ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

ΣτΕ: Ολοταχώς προς επανάληψη διαγωνισμού για άδειες

«Ηχώ των Καναλαρχών» ο Ανδρ. Λοβέρδος Διαστρεβλώνει την απόφαση

Επιτακτική θεωρεί την ανάγκη να επαναληφθεί ταχύτατα ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας, η πολυαναμενόμενη απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, που δημοσιεύθηκε σήμερα το πρωί.


Η ίδια απόφαση επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις, αφού - παρά τον μιντιακό «πόλεμο» όλων των τελευταίων μηνών - επαναβεβαιώνει την πάγια θέση της νομολογίας του Δικαστηρίου ότι η μέχρι σήμερα λειτουργία των τηλεοπτικών σταθμών με συνεχείς παρατάσεις της νόμιμης λειτουργίας είναι «συνταγματικώς μη ανεκτή» και παράνομη. Και, προκειμένου ακριβώς να αποκατασταθεί η νομιμότητα, απαιτεί την ταχύτατη επανάληψη του διαγωνισμού.

Το ΣτΕ κρίνει αντισυνταγματική μόνο τη διάταξη περί διενέργειας του διαγωνισμού από τον Υπουργό ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου (την παρ. 2 του άρθρου 2Α του ν.4339/15). Τη διάταξη, δηλαδή, που θεσμοθετήθηκε εκ των υστέρων και δεδομένης της αδυναμίας συγκρότησης Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης προκειμένου να διενεργήσει αυτό το διαγωνισμό και παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες για συναίνεση των πολιτικών κομμάτων στη Βουλή.

Μάλιστα, η συγκεκριμένη απόφαση δεν θεωρεί αντισυνταγματικές τις άλλες ρυθμίσεις, που αφορούν τόσο στον ορισμό του αριθμού των δημοπρατούμενων αδειών, όσο και στον καθορισμό της τιμής εκκίνησης.

Το ΣτΕ, στο σκεπτικό του, ξεκαθαρίζει ότι οι τηλεοπτικές συχνότητες αποτελούν δημόσια αγαθά και σπάνιους πόρους του εθνικού πλούτου με μεγάλη οικονομική αξία. Και, άρα, ότι η χρήση των ραδιοτηλεοπτικών συχνοτήτων πρέπει να γίνεται με ανάλογο οικονομικό αντάλλαγμα και σε καμία περίπτωση δωρεάν.

Τέλος, μια ισχυρή μειοψηφία του ΣτΕ (11 Σύμβουλοι Επικρατείας) δέχονται ότι από το άρθρο 15 του Συντάγματος δεν προκύπτει υποχρέωση συμμετοχής του ΕΣΡ σε κάθε φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, αλλά –αντίθετα- ότι το ΕΣΡ έχει μόνον ελεγκτικές αρμοδιότητες επί της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Διαστρεβλώνει την απόφαση του ΣτΕ η ΝΔ 

Για διαστρεβλώση την απόφαση του ΣτΕ από τη ΝΔ κάνει λόγο το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, σημειώνοντας ότι ο Ανδρ. Λοβέρδος θα ήταν ιδανικός αρχισυντάκτης στην «Ηχώ των Καναλαρχών».

«Η ΝΔ, συνεπής στο ρολό της ως η «Ηχώ των Καναλαρχών», έσπευσε να διαστρεβλώσει την απόφαση του ΣτΕ έτσι ώστε να βολεύει τα συμφέροντα των επιχειρηματιών-φίλων της. Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό», αναφέρει το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.

«Ο κ. Λοβέρδος θα ήταν ιδανικός αρχισυντάκτης στην «Ηχώ των Καναλαρχών» προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση.

Η ΝΔ βλέπει ήττα Παππά και... νίκη της Δημοκρατίας!

«Καταδικάστηκε και τυπικά ο νόμος του αποτυχημένου «Υπουργού καναλάρχη» κ. Παππά και τα καθεστωτικά σχέδια της κυβέρνησης που περιελάμβανε τον πλήρη έλεγχο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης», τονίζει σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου της ΝΔ, σχολιάζοντας τη σημερινή απόφαση του ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες.

Στην ανακοίνωση γίνεται λόγος για μία ξεκάθαρη νίκη της Δημοκρατίας και μία ξεκάθαρη ήττα της απερχόμενης Κυβέρνησης, ενώ επισημαίνεται πως η τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο θα μπει με όρους διαφάνειας από τα συνταγματικά κατοχυρωμένα όργανα της Πολιτείας.

«Ως προς τη δήλωση του κ. Παππά, αντιλαμβανόμαστε τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει. Θα του συστήναμε, δε, να αξιοποιήσει το Σαββατοκύριακό του για να διαβάσει καλύτερα το σκεπτικό του ΣτΕ», καταλήγει το Γραφείο Τύπου της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια: