ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Καταγγελία παρατάξεων: «Ξεγυμνώσατε το καρναβάλι»

Φωτογρ. αρχείου, από το Πατρινό Καρναβάλι.

«Η έναρξη του Καρναβαλιού 2019, ακυρώθηκε εν τη γενέσει της κατά τα 2/3 της,  λόγω καιρικών συνθηκών. Μαζί της "χάθηκε" και το κονδύλι των 60.000 ευρώ»
«Είναι ντροπή,  γιατί ξεγυμνώσατε το καρναβάλι  προτού αρχίσει, γιατί η πόλη ήταν παρούσα στην έναρξη κι εσείς απόντες, γιατί ενεργοποιήσατε τον αυτόματο πιλότο, πριν την απογείωση, γιατί εκμεταλλευτήκατε την ευσυνειδησία κάποιων υπαλλήλων και την «αυτοθυσία» των καρναβαλιστών.  Είναι υποχρέωση δική σας και απαίτηση της Πάτρας και του θεσμού του Καρναβαλιού, να δώσετε  άμεσα, ξεκάθαρες απαντήσεις για την αποτυχία της έναρξης, για τις συμβάσεις  που έχετε συνάψει και για την παντελή έλλειψη ευαισθησίας που επιδείξατε».

Με τα παραπάνω καταγγέλλουν για ολιγωρία  και απαξίωση της καρναβαλικής τελετής έναρξης, την Δημοτική Αρχή Πατρέων, με κοινή τους ανακοίνωση οι εκπρόσωποι των τριών παρατάξεων της αντιπολίτευσης Κωνστ. Μαρκέτος, Απόστ. Μάρκος και Νικ. Κανελλάκης, που μετέχουν στο ΔΣ της Κοινωφελούς Καρναβαλικής Επιχείρησης Πατρέων.   

Αναλυτικά στην ανακοίνωσή τους αναφέρονται τα παρακάτω:
«Η έναρξη του Καρναβαλιού 2019, ακυρώθηκε εν τη γενέσει της κατά τα 2/3 της,  λόγω καιρικών συνθηκών. Μαζί της «χάθηκε» και το κονδύλι των 60.000 ευρώ. Η φετινή έναρξη, που λόγω προεκλογικής περιόδου σχεδιάστηκε πλούσια και περιεκτική και  με σκηνοθετική κάλυψη, κατέληξε, να ξεκινήσει μία ώρα μετά και να εξελιχθεί σε μία παταγώδη αποτυχία, με ελάχιστο περιεχόμενο. Δυστυχώς, μέχρι σήμερα, σαν δημοτική αρχή,  δεν έχετε πάρει την ευθύνη που σας αναλογεί, όχι βέβαια για τις καιρικές συνθήκες, αλλά γιατί:
Οι αναθέσεις που κάνατε, δείχνουν ότι, χωρίς προετοιμασία, την τελευταία στιγμή σχεδιάσατε την τελετή και δεν «προλαβαίνατε» να λειτουργήσετε με διαγωνισμούς.
Δεν διασφαλίσατε τα 60.000 ευρώ, που είναι χρήματα των φορολογούμενων πολιτών.
Δεν υπολογίσατε την πιθανότητα να βρέξει τον Γενάρη
Δεν προφυλάξατε με στέγαστρα τις εξέδρες.
Δεν είχατε  εναλλακτικό πλάνο για την περίπτωση βροχής
Δεν υπήρχε ομάδα στήριξης για την εκδήλωση
Αφήσατε στην τύχη τους τα πληρώματα, να διασχίσουν μόνα τους την πλατεία,  ανάμεσα από τους συγκεντρωμένους θεατές, μέσα στη βροχή, μέχρι να ανέβουν στην εξέδρα,  να υποστηρίξουν την «εκδήλωση» και να σώσουν την κατάσταση.
Τέλος, όχι μόνο δεν ζητήσατε συγγνώμη για την ανεπίτρεπτη ολιγωρία σας στην αντιμετώπιση αυτού του σημαντικού για την Πάτρα γεγονότος,  αντίθετα, μοιράσατε ευθύνες στις προηγούμενες δημοτικές αρχές!
Είναι ντροπή,  γιατί ξεγυμνώσατε το καρναβάλι  προτού αρχίσει, γιατί η πόλη ήταν παρούσα στην έναρξη κι εσείς απόντες, γιατί ενεργοποιήσατε τον αυτόματο πιλότο, πριν την απογείωση, γιατί εκμεταλλευτήκατε την ευσυνειδησία κάποιων υπαλλήλων και την «αυτοθυσία» των καρναβαλιστών. 
Είναι υποχρέωση δική σας και απαίτηση της Πάτρας και του θεσμού του Καρναβαλιού, να δώσετε  άμεσα, ξεκάθαρες απαντήσεις για την αποτυχία της έναρξης, για τις συμβάσεις  που έχετε συνάψει και για την παντελή έλλειψη ευαισθησίας που επιδείξατε.
Τα μέλη του Διοικτικού Συμβουλίου της Κοινωφελούς Επιχείρησης  Δήμου Πατρέων Καρναβάλι Πάτρας
ΜΑΡΚΕΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ   «ΝΕΑ ΠΟΛΗ»
ΚΑΝΕΛΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ   «ΡΑΠ ΠΑΤΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ»
ΜΑΡΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ   «ΠΑΤΡΑ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: