ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

Ήττα από τον Παρθενώνα και τη Βουλή για την Coca Cola

Αυτά είναι τα... αμαρτωλά μπουκάλια που θα τεθούν εκτός κυκλοφορίας, εντός 30 ημςερών, μετά το εξώδικο που δικαίωσε τις εταιρείες Λουξ, Βίκος και ΕΨΑ.

Οι εταιρείες Βίκος, Λουξ και ΕΨΑ σε απάντηση της ανακοίνωσης που εξέδωσε το Υπουργείο Πολιτισμού εξέφρασαν εξώδικα την διαμαρτυρία τους και δικαιώθηκαν!


«Η ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού για το ζήτημα που προέκυψε με την απεικόνιση πολιτισμικών συμβόλων σε διαφήμιση εταιρείας αναψυκτικών είναι ανακριβής, συσκοτίζει την πραγματικότητα, αποσιωπά τα γεγονότα και δημιουργεί σημαντικούς προβληματισμούς για την πρόθεση της κ. Μενδώνη να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον», σχολιάζει ο τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρολιάκος.

Τα παραπάνω με αφορμή την απεικόνιση του Παρθενώνα σε μπουκάλια της Coca Cola Hellas.

Ο ίδιος προσθέτει ότι «είναι ανακριβής καθώς υποστηρίζει, το Υπουργείο, ότι δεν απαιτείται άδεια από αυτό για την εμπορική και διαφημιστική χρήση μνημείων της χώρας.

Τέλος, ο ίδιος υπογραμμίζει ότι «ελπίζουμε μόνο, το συγκεκριμένο δελτίο Τύπου να είναι απλώς ένα στιγμιότυπο αδράνειας, συγκάλυψης ευθυνών και ελλιπούς τεκμηρίωσης και όχι το προανάκρουσμα για μια γενική χαλάρωση των όρων χρήσης των πολιτισμικών συμβόλων από την ιδιωτική οικονομία που με τόση σπουδή υπερασπίζεται η κυβέρνηση της ΝΔ και η κ .Μενδώνη ειδικότερα. Ο ΣΥΡΙΖΑ τα προστάτευσε και αυτή είναι η διαφορά μας με την σημερινή κυβέρνηση».

Υποχρεώνεται η Coca Cola Hellas να αποσύρει την καμπάνια

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας υποχρεώνει την  Coca Cola Hellas να αποσύρει την καμπάνια με τις απεικονίσεις του μνημείου του Παρθενώνα και της Βουλής σε μπουκάλια, ψυγεία και διαφημιστικά μόνιτορ, δικαιώνοντας τις θέσεις των Λουξ, Βίκος και Έψα.


Κατά πλειοψηφία η Επιτροπή αποφάνθηκε ότι η διαφημιστική επικοινωνία για τη συλλεκτική συσκευασία Coca Cola με θέμα την Αθήνα, όπου απεικονίζονται ο Παρθενώνας και η Βουλή των Ελλήνων χωρίς προηγούμενη σχετική άδεια από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού όσον αφορά στην αναπαράσταση μνημείων που ανήκουν στο Δημόσιο, έρχεται μετά τις 4/7/2019, σε αντίθεση με το άρθρο 1 του ΕΚΔ-Ε.

Η Επιτροπή διαπίστωσε επίσης ότι από τις 4 Ιουλίου και έπειτα απαιτείται η λήψη άδειας για χρήση αναπαραστάσεων με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο των μνημείων που ανήκουν στο Δημόσιο.

Κύκλοι της Coca Cola Hellas σύμφωνα με το newmoney.gr, διαμηνύουν πως η εταιρεία θα συμμορφωθεί με την απόφαση.

Γιατί προσέφυγαν οι εταιρείες Βίκος, Λουξ και ΕΨΑ

Οι εταιρείες Βίκος, Λουξ και ΕΨΑ σε απάντηση της ανακοίνωσης που εξέδωσε το Υπουργείο Πολιτισμού αναφορικά με την εξώδική διαμαρτυρία τους σχετικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της Coca Cola Hellas και την χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της, εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους σχετικά με την αντίδραση του Υπουργείου στο καίριο ζήτημα της σαφούς εμπορευματοποίησης των εθνικών μνημείων της χώρας αλλά και της αποφυγής είσπραξης τελών εις βάρος του ταμείου δημοσίων εσόδων. 

Με τη στάση του Υπουργείου Πολιτισμού γίνεται ξεκάθαρη η εμμονή του στην στήριξη της άποψης ενός προσώπου με σχέση έμμισθης εντολής και πάγιας αντιμισθίας, την οποία φαίνεται να υιοθετεί εκ του προχείρου ανώτερη υπάλληλος, χωρίς να έχει επιζητηθεί η γνωμοδότηση του νομικού Συμβουλίου του κράτους ή κάποιου άλλου οργάνου αρμοδίου για την επίλυση τόσο σοβαρών ζητημάτων που αφορούν το Υπουργείο Πολιτισμού.

Επιπλέον, καθίσταται σαφές για μια ακόμα φορά ότι η Λουξ, ΕΨΑ και Βίκος με τις ενέργειες που ακολουθούν δεν επιδιώκουν ίδιον οικονομικό όφελος , αντιθέτως κοινός και μοναδικός στόχος τους παραμένει ο άμεσος περιορισμός παράνομων πρακτικών εμπορευματοποίησης των εθνικών μας συμβόλων αλλά και φαινομένων αθέμιτου ανταγωνισμού.

Αξίζει να τονιστεί ότι οι τρεις εταιρείες-Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, η ΕΨΑ, Βίκος και Λουξ δεν υψώνουν καμία κομματική σημαία στη διαμάχη που διαφαίνεται ότι έχει προκύψει ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αντιπολίτευση.

Κλείνοντας, ενώ όλη η Ελλάδα αντιλαμβάνεται την εμπορική χρήση και εκμετάλλευση των εθνικών μας συμβόλων, το ΥΠΠΟΑ βλέπει ‘’παιδιά που ζωγραφίζουν’’ ενώ άλλοι θησαυρίζουν.
Τις απαντήσεις η ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού τις οφείλει στους πολίτες αυτής της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: