ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Εκλογές γαρ και η σιδηροδρομική σύνδεση Ψαθόπυργου - Πάτρας θα είναι έτοιμοι σε τρία χρόνια!


Ο σιδηροδρομικός άξονας από Ψαθόπυργο έως  περιοχή του Ρίου, συνολικού μήκους 10,5 χιλιομέτρων επί της γραμμής Κόρινθος- Πάτρα, δημοπρατείται επιτέλους  από την ΕΡΓΟΣΕ, όπως  επισημαίνεται, στην ανακοίνωσή της, αν και μπήκαμε στην προεκλογική περίοδο. Και φυσικά σε τέτοιες περιόδους οι κυβερνήσεις, ειδικά αυτές που τελούν υπό έξωση, μπορούν να υπόσχονται τα πάντα. Ακόμη -για παράδειγμα- μέχρι και δίμηνη παράταση μνημονίου!


 Σε αυτή την ανακοίνωση, μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι "το όραμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με την Αθήνα και η ολοκλήρωση του σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕΠ, με διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων και με τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, γίνεται πια ορατό και η ολοκλήρωσή του έχει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα". 

Και για να είμαστε πιο σαφείς αυτή η ορατότητα έχει βάθος τριών χρόνων!

Σύμφωνα με την κοινή απόφαση υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Ανάπτυξης, η εν λόγω εργολαβία θα χρηματοδοτηθεί, μαζί με την εργολαβία του τμήματος Αίγιο- Ψαθόπυργος που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, από το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Connecting Europe Facility (CEF) 2014- 2020, στο πλαίσιο κονδυλίου ύψους 580 εκατ. ευρώ κοινοτικής συνδρομής.

Πρόκειται για την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις και αποσκοπεί στον περιορισμό των ατυχημάτων, τη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών με σιδηρόδρομο, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου ως προς τα άλλα μεταφορικά μέσα και την υποβοήθηση της οικονομικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου αλλά και γενικότερα της εθνικής οικονομίας.

Στο έργο περιλαμβάνονται και οι παρεμβάσεις για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου και των λοιπών δικτύων, στα σημεία που θίγονται από τις κατασκευές. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε περίπου 174 εκατ. ευρώ και η διάρκεια κατασκευής του είναι τρία χρόνια.

Οπότε μέχρι τότε θα μπορεί να αναμένει πιθανώς τον εγκαινιασμό του έργου ο υποψήφιος συντοπίτης Κ. Σπηλιόπουλος, και φυσικά ευρισκόμενος στην αντιπολίτευση θα έχει την άνεση του παρατηρητή! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: