Σα κακομαθημένα
παιδιά στη ΝΔ!
ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ
ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ΠΩΣ «ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΤΟΝ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ: ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ
ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ ΤΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΟΜΗ; ΕΑΝ ΝΑΙ,
ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ»
![]() |
| Αυτός κι αν δεν είναι σεβασμός του Κούλη στο άγημα! |
Μάλιστα οι ίδιες πηγές κατηγορούν τον Π. Σκουρλέτη πως επιθυμεί να ανοίξει τη συζήτηση για επικοινωνιακούς λόγους.
Κ. Μητσοτάκης: Ας έρθει τώρα στη Βουλή να ψηφίσουμε
«Εφόσον ο κ. Τσίπρας θέλει να ανοίξει το θέμα, δεν έχει παρά να στηρίξει την πρότασή μας, η οποία θα δώσει τη δυνατότητα σε εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες που κατοικούν στο εξωτερικό να ψηφίσουν από τον τόπο διαμονής τους. Θεωρώ το ζήτημα αυτό μείζον. Αν τολμά, να έρθει στη Βουλή να το κάνουμε παρέα», πρόσθεσε.
Ο κ. Μητσοτάκης εξαπέλυσε επίθεση στον Αλέξη Τσίπρα, για το ήθος και το ύφος της κυβέρνησης. «Ποτέ δεν έχω δει τέτοιο επίπεδο γλώσσας και συμπεριφοράς, σε κυβερνητικό κόμμα», επισήμανε ο πρόεδρος της ΝΔ, τονίζοντας ότι το Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού φροντίζει να κρατάει ζωντανή τη χειρότερη μορφή του «αυριανισμού», δήλωσε.
Αναφερόμενος στις προτάσεις της ΝΔ, είπε ότι είναι επεξεργασμένες και αποτελούν μείγμα ρεαλισμού και ελπίδας, κοστολογημένο και μελετημένο. Προσέθεσε ότι ποτέ ο ίδιος δεν θα επιτρέψει στον εαυτό του «να πέσει στην παγίδα της παροχολογίας».
Μαξίμου: Συμπεριφέρονται σαν κακομαθημένα παιδιά»
«Ο κ. Μητσοτάκης και η ΝΔ
συμπεριφέρονται και στο θέμα της κατάτμησης της Β' Αθηνών - όπως και σε
όλα τα ζητήματα που αφορούν στο θεσμικό εκσυγχρονισμό του κράτους - σαν
κακομαθημένα παιδιά» είναι το σκωπτικό σχόλιο του Μαξίμου.
Το Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού,
τονίζει επίσης ότι «συσχετίζουν δύο άσχετα μεταξύ τους ζητήματα,
θέλοντας να υποβαθμίσουν την πολιτική σε ένα χυδαίο δούναι και λαβείν,
όπως εξάλλου έχουν συνηθίσει».
Υπογραμμίζει πως «το θέμα για τη ΝΔ και
τον κ. Μητσοτάκη είναι απλό: Συμφωνούν ότι η κατάτμηση της Β΄ Αθηνών
είναι μία αναγκαία δημοκρατική τομή; Εάν ναι, οφείλουν να το πουν».
Από εκεί και πέρα, σημειώνει ότι «η
άρνησή τους να συμβάλλουν σε μία ακόμη αναγκαία μεταρρύθμιση για το
πολιτικό μας σύστημα, με όποιο πρόσχημα και αν εμφανιστεί, θα είναι μία
ακόμη απόδειξη ότι η ΝΔ είναι δύναμη βαθιά συντηρητική και φοβική στις
προοδευτικές μεταρρυθμίσεις».
«Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα θέματα, η
κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι είναι ανοιχτή στο διάλογο», καταλήγει το
σχόλιο του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού.
Η ανεξάρτητη βουλευτής Κατερίνα Παπακώστα, απάντησε μέσω twitter στην τοποθέτηση του αρχηγού της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάη στο Βήμα της Κυριακής, ότι «Δεν υπάρχει ζωτικός χώρος ούτε στα δεξιά της ΝΔ, ούτε στο μεταρρυθμιστικό Κέντρο για νέο κόμμα», αλλά και στο ότι είπε πως “Δεν υπάρχει πλέον λόγος να υπάρχει Το Ποτάμι στο πολιτικό σκηνικό”…
Η δημιουργός του Ν.Ε.Ο έγραψε συγκεκριμένα στο λογαριασμό της:
«Η ματαιοδοξία όταν δουλεύει σ’ ένα αδύναμο μυαλό δημιουργεί κάθε είδους προβλήματα. Όταν προεξοφλεί ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τα θέλω των πολιτών για το αν υπάρχει χώρος για το ΝΕΟ, όταν σε ήδη εκλεγμένα κόμματα προεξοφλεί πως δεν χρειάζονται και όταν θεωρεί πως αντιπροσωπεύει τον μεσαίο χώρο επειδή το λέει, η απάντηση είναι ότι δεν είμαστε Φεουδαρχική κοινωνία, αλλά κοινωνία δημοκρατική την οποία πρέπει να αρχίσει να σέβεται».
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ παρακάτω να διαβάσεις την επιστολή Σκουρλέτη:


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου