Σε εκκρεμότητα βρίσκεται υπόθεση έρευνας χρηματοδότησης συνεδρίου φαρμακευτικών εταιριών από την εταιρεία!
Το ΣΔΟΕ δεν απάντησε από το 2013 για πόρισμα σχετικά με συνέδριο
φαρμακευτικών εταιριών δήλωσε η γενική επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης,
Μαρία Παπασπύρου στην ΕΡΤ.
"Για να πάνε στο συνέδριο αυτό έπρεπε να έχουν κάποια άδεια» εξήγησε η κ. Παπασπύρου ενώ σύμφωνα με όσα είπε και «η χρηματοδότηση της NOVARTIS δεν ήταν νομότυπη γιατί έπρεπε να περάσει από την έγκριση του ΕΟΦ». Επιπλέον είχαν διαπιστωθεί διάφορα πειθαρχικά ζητήματα που έπρεπε να διερευνηθούν. Το πόρισμα στάλθηκε στον υπουργό αναπληρωτή και στον ΕΟΦ καθώς «είχαν διαπιστωθεί αδικήματα που έπρεπε να διερευνηθούν».
«Ο ΕΟΦ απάντησε ότι οι δωρεές που έγιναν δεν ήταν νομότυπες» και στη συνέχεια ο τότε γενικός επιθεωρητής έστειλε το πόρισμα στο ΣΔΟΕ για να συλλέξει στοιχεία για το πως δόθηκαν τα χρήματα, αν δηλαδή δόθηκαν νομότυπα. «Η συμμετοχή ορισμένων προσώπων κρίθηκε προβληματική και ζητήθηκε να ελεγχθούν τα πρόσωπα αυτά από το ΣΔΟΕ» διευκρίνισε η επιθεωρήτρια δημόσιας διοίκησης. Ωστόσο όπως είπε ακόμα το ΣΔΟΕ δεν έχει απαντήσει.
«Τώρα διερευνούνται όλα, η Novartis κατά προτεραιότητα» τόνισε η κ. Παπασπύρου.
Κατ. Μπρέγιαννη-avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου