ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

"Ξεκόλλησε" ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος

Από την επανεκκίνηση-μαϊμού της Ολυμπίας Οδού επί Σαμαροβενιζέλων!


Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός ο δρόμος υποτίθεται πως έπρεπε να είχε τελειώσε επί εργολαβίας VINCI, που την είχε αναλάβει με το ΦΕΚ 279 της 20-12-2007
 

Ξεκολλάει ο πολυπόθητος αυτοκινητόδρομος από Πάρα μέχρι Πύργος, που είχαν υποστεί τόσες "ταλαιπωρίες" αχαιοίμκαι Ηλείοι, μέχρι να τον δουν να ξεκινάει η υλοποίηση του, με την πρώτη εργολαβία του έργου να προκηρύσσεται πια εντός των επομένων δύο εβδομάδων, δηλαδή μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου 2015. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός ο δρόμος υποτίθεται πως έπρεπε να είχε τελειώσε επί εργολαβίας VINCI, που την είχε αναλάβει με το ΦΕΚ 279 της 20-12-2007 και  επί 15 χρόνια το Δημόσιο της τον παραχωρούσε, όλο τον ολυμπιακό δρόμο (σ.σ.: Ολυμπία Οδός) αφού μέχρι τότε το 2022, υπολογίστηκε ότι θα είχε αποσβέσει το κόστος κατασκευής του η γαλλική εταιρεία, που θα χρησιμοποιούσε δάνεια χρήματα και ήταν "υπεύθυνη να διασφαλίζει ότι θα υπάρχει αναπάσα στιγμή χρηματοδότηση διαθέσιμη για την πλήρη και προσήκουσα  εκτέλεση του έργου". Η χρηματοδότηση, επί συνολικού κόστους του έργου 2 δισ.177 εκατ. ευρώ, θα προήρχετο εξ 7% από συμβολή της κοινοπραξίας VINCI, 32% από εισπράξεις διοδίων, 20% από επιδότηση του ελληνικού κράτους-ΕΕ και τα άλλα 41% από τραπεζικά δάνεια, που υποχρεούνταν η εταιρεία να εξασφαλίσει. Από αυτά μόνον τα τραπεζικά δάνεια δεν εξασφαλίστηκαν, ενώ το δημόσιο πλήρωσε τα πάντα, μέχρι και πανωπροίκι 500 εκ. ευρώ, στην Β΄ επανεκίνηση-μαϊμού! Τελικά η εταιρεία αφού εισέπραξε αρκετά από διόδια και άλλες πηγές παραιτήθηκε και έβαλε "φέσι" στο δημόσιο.

Έτσι μετά από πολλούς κοιλόπονους και αφού ξεκαθαρίστηκε το τοπίο της απάτης, το έργο εδέησε... ο Κύριος να επανεκκινήσει εντός των ημερών!

Η πρώτη τμηματική δημοπράτηση του έργου, ανακοινώθηκε σήμερα από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη, στη Βουλή, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση για την πορεία του έργου, από τον βουλευτή Ηλείας του ΠΑΣΟΚ, Ηλία Κουτσούκο.

Ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι, «το έργο θα παραδοθεί στην ολότητά του» και εξήγησε ότι, το χρονοδιάγραμμα που έθεσε για το έργο η προηγούμενη Κυβέρνηση «ήταν πλασματικό».

Υπογράμμισε δε, ότι δεν πρόκειται για κατάτμηση του έργου, αλλά για τμηματική δημοπράτηση. «Για να μη γίνονται παρεξηγήσεις και εντυπώσεις», συμπλήρωσε.

O Υπουργός άφησε να εννοηθεί ότι, με τη συγκεκριμένη διαδικασία, ανατρέπεται η  υπερσυγκέντρωση των έργων στις μεγάλες εργοληπτικές εταιρείες. Όπως είπε χαρακτηριστικά, «δεν αντιλαμβανόμαστε τον λόγο που το 80% και πάνω των έργων του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων έχουν έξι αναδόχους, μόνο τις μεγάλες εργοληπτικές εταιρείες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: