ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Παιδιά, μην ξεχάσετε το δίχτυ, όχι αυτό του Τ. Μπίνη (2)



Η Ουρανία Μπίρμπα  κατέγραψε στο fb  της, το παραπάνω γεγονός και διαμαρτυρήθηκε στον ασυνείδητο οδηγό. Από κει και πέρα υπάρχει εισαγγελέας να ασκήσει το καθήκον του; Υπάρχει καταστηματάρχης από τους αυτούς που διαμαρτύρονται για τις τσούχτρες; Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα! 
Κατά τ΄άλλα,  παιδιά, μην ξεχάσετε το δίχτυ, όχι αυτό του Τ. Μπίνη. Ξέρετε εσείς ποιο...
Να τι έγραψε η δημοτική σύμβουλος εκ πρόσωπος της ΡΑΠ Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη Ουρανία Μπίρμπα

«Ασυδοσία, αυθαιρεσία από την εταιρεία, ασυνειδησια απο τον ιδιοκτήτη, απουσία και αφασία από το Δήμο και τη ΔΕΥΑΠ.

Σάββατο ντάλα μεσημέρι Κύπρου κ Χ.Τρικουπη στον Άγιο Βασίλειο αδειάζουν βοθρολυματα και βουρκόνερα στο φρεάτιο της αποχέτευσης,!!! 


Της μη συνδεδεμένης αποχέτευσης!!!

Το αποτέλεσμα το βλέπετε στη φωτογραφία που καταλήγουν στη θάλασσα!!!!


Και όχι δεν περίμενα να το καταγγειλω στο φβ διαμαρτυρήθηκα και τον σταμάτησα αλλά για να καταντήσει..έτσι η θάλασσα δεν ξέρω πόσες ώρες πριν έριχναν...».


Δεν υπάρχουν σχόλια: