Η απουσία της Όλγας Τρέμη μπορεί να μην έχει να κάνει με το σκηνικό κρίσης ανάμεσα στο Mega και την κυβερνητική εκπρόσωπο, αλλά προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστός ο λόγος της απουσίας της.
Πάντως, η κρίση στο Mega έχει αφορμή το χθεσινό "επεισόδιο" μεταξύ της κυβερνητικής εκπροσώπου, Όλγας Γεροβασίλη και του καναλιού όταν δεν της επετράπη να κάνει παρέμβαση στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων για την υπόθεση Πανούση και την εμπλοκή του Πάνου Λάμπρου.
Ο χειρισμός της υπόθεσης είχε ως αποτέλεσμα ο Γενικός Διευθυντής Ειδήσεων του MEGA, Μανώλης Καψής αλλά και άλλα στελέχη του μηχανισμού να κληθούν να δώσουν εξηγήσεις σε λίγη ώρα στην διοίκηση του σταθμού. Νωρίτερα υπήρχαν και φήμες για παραίτηση του Μανώλη Καψή αλλά αυτές δεν επιβεβαιώνονται.
Ο σάλος που έχει ξεσπάσει από χθες είναι μεγάλος όσον αφορά την άρνηση του καναλιού να δώσει τον λόγο όχι σε έναν οποιονδήποτε, αλλά στην ίδια την κυβερνητική εκπρόσωπο για ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως οι καταγγελίες Πανούση. Κάποιοι μάλιστα μιλούσαν και για αντιδεοντολογική στάση.
Πηγή: newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου