ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Βερναρδάκης στο ΑΠΕ: Όχι μειώσεις μισθών στο Δημόσιο

Κάθε ευρώ που χάνεται από τον μισθό των δημοσίων υπαλλήλων, στερείται από την κατανάλωση και την οικονομία σύμφωνα με τον κ. Βερναρδάκη, ο οποίος υπογράμμισε ότι, και αν ακόμη χρειαστεί ποτέ ενεργοποίηση στο μέλλον του μηχανισμού δημοσιονομικής διόρθωσης, τότε θα υπάρξουν εξοικονομήσεις από άλλους πόρους.


«Οι μισθοί δεν μπορούν να πάνε παρακάτω» δήλωσε σε συνέντευξή του ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορος Βερναρδάκης, ο οποίος επιτέθηκε και σε τμήμα του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων. 

«Όσο θα είναι η κυβέρνηση αυτή, και όσο θα είμαι εγώ, στο μέτρο της αρμοδιότητας μου, μειώσεις μισθών δεν πρόκειται να γίνουν. Δεν μπορεί οι μισθοί να πάνε παρακάτω. Οι μισθοί πρέπει να πάνε παραπάνω» είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο. 

Κάθε ευρώ που χάνεται από τον μισθό των δημοσίων υπαλλήλων, στερείται από την κατανάλωση και την οικονομία σύμφωνα με τον κ. Βερναρδάκη, ο οποίος υπογράμμισε ότι, και αν ακόμη χρειαστεί ποτέ ενεργοποίηση στο μέλλον του μηχανισμού δημοσιονομικής διόρθωσης, τότε θα υπάρξουν εξοικονομήσεις από άλλους πόρους.

Συνεχίζοντας ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης έστρεψε τα βέλη του προς ένα μέρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων, το οποίο όπως είπε έχει λειτουργήσει σαν «Δούρειος Ίππος» του ΔΝΤ, καθώς λίγο πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησης και ενώ βρισκόταν υπό συζήτηση ο αυτόματος μηχανισμός δημοσιονομικής διόρθωσης, προχώρησε σε μια πρωτοφανή αλλοίωση του ελληνικού μισθολογικού κόστους, εμφανίζοντάς το μεγαλύτερο κατά 5,2 δισ. ευρώ από όσο είναι. 

«Δεν είναι τυχαίο αυτό, και όσοι έχουμε συμμετάσχει στις διαπραγματεύσεις γνωρίζουμε ότι, ως εκ θαύματος, ζητήματα τα οποία πολλές φορές έθεταν οι θεσμοί, ξαφνικά τα βλέπαμε ως ανακοινώσεις, την επόμενη μέρα, του ΣΕΒ», συμπλήρωσε. 

Στο σημείο αυτό χαρακτήρισε εξαιρετικά επιπόλαιη την κίνηση του Κ. Μητσοτάκη να υιοθετήσει τα στοιχεία αυτά χωρίς να τα ελέγξει, εκτιμώντας πως έγινε γιατί «υπάρχει μια διασύνδεση μεταξύ ακραίων κύκλων του ΣΕΒ, ακραίων κύκλων των δανειστών και της ΝΔ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: