ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Επιστολή του Ε&ΕΣΠ στον Αντιδήμαρχο κ. Παύλο Στάμο


Γιώργος Ρώρος, Πρόεδρος του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών.


Επικαιροποιημένες θέσεις και προτάσεις του ΕΕΣΠ, έπειτα από την εφαρμογή του συστήματος της ελεγχόμενης στάθμευσης


Ο Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών απέστειλε προς τον Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Περιβάλλοντος & Έργων Υποδομής, κ. Παύλο Στάμο, επιστολή με την οποία παραθέτει τις επικαιροποιημένες θέσεις και προτάσεις του, έπειτα από την εφαρμογή του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη μας.
Και προτείνει έντεκα θέσεις του, που όπως υποστηρίζει θα ανακουφίσουν τους πολίτες και τους καταστηματάρχες από το κυκλοφοριακό κουμφούζιο που παρατηρείται.
Η επιστολή είναι η ακόλουθη:

«Κύριε Αντιδήμαρχε,
Μετά από πέντε μήνες εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης πιστεύουμε ότι θα πρέπει να επανεξετάσουμε το σύστημα σε κοινή σύσκεψη των ενδιαφερόμενων φορέων, έτσι ώστε να διορθώσουμε τυχόν παραλείψεις. Πέραν των θέσεων που σας έχουμε ήδη καταθέσει, σας επισυνάπτουμε τις νέες θέσεις και προτάσεις μας,  που προέκυψαν μετά  την εφαρμογή του συστήματος.
1.   Οι θέσεις στάθμευσης των μονίμων κατοίκων να καταλαμβάνουν τις κάθετες οδούς και όχι τις οριζόντιες. Αυτό θα διευκολύνει ώστε οι κεντρικοί  άξονες να παραμένουν ελεύθεροι για στάθμευση από τους επισκέπτες.
2.   Να οριστούν προκαθορισμένα επιπλέον σημεία για στάθμευση αποκλειστικά και μόνο των δικύκλων και να απαγορευθεί να σταθμεύουν οπουδήποτε.
3.   Αυστηρή τήρηση του ωραρίου από τους δημοτικούς υπαλλήλους και έλεγχοι για την έκδοση εισιτηρίων ώστε να εναλλάσσονται οι θέσεις στάθμευσης και να εξυπηρετούνται όσο το δυνατόν περισσότεροι οδηγοί γιατί αλλιώς ακυρώνεται το έργο της τροχαίας.
4.   Η διάρκεια της στάθμευσης να καθοριστεί στις δύο (2) ώρες αντί για μία (1) ώρα, ούτως ώστε να καλύπτονται επαρκώς οι ανάγκες των πολιτών και των καταναλωτών.
5.   Άμεση μεταφορά της λαϊκής αγοράς του Σαββάτου στο χώρο του μώλου ώστε να αποφεύγεται το κυκλοφοριακό κομφούζιο που δημιουργείται στο κέντρο κατά το Σάββατο, όπου η αγορά βρίσκεται σε ώρα αιχμής.
6.   Να εξακολουθήσει η καλή συνεργασία με την τροχαία.
7.   Επανεξέταση του συστήματος των φωτεινών σηματοδοτών και κατάργηση ορισμένων εξ’ αυτών (Ερμού & Όθ. Αμαλίας, Πατρέως & Ρήγα Φερραίου, Γούναρη & Ρήγα Φερραίου) και επανεξέταση  της φοράς οδών (Ερμού)
8.   Βελτιώσεις στα πάρκινγκ (ασφαλτόστρωση κλπ)
9.   Η κίτρινη διαγράμμιση της φορτοεκφόρτωσης να συνεχίζεται έως την αρχή της γωνίας (βλέπε Σχ. 1) με τοποθέτηση κώνων ειδικά όταν πρόκειται για διασταύρωση για να διευκολύνονται στο παρκάρισμα τα φορτηγά και για να μην καταλαμβάνονται οι θέσεις ελεύθερης ζώνης από ΙΧ. Η εκχώρηση θέσεων φορτοεκφόρτωσης να παραχωρείται σε συγκεκριμένες οδούς με ειδική σήμανση για να διευκολύνονται τα καταστήματα που πωλούν βαρέα αντικείμενα.
10.               Να ενταθεί η τηλεοπτική και ραδιοφωνική καμπάνια που προτρέπει τους πολίτες να χρησιμοποιούν τα ελεύθερα πάρκινγκ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τα οποία παρέχονται δωρεάν, αποφεύγοντας έτσι την χρήση των ΙΧ οχημάτων.
11.               Τέλος, οι στάσεις των μέσων συγκοινωνίας να είναι κλειστού τύπου ώστε να προφυλάσσουν τους πολίτες από τις καιρικές συνθήκες.

Ευελπιστούμε σε μία εποικοδομητική συνεργασία και αναμένουμε τις ενέργειές σας».

Δημοσίευση σχολίου