ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

«Μην Καρτεράτε να Λυγίσουμε Ούτε για Μια Στιγμή!»



Απάντηση Ανδρ. Ριζούλη στη φασιστική επίθεση κατά του βουλευτή Αστ. Καστόρη!

Επίθεση εναντίον του σπιτιού του βουλευτή Αστέριου Καστόρη,  έγινε μετά το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία που πραγματοποιήθηκε στην Κατερίνη, όπως κατήγγειλε ο ΣΥΡΙΖΑ.


Συγκεκριμένα, μετά το τέλος του συλλαλητηρίου ομάδα ατόμων πέταξε πέτρες, αυγά και μπογιές στο σπίτι του βουλευτή Πιερίας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Κουμουνδούρου. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για «ακροδεξιούς», που τους χαρακτηρίζει φασίστες και τραμπούκους, ενώ καλεί τη ΝΔ να πάρει θέση, κατηγορώντας την αξιωματική αντιπολίτευση ότι «υποδαυλίζει τέτοιες συμπεριφορές με την προπαγάνδα, τις θεωρίες συνωμοσίας που διασπείρει και τον διχαστικό λόγο της».

«Ο ΣΥΡΙΖΑ, οι βουλευτές και τα στελέχη του ούτε εκφοβίζονται, ούτε εκβιάζονται», επισημαίνει η Κουμουνδούρου, υπογραμμίζοντας ότι η Συμφωνία των Πρεσπών θα κυρωθεί». «Οι πατριδοκάπηλοι, οι εθνικιστές και οι φασίστες θα ηττηθούν», καταλήγει η ανακοίνωση.

Καλεί ιδιαίτερα τη ΝΔ να καταδικάσει την επίθεση και επισημαίνει ότι οι βουλευτές και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ούτε εκφοβίζονται ούτε εκβιάζονται.

Από την πλευρά του ο βουλευτής Αχαΐας  του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρ. Ριζούλης, με ανάρτησή του στον προσωπικό λογαριασμό τους στο fb, αναφέρει:


Ο Βουλευτής Πιερίας Στέλιος Καστορης δέχθηκε επίθεση στο σπίτι του από, δε βρίσκω άλλη λέξη, φασίστες.
Η ΝΔ με την ακροδεξιά ρητορική της, λόγο της λύσσας της απώλειας της εξουσίας θρέφει τον εθνικισμό και μέσα από αυτόν το μίσος και το Φασισμό.
Παραπλανει, ποντάρει στη άγνοια και τον φόβο.
Ολοι οι δημοκράτες πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση.
Τον Στέλιο τον γνωρίζω 30 χρόνια.
Μη Καρτερατε να Λυγισουμε Ούτε για Μια Στιγμή!


Δεν υπάρχουν σχόλια: