ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

Έλενα Ακρίτα:Τιμή μου και καμάρι μου να με βρίζουν οι φίλοι των ναζί!


«Τιμή μου και καμάρι μου να με βρίζουν χυδαία Πλεύρηδες, Βορίδηδες, Κουρτάκηδες» τονίζει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Έλενα Ακρίτα αναφορικά με ανάρτησή της σχετικά με την παρουσία της δημοσιογράφου Κατερίνας Πανόπουλου στην γιορτή στο Προεδρικό Μέγαρογια τα 50 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.
 
Με αφορμή τα όσα συνέβησαν στη Βουλή όπου ο Θάνος Πλεύρης «άρχισε να ουρλιάζει εναντίον μου υπερασπιζόμενος την Κατερίνα Παναγοπούλου», η Έλ. Ακρίτα σημειώνει με ανάρτησή στο Facebook ότι «ούτε που φανταζόμουν ποτέ τι πλάτες στην κυβέρνηση έχει αυτή η γυναίκα. Έπεσε όλο το σκυλολόι να την υπερασπιστεί».
 
«Συγγνώμη δεν ζητάω από κανένα. Και στην τελική, το να με βρίζουν χυδαία Πλεύρηδες, Βορίδηδες, Κουρτακηδες τιμή μου και καμάρι μου» σημειώνει χαρακτηριστικά η Έλ. Ακρίτα η οποία συνοδεύει την ανάρτησή της με  δημοσίευμα της ΑΥΓΗΣ και της Αλέκας Ζουμή  με φωτογραφία του Θάνου Πλεύρη να συμμετέχει στο κάψιμο τουρκικής σημαίας κατά τη διάρκεια διαδήλωσης νεοναζί το 1996.
 
 
 Αναλυτικά η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:

«Δε φτάνει που είχαμε τον καημό μας με τη διαγραφή Πολάκη (θα τα πούμε αργότερα αυτά, να ηρεμήσουμε πρώτα) ξαφνικά ο Πλεύρης στη Βουλή άρχισε να ουρλιάζει εναντίον μου υπερασπιζόμενος την Κατερίνα Παναγοπουλου.

Ούτε που φανταζόμουν ποτέ τί πλάτες στην κυβέρνηση έχει αυτή η γυναίκα. Έπεσε όλο το σκυλολόι να την υπερασπιστεί. Μέχρι και η ΕΣΗΕΑ κινητοποιήθηκε σε χρόνο μηδέν να μου κουνήσει το δάχτυλο. Ποιος - η ΕΣΗΕΑ. Πού όταν τα πετσωμένα δημοσιογραφικά σφουγγαρόπανα δολοφονούν χαρακτήρες άξιων κι έντιμων δημοσιογράφων, ούτε που ιδρώνει το αυτάκι της.

Βγήκε η αντιπρόεδρος Άρια Αγάτσα να πει πως στο γάμο ομόφυλων «υπάρχει και η αντίθετη άποψη» - αντίθετη άποψη στα ανθρώπινα δικαιώματα!!! - κι αντί να την ψέξουν δημοσίως, όπως έκανε με μένα, με πήρε η Μαρία Αντωνιάδου να με παρακαλέσει να σβήσω την σχετική ανάρτηση.

Τέλος, συγγνώμη δεν ζητάω από κανένα. Και στην τελική, το να με βρίζουν χυδαία Πλεύρηδες, Βορίδηδες, Κουρτακηδες τιμή μου και καμάρι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: