το Eurogroup πίσω από κλειστές πόρτες;
Προσλήψεις νοσηλευτικού
και λοιπού προσωπικού (ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας)
Εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα και βρίσκεται σε
εξέλιξη η διαδικασία πρόσληψης, που αφορά σε 177 νέες μόνιμες θέσεις
νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού στα νοσοκομεία όλων των Υγειονομικών
Περιφερειών και στο ΕΚΑΒ, οι οποίες καλύπτονται από προστατευόμενους του ν.
2643/1998..
Σχετικά με τα κονδύλια του προϋπολογισμού για την Υγεία (σημείωμα
του Υπουργείου)
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία των νοσοκομείων
(23/11/2017), το σύνολο των καθαρών
ταμειακών διαθεσίμων τους θα διαμορφωθεί σε 400 εκ. ευρώ περίπου. Αυτός είναι ο
λόγος που οι επιχορηγήσεις από τον Τ/Π είναι μειωμένες για το 2018. Οι πραγματικές
δαπάνες του 2018 αναμένεται να διαμορφωθούν στα 2.224 δις ευρώ (νοσοκομεία και
ΥΠΕ-ΠΕΔΥ). Το αντίστοιχο ποσό για το
2017 είναι 2.242 δις ευρώ, μειωμένο κατά 18 εκ. ευρώ
(λόγω της μνημονιακής δέσμευσης για ισόποση μείωση του ορίου για το claw back των νοσοκομειακών φαρμάκων ). Και τα δύο ποσά (2.242 δις
ευρώ για το 2017 και 2.224 δις ευρώ για το 2018) είναι πιο αυξημένα από τα ποσά
που προέβλεπε το μεσοπρόθεσμο (ΜΠΔΣ 2018-2021) που ψηφίστηκε τον Μάιο. Οι
πολιτικές επιλογές για την Υγεία φαίνονται στα έξοδα, δηλαδή στις παροχές προς
τους ασθενείς. Και τα έξοδα δεν μειώνονται. Όσον αφορά τα έσοδα,
αυτά δεν εξαντλούνται μόνο στις επιχορηγήσεις από τον κρατικό προϋπολογισμό. Η
κοινωνική ασφάλιση συνεισφέρει πολύ σημαντικά ποσά από το 2016 και μετά, ενώ τα
ταμειακά διαθέσιμα των νοσοκομείων είναι ιδιαίτερα αυξημένα και αναμένεται να
ξεπεράσουν τα 400 εκ. ευρώ στο τέλος του 2017. Άρα ούτε ελλείμματα στα
νοσοκομεία πρόκειται να δημιουργηθούν. Το κρίσιμο πολιτικό ζήτημα λοιπόν είναι η
«αγοραστική δύναμη» του ΕΣΥ, η οποία
έχει αυξηθεί σε σχέση με το προηγούμενο ΜΠΔΣ 2015-2018.
Για τα δημοσιεύματα σχετικά με τη ρύθμιση για τη Σαρία (απάντηση
του Υπουργείου Παιδείας)
Η
ρύθμιση που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας για τα ζητήματα δικαιοδοτικής
αρμοδιότητας των Μουφτήδων Θράκης δόθηκε χθες στη δημοσιότητα και συνεπώς ο
καθένας μπορεί να την διαβάσει. Ιδιαιτέρως πρέπει να διαβαστεί από όσους
επιχειρούν να αρθρογραφήσουν επί του συγκεκριμένου θέματος καθώς το περιεχόμενο
της διάταξης δεν δικαιολογεί την ανάλυση που γίνεται σε σημερινό άρθρο και
ρεπορτάζ εφημερίδων. Σε κάθε περίπτωση, επειδή αυτά τα θέματα συνδέονται με
πολύ σοβαρά ζητήματα, όπως η θρησκευτική ελευθερία των μουσουλμάνων Ελλήνων
πολιτών της Θράκης και η εικόνα της χώρας στον μουσουλμανικό κόσμο, είναι
επωφελές να τα προσεγγίσουμε με ηρεμία, ψυχραιμία, στέρεη γνώση και μακριά από
μικροκομματικές αντιπαραθέσεις, πρόσκαιρους εντυπωσιασμούς ή σταυροφορικής
λογικής εκστρατείες.
Για τη
ρύθμιση (από την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας): Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική μεταρρύθμιση
δημοκρατικού και δικαιϊκού χαρακτήρα η οποία προχωρά με απόλυτο σεβασμό στην
θρησκευτική ταυτότητα της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης. Το κύριο
χαρακτηριστικό της είναι ότι τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της
Θράκης αποκτούν πλέον το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα προσφύγουν στα δικαστήρια
ή στον Μουφτή για τα συγκεκριμένα θέματα για τα οποία η Ελληνική Πολιτεία
αναγνώριζε την αποκλειστική δικαιοδοσία του Μουφτή. Σε περίπτωση ασυμφωνίας
των ενδιαφερομένων, το τεκμήριο αρμοδιότητας αναγνωρίζεται, για πρώτη φορά, στα
δικαστήρια. Η νομοθετική ρύθμιση συνοδεύεται από εκτενή, εμπεριστατωμένη και
λεπτομερή αιτιολογική έκθεση η οποία τεκμηριώνει απολύτως σειρά κρίσιμων
ζητημάτων που αφορούν την συγκεκριμένη μεταρρύθμιση.
Για τη σημερινή
συνεδρίαση της Εξεταστικής για την Υγεία- εξέταση του πρώην διευθυντή του
ΚΕΕΛΠΝΟ, Θ. Παπαδημητρίου
Ξεκινώντας την εξέταση του μάρτυρα ο
Σπύρος Λάππας ρώτησε τον πρώην διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ για τις 23 προσλήψεις που
απασχόλησαν την προηγούμενη συνεδρίαση της Επιτροπής. Ο Θ. Παπαδημητρίου
υποστήριξε ότι επρόκειτο για αποζημιώσεις έργου μέσω χορηγιών κι όχι συμβάσεις
εργασίας. Αρνήθηκε επίσης ότι γινόντουσαν προεκλογικές προσλήψεις, όπως φέρεται
να προκύπτει από τα σχετικά ηχητικά ντοκουμέντα από τις συνομιλίες του με τον
διευθυντή του γραφείου του τότε υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. Σε ερώτηση
για το ποίος υπέγραψε τις συγκεκριμένες προσλήψεις, ο Θ. Παπαδημητρίου
επικαλέστηκε την εξέταση της δικογραφίας από τη Δικαιοσύνη για να αποφύγει να
απαντήσει και τελικά μετά από ερώτηση του Σπύρου Λάππα αναγκάστηκε να
παραδεχτεί ότι ήταν με τη σύμφωνη γνώμη του ΚΕΕΛΠΝΟ οι συγκεκριμένες συνάψεις
συνεργασίας. Όταν ο μάρτυρας ρωτήθηκε
για τις «αμαρτωλές» καμπάνιες του ΚΕΕΛΠΝΟ, ο πρώην διευθυντής του οργανισμού
παραδέχτηκε ότι αυτές ανατίθεντο σε ενδιάμεσες εταιρείες επικοινωνίας και δεν
είχε να δώσει απάντηση στο γιατί δεν γινόταν απευθείας ανάθεση στα ΜΜΕ,
προκειμένου να μην κατασπαταλούνται χρήματα σε μεσάζοντες. Στη συνέχεια, ο κ.
Παπαδημητρίου απαντώντας για τα πλαστά τιμολόγια και την αμοιβή 1,4 εκατ. ευρώ
σε ένα μόνο πρόσωπο, είπε ότι «η νυν διοίκηση του ΚΕΕΛΠΝΟ έχει προσφύγει στα
ελληνικά δικαστήρια για τα πλαστά τιμολόγια, τονίζοντας ότι είναι αληθινά. Το
σημερινό ΚΕΕΛΠΝΟ το αμφισβητεί. Έχουν στείλει τα δελτία αποστολής παντού. Οι
συναλλαγές είναι πραγματικές. Είναι σε εξέλιξη η δικαστική έρευνα. Δεν
εμπλέκομαι εγώ σε αυτό. Όντως καταβλήθηκαν 1,4 εκατ. ευρώ για την έκδοση αφισών
και τιμολογίων. Υπάρχουν τα δελτία αποστολής σε όλα τα σημεία. Η δράση όσον
αφορά το ΚΕΕΛΠΝΟ ήταν πραγματική».Επίσης, ο
πρώην διευθυντής του ΚΕΕΛΠΝΟ παραδέχτηκε ως αυτονόητη τη χρηματοδοτηση
δημοσκοπικών εταιρειών και μάλιστα αρκετές φορές, προκειμένου να γίνει
αξιολόγηση για τον αντίκτυπο των εκστρατειών του ΚΕΕΛΠΝΟ
Για τους έλεγχους του ΣΕΠΕ κατά την Black Friday (ανακοίνωση του Υπουργείου
Εργασίας)
Στο πλαίσιο στοχευμένων
ελέγχων του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για τη Black Friday διενεργηθήκαν
έλεγχοι σε συνολικά 98 εμπορικά πολυκαταστήματα της Αττικής και της
Θεσσαλονίκης. Σε 23 περιπτώσεις εντοπίστηκαν παραβάσεις που αφορούσαν
χρονικά όρια εργασίας και υπερωριακή απασχόληση εργαζομένων αλλά και ζητήματα
ασφάλειας και υγείας στην εργασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου