ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

ΡΑΠ: Ανταπάντηση στον Κ. Πελετίδη για το θέμα της Χρυσής Αυγής

Ο κ. Πελετίδης επιμένει με επιχειρούμενη απάντησή του να διαδίδει ψεύδη όσον αφορά στη στάση της ΡΑΠ στο θέμα της Χρυσής Αυγής. Αντί άλλης απάντησης αναφέρουμε αυτούσιο το απόσπασμα των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου ώστε να βγάλει ο καθένας και η καθεμία τα συμπεράσματά του, λέει η παράταξη ΡΑΠ, με επικεφαλής τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Σπαρτινο (φωτο).


Εμείς θα τον στηρίξουμε, θα αποδεχτεί, όμως, ο Δήμαρχος του ΚΚΕ τη στήριξη της ΡΑΠ;

ΔΕΙΤΕ το βίντεο από τον προπηλακισμό της δημοτικής συμβούλου της ΡΑΠ Ουρανίας Μπίρμπα, από συγκεκριμέμα στελέχη του ΚΚΕ και της ΡΑΠ, την ημέρα που είχε προσκληθεί να μιλήσει στους συγκεντρωμένους εργαζομένους στον ΟΤΑ Πάτρας, κατά την πρόσφατη κινητοποίησή τους.



 ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ Η ΡΑΠ, ΑΦΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ¨ΠΡΑΞΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ

«Φαινόμενα φασιστικής συμπεριφοράς όπως αυτά που εκτυλίχτηκαν με τον φραστικό προπηλακισμό της δημ. Συμβούλου Ουρανίας Μπίρμπα σε πρόσφατη απεργιακή κινητοποίηση από μέλη του ΚΚΕ δεν θα γίνονταν ανεκτά από τη δική μας πλευρά όπως δεν θα έπρεπε να έχουν γίνει ανεκτά από κανέναν».
Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση της ΡΑΠ, για το συμβάν εις βάρος της δημοτικής συμβούλου την ημέρα της κινητοποίησης των εργαζομένων ΟΤΑ στην Πάτρα, με την ευκαιρία της καταγγελίας του Δημάρχου Πατρέων, πως δήθεν η δημοτική παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ είναι αρωγός της ΧΑ!  
Αναλυτικά στην ανακοίνωσή της η ΡΑΠ, δηλώνει ευθαρσώς ότι θα στηρίξει τον Κ. Πελετίδη στην δικαστική του δίωξη που υπέστη, αλλά ρωτάει κιόλας εάν θα το δεχτεί αυτό οίδιος ο Κ. Πελετίδης, που είναι πιόνι –δήμαρχος και όχι ολόκληρης της Πάτρας.
Η Ανακοίνωση της ΡΑΠ είναι η παρακάτω:
«Ο κ. Πελετίδης επιμένει με επιχειρούμενη απάντησή του να διαδίδει ψεύδη όσον αφορά στη στάση της ΡΑΠ στο θέμα της Χρυσής Αυγής. Αντί άλλης απάντησης αναφέρουμε αυτούσιο το απόσπασμα των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου ώστε να βγάλει ο καθένας και η καθεμία τα συμπεράσματά του.
«Με την διευκρίνιση ότι κατά την ψηφοφορία οι κ.κ. Γρηγόρης Ηλίας και Τσιμπούκης δήλωσαν ότι ψηφίζουν την εισήγηση του κυρίου Δημάρχου εκτός του σημείου στο οποίο αναφέρεται ότι σοβαρές ευθύνες για την αποστολή του εγγράφου έχει ο Υπουργός Εσωτερικών».
Ποιος λέει λοιπόν ψέματα και ποιος συκοφαντεί;
Όσον αφορά στη μήνυση του πρώην βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Αρβανίτη, θέμα στο οποίο αναφέρεται ο κύριος Πελετίδης, η ΡΑΠ θα στηρίξει τον Δήμαρχο της Πάτρας όπως άλλωστε το έκανε και στο παρελθόν.
Δεν το γνωρίζει πολύ καλά αυτό ο κύριος Πελετίδης;
Θα αποδεχτεί, όμως, ο Δήμαρχος του ΚΚΕ τη στήριξη της ΡΑΠ;
Αυτό, όμως, που ξεπερνά κάθε όριο υποκρισίας είναι ο ισχυρισμός ότι η ΡΑΠ αποτελεί «κυβερνητικό εκπρόσωπο» που αντιστρατεύεται μια δημοτική αρχή και έναν Δήμαρχο που υπερασπίζεται τα λαϊκά συμφέροντα!!! Ο κ. Πελετίδης και η παράταξή του μάλλον εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια. Ο Δήμαρχος του ΚΚΕ, θα ήταν προτιμότερο να ασχοληθεί με τα μεγάλα, συσσωρευμένα, προβλήματα της Πάτρας αντί να θέτει τον εαυτό του στην υπηρεσία μικροκομματικών σκοπιμοτήτων και ενδοκομματικών διαγκωνισμών. 
Η ΡΑΠ, από την  ίδρυσή της, δεν έκρυψε τη σχέση της με τον ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς όμως να ταυτίζεται με αυτόν. Υπεράσπισε μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες την αυτονομία της για αυτό και δεν λειτούργησε, ούτε υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει ως «κυβερνητικός εκπρόσωπος» κανενός κόμματος. Ήταν, είναι και θα είναι ακλόνητη πεποίθησή μας ότι οι αυτοδιοικητικές παρατάξεις εκπροσωπούν τα συμφέροντα των πολιτών και απέναντι στην κυβέρνηση και απέναντι στην τοπική εξουσία. Πολύ περισσότερο δε, η ΡΑΠ είναι αποφασισμένη να εκπροσωπήσει όλη τη δημοκρατική κοινωνία και όχι μόνο τα κομματικά μέλη οποιουδήποτε κόμματος.
Για αυτό φαινόμενα φασιστικής συμπεριφοράς όπως αυτά που εκτυλίχτηκαν με τον φραστικό προπηλακισμό της δημ. Συμβούλου Ουρανίας Μπίρμπα σε πρόσφατη απεργιακή κινητοποίηση από μέλη του ΚΚΕ δεν θα γίνονταν ανεκτά από τη δική μας πλευρά όπως δεν θα έπρεπε να έχουν γίνει ανεκτά από κανέναν.  
Η Πάτρα και οι πολίτες της έχουν συσσωρευμένα προβλήματα, που δεν θα λυθούν ούτε με κινήσεις εντυπωσιασμού, ούτε με ευχολόγια, ούτε με ιδεοληψίες, ούτε με καταγγελίες και συκοφαντίες, αλλά μόνο με σχέδιο, σοβαρά δουλεμένο πρόγραμμα και σκληρή διεκδίκηση. Σε αυτή τη διεκδίκηση είναι αναγκαία η συνεργασία όλων όσοι πιστεύουν ότι αυτή η πόλη αξίζει καλύτερη τύχη από αυτήν που της επεφύλαξαν όλες οι προηγούμενες Δημοτικές Αρχές και κυβερνήσεις».

ΤΑ ΕΠΙΜΑΧΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΕΚΡΥΒΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ


  

Δεν υπάρχουν σχόλια: