ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

GreenPeace: Το πλαστικό θα 4πλασιαστεί μέχρι το 2050

Greenpeace Ελλάδα - Eπικοινώνησε μαζί μας · Υποστήριξέ μας
greenpeace 2019
Από τη δεκαετία του 1950, περισσότεροι από 8 δις τόνοι πλαστικού έχουν καταλήξει στο περιβάλλον μας –βάρος ίσο με 47 εκατομμύρια γαλάζιες φάλαινες– και με αυτόν τον ρυθμό η παραγωγή πλαστικού θα τετραπλασιαστεί μέχρι το 2050, αν δεν κάνουμε κάτι άμεσα!
Οι μεγάλες εταιρείες, όπως η Nestlé, η PepsiCo, η Unilever, η Coca-Cola και άλλες, έχουν τεράστια οφέλη από το πλαστικό μίας χρήσης, όμως κάνουν ελάχιστα για να μειώσουν το πλαστικό τους αποτύπωμα και οι λύσεις που προωθούν αφορούν μόνο την ανακύκλωση.
Ξέρουμε πλέον ότι το πρόβλημα δεν θα λυθεί μόνο με την ανακύκλωση: περισσότερο από το 90% του πλαστικού που έχει παραχθεί ποτέ δεν έχει ανακυκλωθεί. Τα πλαστικά καταλήγουν σε χωματερές, στο περιβάλλον ή καίγονται.
Είναι ώρα για τις μεγάλες εταιρείες να εγκαταλείψουν τα πλαστικά μίας χρήσης. Ζήτα τους να προωθήσουν λύσεις χωρίς πλαστικό άμεσα! 

Πάτα εδώ

greenpeace 2018

Δεν υπάρχουν σχόλια: