ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Μητσοτάκης: Πρέπει να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στο συνέδριο της Δράσης, είπε πως η κυβέρνηση δεν είναι μέρος του προβλήματος αλλά το ίδιο το πρόβλημα και εξέφρασε την άποψη πως πρέπει το κόμμα του να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία που προσφέρεται.


Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας «ο κόφτης είναι το τίμημα της αναξιοπιστίας του Αλέξη Τσίπρα και ο λόγος που όλοι πιστεύουν ότι τα μέτρα δεν θα αποδώσουν». Όπως είπε, αυτό που απαιτείται είναι μια κυβέρνηση που με θάρρος θα εφαρμόσει τις μεταρρυθμίσεις.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επεσήμανε ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι ο κύριος εκφραστής της «μεγάλης μεταρρυθμιστικής συμμαχίας που σήμερα γεννιέται στη χώρα», συμπληρώνοντας πως πρέπει «να αποδεικνύουμε πως είμαστε διατεθειμένοι να αλλάζουμε. Η Ν.Δ. αλλάζει γρήγορα. Μπορεί να ηγηθεί τολμηρών μεταρρυθμιστικών και ασυμβίβαστων δυνάμεων».

Επιχειρώντας ένα ευρύτερο άνοιγμα, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι η διαχωριστική γραμμή δεν βρίσκεται μεταξύ της αριστεράς και της δεξιάς, αλλά μεταξύ των μεταρρυθμίσεων και του λαϊκισμού. 

«Η ιδεολογική χρεοκοπία της αριστεράς, που δοκιμάστηκε στο καμίνι της άσκησης διακυβέρνησης, μας προσφέρει μια ευκαιρία και πρέπει να την εκμεταλλευτούμε» συμπλήρωσε, χαρακτηρίζοντας την τωρινή κυβέρνηση ως την χειρότερη της μεταπολίτευσης.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: