Την σύμπραξη και τη συνεργασία τους
ανακοίνωσαν το ΚΙΔΗΣΟ του Γιώργου Παπανδρέου και η Δημοκρατική
Συμπαράταξη της Φώφης Γεννηματά με κοινό ανακοινωθέν.
«Η χώρα πρέπει επί τέλους να αποκτήσει
προοπτική εξόδου από την κρίση. Χρειάζεται, γι’ αυτό, ένα καλά
συγκροτημένο σχέδιο προοδευτικών αλλαγών στην παραγωγή, στο κράτος,
στους θεσμούς, στο πολιτικό σύστημα» αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική
ανακοίνωση.
Το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών θα
συμμετάσχει στη Δημοκρατική Συμπαράταξη, «διατηρώντας τη δική του
διακριτή φυσιογνωμία» , συμβάλλοντας «με τη δική του ιδιαίτερη φωνή στη
διαμόρφωση μιας σύγχρονης, πειστικής και ολοκληρωμένης αφήγησης της
ενωμένης προοδευτικής παράταξης για το μέλλον της χώρας και των πολιτών
της» σημειώνεται επίσης στο κοινό ανακοινωθέν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου