Η απεργία ξεκινάει στις 6.00 το πρωί της Δευτέρας
Δεμένα θα παραμείνουν τα πλοία στα λιμάνια, χωρίς να πραγματοποιηθούν δρομολόγια τη Δευτέρα και την Τρίτη, όπως ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), προκηρύσσοντας 48ωρη προειδοποιητική απεργία.
Η ΠΝΟ αντιδρά «στη νέα χιονοστιβάδα των αντεργατικών μέτρων και πολιτικών».
Η απεργία ξεκινάει στις 6.00 το πρωί της Δευτέρας και η ΠΝΟ καλεί τις εταιρείες των πλοίων που μεταφέρουν πρόσφυγες να το κάνουν μέχρι και τα μεσάνυχτα της Κυριακής απόψε.
«Η διάλυση του ΝΑΤ, η κατεδάφιση του ΚΕΑΝ, η αποψίλωση των οργανικών συνθέσεων των επιβατηγών πλοίων, ο ευτελισμός των συντάξεων, η οξυνόμενη και διογκούμενη συνεχώς ανεργία του κλάδου, η μαύρη ανασφάλιστη εργασία, η συνεχής παραβίαση των όρων εργασίας, η συνεχής υποβάθμιση των κοινωνικών ασφαλιστικών δικαιωμάτων και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των εν ενεργεία και συνταξιούχων ναυτεργατών και των οικογενειών τους, η προσπάθεια εξάρθρωσης και εκμηδενισμού των κεκτημένων του κλάδου και η σιωπηρή ανοχή και αδιαφορία των υπευθύνων και του κράτους, δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα. Η επερχόμενη νέα χιονοστιβάδα των αντεργατικών μέτρων και πολιτικών δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες επιλογές», αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της η ΠΝΟ.
Ζητεί, επίσης, την κατανόηση και την πλήρη συμπαράσταση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και όλων των Ελλήνων εργαζομένων, διότι, όπως αναφέρει, ο αγώνας ο οποίος τώρα αρχίζει δεν είναι αγώνας που αφορά μόνον τους Έλληνες ναυτεργάτες αλλά αφορά όλη την ελληνική κοινωνία. Οι ναυτεργάτες δεν διεκδικούν τίποτε νέο, τονίζεται, απλά ορθώνουν το ανάστημά τους ενάντια στη λαίλαπα των μνημονίων και στις νέες απαιτήσεις της τρόικας.
Στάση εργασίας σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό
Τα Σωματεία Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ),
Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής (ΣΗΤΑ), Σύλλογος εργαζομένων Τραμ (ΣEΤ) και
Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ, σε κοινή ανακοίνωση τους σημειώνουν πως στο νέο
σχέδιο αναδιάρθρωσης που αποτελεί και παράρτημα του τελευταίου νόμου
(4337/15), δεν υπάρχει κάποιος στρατηγικός σχεδιασμός, ούτε ποσοτικά
στοιχεία -προβλέψεις ή στόχοι- που να εκτιμούν το όφελος που θα
προκύψει.
Αντιθέτως, από τα στοιχεία που περιγράφει, όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι, το βέβαιο είναι ότι οι «περικοπές δαπανών και προσωπικού» που θα προκύψουν από πιθανές συγχωνεύσεις υπηρεσιών, θα δημιουργήσουν ανάγκες που θα καλυφθούν από εργολάβους.
Γι' αυτό κι αποφάσισαν προειδοποιητική στάση εργασίας για την ερχόμενη Τρίτη 3 Νοεμβρίου, από τις 21:00 μέχρι τη λήξη της κυκλοφορίας, οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας, «καταγγέλλοντας με αυτόν τον τρόπο την κακοδιαχείριση στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ακόμα και την ολιγωρία των υπευθύνων για την κατάσταση που βρίσκονται σήμερα το μετρό, το τραμ και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος».
Αντιθέτως, από τα στοιχεία που περιγράφει, όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι, το βέβαιο είναι ότι οι «περικοπές δαπανών και προσωπικού» που θα προκύψουν από πιθανές συγχωνεύσεις υπηρεσιών, θα δημιουργήσουν ανάγκες που θα καλυφθούν από εργολάβους.
Γι' αυτό κι αποφάσισαν προειδοποιητική στάση εργασίας για την ερχόμενη Τρίτη 3 Νοεμβρίου, από τις 21:00 μέχρι τη λήξη της κυκλοφορίας, οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας, «καταγγέλλοντας με αυτόν τον τρόπο την κακοδιαχείριση στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ακόμα και την ολιγωρία των υπευθύνων για την κατάσταση που βρίσκονται σήμερα το μετρό, το τραμ και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου