Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα
Βιομηχανίας κ. Ζαφείρη Στρατή στο γραφείο του, είχε σήμερα ο βουλευτής
ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας Ανδρέας Ριζούλης.
Συζητήθηκαν θέματα αξιοποίησης βιοτεχνικών χώρων σε Βιοτεχνικά Πάρκα με αφορμή ζητήματα που αφορούν και την τοπική κοινωνία.
Η συζήτηση απασχόλησε αναπτυξιακά ζητήματα σε σχέση και με την υφιστάμενη νομοθεσία.
Ακόμα συζητήθηκαν και θέματα που αφορούν
την επίσπευση διαδικασιών έγκρισης - πιστοποίησης ηλεκτρολογικού και
άλλου υλικού από την Ε.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου