«Διασυρμός του συνδικαλισμού» λέει ο Πρόεδρος του νοσοκομείου Άγ. Ανδρέας, Θ. Σερεμέτης. - «Θα εξετάσουμε το θέμα των καταλήψεων διαρκείας».- Οι προσλήψεις των 40 καθαριστριών, η προμήθεια απαραίτητων υλικών, ο μαγνητικός τομογράφος, ο υπερηχογράφος, αλλά και οι
εργασίες για την ενεργειακή αναβάθμιση του νοσοκομείου, βρίσκονται πλέον στον αέρα!
Αγανακτισμένος με την συμπεριφορά των συνδικαλιστών του Γενικού Νοσοκομείου της Πάτρας «Ο Άγιος Ανδρέας» δηλώνει ο διοικητής του Θόδωρος Σερεμέτης. Ο οποίος ενημερώνει ότι «σε έκτακτη γενική συνέλευση (της Διοίκησης του νοσοκομείου) που έχουμε συγκαλέσει θα εξετάσουμε το θέμα των καταλήψεων διαρκείας».
Και τονίζει το γεγονός ότι «πάνω που το Νοσοκομείο θα μπορούσε να πάρει «μπροστά» και να λειτουργήσει μετά την αποκατάσταση του προβλήματος με την ανυπαρξία Διοικητικού Συμβουλίου, «εκείνοι (σ.σ.: οι συνδικαλιστές) μπλοκάρουν με καταλήψεις το έργο που μπορεί να παραχθεί.
Σημειώνεται ότι οι συνδικαλιστές του Ιπποκράτη το πρωί της Τετάρτης σήμερα 23-1-2019, πραγματοποίησαν κατάληψη στις διοικητικές υπηρεσίες του Αγίου Ανδρέα με αποτέλεσμα αρκετές από τις σοβαρές για τη λειτουργία του Νοσοκομείου, αποφάσεις που πάρθηκαν κατά το Δ.Σ. της Τρίτης, να μην μπορούν να προωθηθούν προς υλοποίηση.
Πρόκειται, όπως εξηγεί ο κ. Σερεμέτης μιλώντας στο πατραϊκό πορτάλ thebest.gr, για σημαντικά θέματα που όλο το προηγούμενο διάστημα δεν μπορούσαν να προχωρήσουν.
Αφορούν τις προσλήψεις των 40 καθαριστριών του νοσηλευτικού ιδρύματος, την προμήθεια απαραίτητων υλικών, σχετίζονται επίσης με τον μαγνητικό τομογράφο, τον υπερηχογράφο, αλλά και με τις εργασίες για την ενεργειακή αναβάθμιση του νοσοκομείου.
«Κάνουν κατάληψη στις διοικητικές υπηρεσίες και μπλοκάρουν την έρρυθμη λειτουργία μας με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να προχωρήσουμε την υλοποίηση των αποφάσεων. Μαθαίνω ότι και το πρωί της Πέμπτης σχεδιάζουν κατάληψη στο γραφείο μου καθώς και κατάληψη διαρκείας στα χειρουργεία επειδή κάποιος γιατρός μίλησε άσχημα σε συνδικαλιστή. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση πρέπει να δουλέψουμε και να τρέξουμε απρόσκοπτα τα θέμα του Νοσοκομείου», σχολιάζει ο κ. Σερεμέτης ο οποίος κάνει λόγο για διασυρμό του συνδικαλισμού.
Όπως μας εξηγεί τα ζητήματα που είχαν μείνει πίσω όλον αυτό τον καιρό που λόγω ενός λάθους του υπουργείου Υγείας είναι πολλά και τώρα που δίδεται η δυνατότητα να παίρνει αποφάσεις το Δ.Σ. πρέπει αυτές να υλοποιηθούν άμεσα.
Άλλωστε η θητεία των μελών του Δ.Σ. λήγει στις 31 Γενάρη κι έτσι απομένει μια ακόμα συνεδρίαση την ερχόμενη Τρίτη για να κλείσουν τα θέματα μέχρι η πολιτική ηγεσία να ορίσει νέα μέλη. Υπάρχει η ελπίδα ότι αυτό θα γίνει μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου ώστε να μην χαθεί και άλλο πολύτιμος χρόνος.
Ο Διοικητής του νοσοκομείου Άγ. Ανδρέας
Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε η Διοίκηση του νοσοκομείου Άγ. Ανδρέας, με την οποία μεταξύ άλλων αναφέρει πως «θα εξετάσουμε το θέμα των καταλήψεων διαρκείας».
«Είναι απαραίτητο να ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, οι οποίες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο επηρεάζουν τη λειτουργία του νοσοκομείου και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του», ενημερώνει ο Διοικητής του Νοσοκομείου κ. Σερεμέτης και τονίζει:
Αναφέρομαι σε μια σειρά ανακοινώσεων από μεριάς του προέδρου του Σωματείου εργαζομένων του νοσοκομείου «Ο Ιπποκράτης», όπου εμφανίζομαι σαν τον Λουδοβίκο τον ΙΕ, απόμακρος, μη συνεργάσιμος, ελλιπέστατος στην αντιμετώπιση των προβλημάτων τους και το χειρότερο εμπαθής απέναντι στο Συνδικάτο και τους εργαζόμενους.
Μάλιστα στις ανακοινώσεις αυτές προστέθηκε σήμερα και κατάληψη των Διοικητικών Υπηρεσιών με τον κ. Πετρόπουλο να δηλώνει ότι: «Εάν ο διοικητής δεχόταν να συνδιαλαγούμε, η κινητοποίηση θα είχε λήξει. Αντιθέτως η απάντηση που λάβαμε είναι πως θα εφαρμόσει τον νόμο, γεγονός που όξυνε την κατάσταση. Σε έκτακτη γενική συνέλευση που έχουμε συγκαλέσει θα εξετάσουμε το θέμα των καταλήψεων διαρκείας».
Το Σωματείο Ιπποκράτης
Στην απάντηση το Σωματείου των συνδικαλιστών του Ιπποκράτη, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα παρακάτω:
«Βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να πούμε, ότι (ο Διοικητής του Νοσοκομείου) συνεχίζει να είναι απόμακρος, μη συνεργάσιμος και ελλιπέστατος στην αντιμετώπιση των προβλημάτων μας και το χειρότερο εμπαθής απέναντι στο Συνδικάτο και τους Εργαζόμενους. Χαρακτηριστικά που φάνηκαν με τον καλύτερο δυστυχώς τρόπο κατά την πρόσφατη εκδήλωση μας, στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας μας, όπου έλαμψε δια της απουσίας του.
Όπου αξίζει να επισημάνουμε αρνήθηκε την χορήγηση τόσο της παγιωμένης 2ημερης άδειας για το σχετικό εθιμοτυπικό της κλήρωσης, όσο και των αναψυκτικών για τους καλεσμένους, που ζήτησε την επιστροφή τους, γυρνώντας έτσι προκλητικότατα την πλάτη του, τόσο στους Εργαζόμενους που καθημερινά μοχθούν για να στηρίξουν αυτό το ίδρυμα, όσο και στους επίσημους καλεσμένους μας που με παντοίους τρόπους στηρίζουν τον αγώνα μας και το Νοσοκομείο και εκείνη την ημέρα είχαμε και σχετικό ζήτημα-αίτημα στήριξης μας, που του το είχαμε επισημάνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου