ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Σπίρτζης: Πρώτα είχαν την Uber, τώρα έχουν την TaxiBeat

«Το υπουργείο δεν έχει διαρρεύσει κανένα σχέδιο νόμου ή προσχέδιο, ρωτήστε τους πού το βρήκαν», είπε ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος σε σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας "Τα Νέα" για την επερχόμενη νέα νομοθεσία που θα διέπει μεταξύ άλλων τον χώρο των ταξί.


ΝΔ: Χομπίστες
και εργολάβοι !

«ΔΕΝ ΘΕΣΜΟΘΕΤΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ... ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ, ΔΙΑΦΑΝΕΣΤΑΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ» ΤΟΝΙΖΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

 

H Beat, η Uber και οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση ή επιχειρηματίας μπορούν να δραστηριοποιηθούν ελεύθερα στη διαμεσολάβηση μεταφορών, εφόσον τηρούν το νόμο, που στο μέλλον θα επιβάλλει διαφανέστατη λειτουργία, έδρα στην Ελλάδα με νόμιμο εκπρόσωπο, καταβολή φόρων, ΦΠΑ και εισφορών, τέλος στην ανεξέλεγκτη έξοδο κεφαλαίων από τη χώρα, αλλά και κατάθεση συμφωνητικών με τους οδηγούς στο Δημόσιο και τις αρχές, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας Στο Κόκκινο και την Αλεξάνδρα Χριστακάκη. Μπακογιάννη και Κυρανάκης είχαν πριν «εργολαβία» την Uber, τώρα στη ΝΔ έχουν τη Beat, είναι το... χόμπι τους, σχολίασε.

«Το υπουργείο δεν έχει διαρρεύσει κανένα σχέδιο νόμου ή προσχέδιο, ρωτήστε τους πού το βρήκαν», είπε ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος σε σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας "Τα Νέα" για την επερχόμενη νέα νομοθεσία που θα διέπει μεταξύ άλλων τον χώρο των ταξί.

Σε κάθε περίπτωση, όπως είπε, «είναι λίγο άκομψο αυτοί που είχαν τη χώρα στη γραφειοκρατία και τη χαρτούρα να λένε σε εμάς ότι πάμε να καταργήσουμε τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Το τελευταίο διάστημα έχουμε θεσμοθετήσει (όχι απλά πει ότι θα γίνουν) τις πλατφόρμες για τους ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς, τα δημόσια έργα, τον έλεγχο των δημόσιων έργων, τις μεταφορές, τις απευθείας αναθέσεις, τις επιτροπές διαγωνισμών, μία σειρά από θέματα».

Εργολαβία, το χόμπι των στελεχών της ΝΔ

«Τα στελέχη της ΝΔ ένα από τα χόμπι που έχουν είναι να αναλαμβάνουν εργολαβικά συγκεκριμένες εταιρείες. Πριν λίγο, στελέχη τους είχαν αναλάβει να υπερασπιστούν την Uber η κ. Μπακογιάννη και ο κ. Κυρανάκης ... τώρα έχουν την TaxiBeat», συνέχισε ο υπουργός.

«Δεν θεσμοθετούμε ανάλογα με το ποια εταιρεία υπάρχει και το πώς κινείται ... έχουμε ένα σχέδιο νόμου σε επεξεργασία και αυτό που θέλουμε είναι να βάλουμε ένα καθαρό, διαφανέστατο θεσμικό πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης. Δεν μπορεί να ισχύει άλλο πλαίσιο για την Uber, άλλο για την TaxiBeat», ξεκαθάρισε.

O κ. Σπίρτζης τόνισε ότι και με το νέο καθεστώς θα είναι εταιρείες διαμεσολάβησης, αλλά:

- θα είναι διαφανέστατη η λειτουργία τους
- θα έχουν έδρα στην Ελλάδα
- θα έχουν νόμιμο εκπρόσωπο
- θα πληρώνουν φόρους, ΦΠΑ, ασφάλιση,
- δεν θα φεύγουν λεφτά έξω από τη χώρα χωρίς να ξέρει κανείς πού πηγαίνουν και χωρίς να υπάρχει εκπρόσωπος της εταιρείας,
- θα είναι τα συμφωνητικά με τους αυτοκινητιστές κατατεθειμένα στο Δημόσιο και τις ελεγκτικές αρχές, όπως και οι οδηγοί


Όλα τα παραπάνω, «τόσο για την ασφάλεια του πολίτη που τους χρησιμοποιεί όσο και για φορολογικούς λόγους και την τήρηση των νόμων που υπάρχουν στη χώρα».

Η αποδοχή μίας εταιρείας δεν συνεπάγεται αδυναμία ελέγχου του Δημοσίου

«Υπάρχει μεγάλη αποδοχή για τον τρόπο που λειτουργεί π.χ. το TaxiBeat (σήμερα Beat) ... δεν διαφωνώ», συνέχισε ο κ. Σπίρτζης, αλλά «αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή η εταιρεία λειτουργεί με αυτό τον τρόπο να μην ξέρει το ελληνικό Δημόσιο και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί με ποιους έχει συνάψει συμφωνίες, ποια είναι η αμοιβή τους, εάν φορολογούνται, ποιοι είναι οι οδηγοί και αν έχουν άδεια να παρέχουν αυτό το έργο».

«Δεν μπορούμε να βασιστούμε στην καλή διάθεση του διευθύνοντα συμβούλου της TaxiBeat, αύριο θα γίνει μία άλλη που δεν θα έχει αυτή την καλή διάθεση», σημείωσε.
«Εγώ ειλικρινά θέλω να πιστέψω τον κ. Γ. Δρανδάκη ((ιδρυτή του TaxiBeat)», είπε ο κ. Σπίρτζης, αναφερόμενος στη δήλωσή του ότι η εταιρεία δεν μπορεί να επιβάλλει συμβόλαια με οδηγούς καθώς είναι εταιρεία διαμεσολάβησης, ενώ υποστήριξε και ότι οι οδηγοί της εταιρείας έχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος.

Ωστόσο, «δεν είναι λογικό να το ξέρει το υπουργείο Μεταφορών; Να ξέρει ότι η συγκεκριμένη ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα έχει συμφωνητικό επίσης με συγκεκριμένους αυτοκινητιστές;» αναρωτήθηκε ο υπουργός. «Είναι κάτι που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν».

Υπάρχει σκοπιμότητα από κομματικά και επιχειρηματικά στελέχη

Την ίδια ώρα, επεσήμανε τη «σκοπιμότητα αρκετών κομμάτων και στελεχών της αντιπολίτευσης, δυστυχώς και του κ. Δρανδάκη και της Beat, σε σχέση με ένα σχέδιο νόμου και μία συγκεκριμένη πολιτική».

«Το ότι δεν πρέπει να αφήσουμε περιθώριο οι άνεργοι συμπολίτες μας να πληρώνουν και όσοι βγάζουν χρήματα να μην ξέρουμε ποια είναι η δραστηριότητά τους και ποιες οι συνεργασίες τους είναι ένα θέμα, δεν νομίζετε; ... Και όλα αυτά, χωρίς να έχει δοθεί πουθενά το προσχέδιο του νόμου, όπως προσέθεσε.

Ελεύθεροι Uber και οποιοσδήποτε άλλος, εφόσον τηρεί το νόμο

Για την περίπτωση της Uber, σημείωσε ότι έχει καταργηθεί η λειτουργία της στη μισή Ευρώπη και «αν η Uber και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ή επιχειρηματίας θέλει να δραστηριοποιηθεί στο χώρο της διαμεσολάβησης, είτε μέσω διαδικτύου είτε με τηλεφωνικό κέντρο ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο, είναι ελεύθερη να το κάνει. Αρκεί να τηρεί το νόμο. Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά».

«Το θεσμικό πλαίσιο που προωθούμε περιλαμβάνει τα στοιχειώδη, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι πολύ πιο σκληρές οι προδιαγραφές. Αυτό έλειπε, όταν θέλουμε να ξεπεράσουμε τα κακώς κείμενα και τις κακές πρακτικές να μην καλύπτουμε «γκρίζες ζώνες» που κάποιοι σκόπιμα άφησαν», υπογράμμισε ο υπουργός.

Πηγή: avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: