«Οι μισθοί δεν μπορούν να πάνε
παρακάτω» δήλωσε σε συνέντευξή του ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Χριστόφορος Βερναρδάκης, ο οποίος επιτέθηκε και σε τμήμα του Συνδέσμου
Ελλήνων Βιομηχάνων.
Κάθε ευρώ που χάνεται από τον μισθό των δημοσίων υπαλλήλων, στερείται από την κατανάλωση και την οικονομία σύμφωνα με τον κ. Βερναρδάκη, ο οποίος υπογράμμισε ότι, και αν ακόμη χρειαστεί ποτέ ενεργοποίηση στο μέλλον του μηχανισμού δημοσιονομικής διόρθωσης, τότε θα υπάρξουν εξοικονομήσεις από άλλους πόρους.
Συνεχίζοντας ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης έστρεψε τα βέλη του προς ένα μέρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων, το οποίο όπως είπε έχει λειτουργήσει σαν «Δούρειος Ίππος» του ΔΝΤ, καθώς λίγο πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησης και ενώ βρισκόταν υπό συζήτηση ο αυτόματος μηχανισμός δημοσιονομικής διόρθωσης, προχώρησε σε μια πρωτοφανή αλλοίωση του ελληνικού μισθολογικού κόστους, εμφανίζοντάς το μεγαλύτερο κατά 5,2 δισ. ευρώ από όσο είναι.
«Δεν είναι τυχαίο αυτό, και όσοι έχουμε συμμετάσχει στις διαπραγματεύσεις γνωρίζουμε ότι, ως εκ θαύματος, ζητήματα τα οποία πολλές φορές έθεταν οι θεσμοί, ξαφνικά τα βλέπαμε ως ανακοινώσεις, την επόμενη μέρα, του ΣΕΒ», συμπλήρωσε.
Στο σημείο αυτό χαρακτήρισε εξαιρετικά επιπόλαιη την κίνηση του Κ. Μητσοτάκη να υιοθετήσει τα στοιχεία αυτά χωρίς να τα ελέγξει, εκτιμώντας πως έγινε γιατί «υπάρχει μια διασύνδεση μεταξύ ακραίων κύκλων του ΣΕΒ, ακραίων κύκλων των δανειστών και της ΝΔ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου