«Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ»
ΕΤ0Σ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1893
ΑΡΑΤΟΥ 39-ΠΑΤΡΑ-
ΤΗΛ.2610-278.055 FAX:2610-278055
Πάτρα 09/01/2017
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Το Δ.Σ. του Συλλόγου καλεί τα
μέλη και τους φίλους του,στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίττας που θα γίνει την
Κυριακή 15/01/2017 στις 11:30 π.μ στο Πολιτιστικό μας Κέντρο, Αράτου 39.
Η Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Τζόγια Καππάτου Αρίστη Ιγγλέση

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου