ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Η Νομαρχιακή Υγείας ΣΥΡΙΖΑ στο πλευρό του Π. Πολάκη

Δηλώνουμε την αμέριστη στήριξή μας στην ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και ιδιαίτερα στον αναπληρωτή υπουργό, αναφέρει ανακοίνωση της Νομαρχιακής Υγείας Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ.



Καταγγέλλει το θράσος του ανδρός, που συνέβαλε τα μέγιστα στην υποβάθμιση των υπηρεσιών Υγείας!


Η Νομαρχιακή Υγείας Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τη μήνυση του ανεκδιήγητου Γεωργιάδη ενάντια στον Αναπληρωτή Υπουργό Παύλο Πολάκη και τις απειλές για φυλάκισή του, καταγγέλλει το θράσος του ανδρός αυτού, που συνέβαλε τα μέγιστα στην υποβάθμιση των υπηρεσιών Υγείας, του ένθερμου υποστηρικτή όλων των μνημονιακών μέτρων (“αν δεν υπήρχε μνημόνιο έπρεπε να το εφεύρουμε”) και που τώρα τολμά και μας εγκαλεί, ο άνθρωπος που μέμφεται τους Ευρωπαίους και την Λαγκάρντ ότι "υποκύψανε στις ανοησίες του Τσίπρα και στη γοητεία του", επειδή βλέπει να ακυρώνονται τα σχέδια του πιο αντιδραστικού παρασιτικού κεφαλαίου και της πιο ακραίας νεοφιλελεύθερης πτέρυγας της ελληνικής αστικής τάξης για γρήγορη επάνοδο στα πράγματα.

Δηλώνουμε την αμέριστη στήριξή μας στην ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και ιδιαίτερα στον αναπληρωτή υπουργό, στη βρώμικη επίθεση που δέχονται από τα οργανωμένα συμφέροντα που λυμαίνονται τόσα χρόνια το χώρο της υγείας και που τώρα βλέπουν το πάρτι να τελειώνει και κάποιοι να παίρνουν το δρόμο για τον εισαγγελέα.

Θεωρούμε ότι στη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υγείας βρίσκονται οι κατάλληλοι άνθρωποι με εγνωσμένη αξία, εμπειρία και γνώση. Αναμένουμε με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και στήριξη σε όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις, τη συνέχιση του δύσκολου έργου που έχουν αναλάβει για εξυγίανση στο χώρο της υγείας και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όλους τους κατοίκους της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: