ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Εφ.Συν: Τέσσερα κονδύλια διαζευτικώς στον... κόφτη!

Στον κόφτη ΚΑΙ τα κονδύλια Δήμων και Περιφερειών
Δεν θα χρειαστεί, είπε ο Αλ. Τσίπρας χθες στην εφημερίδα RealNews

Τα κονδύλια Δήμων και Περιφερειών, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνονται στον περίφημο...«κόφτη», ήτοι τον μηχανισμό αυτόματης διόρθωσης ελλείμματος, που αναμένεται να «περάσει» με τη μορφή διάταξης, αυτήν την εβδομάδα από τη Βουλή. 


Ειδικότερα, όπως τονίζει σήμερα η «Εφ.Συν.», τέσσερις είναι οι τομείς, που περιλαμβάνονται στον μηχανισμό αυτόματης διόρθωσης ελλείμματος:

1. Δημόσιες επενδύσεις.
2. Προγράμματα ΕΣΠΑ.
3. Κονδύλια κοινωνικών παροχών (επιδόματα), Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Μεταφορών και Εκπαίδευσης.
4. Μισθοί & συντάξεις.

Αυτά, αν και το Νομοσχέδιο δεν έχει γίνει επισήμως γνωστό, για να κρίνουμε τι περιλαμβάνει. 

Υπενθυμίζεται ότι, το σχέδιο της Κυβέρνησης θα ενεργοποιηθεί, στην περίπτωση που διακυβεύονται οι στόχοι για τα πρωτογενή πλεονάσματα, που ορίζει το Ελληνικό πρόγραμμα (0,5% του ΑΕΠ το 2016, 1,75% του ΑΕΠ το 2017, 3,5% του ΑΕΠ το 2018).

Πάντως με χθεσινή συνέντευξή του ο πρωθυπουργός ξεκαθάρισε σε συνέντευξή του ότι δεν πρόκειται να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός αυτόματου ελέγχου του προγράμματος, κάτι που άλλωστε ίσχυσε και στη χώρα μας στα προηγούμενα μνημόνια. 

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα RealNews ο Αλ. Τσίπρας, σημειώνει πως «αν πετύχουμε αυτό που επιδιώκουμε για το χρέος στις 24 Μαΐου, το 2017 θα επιστρέψουμε στις αγορές και ίσως πολύ νωρίτερα από τη λήξη του προγράμματος, (Αύγουστος 2018) θα έχουμε βγει οριστικά από τα μνημόνια».

Που σημαίνει ότι δεν θα υφίσταται η απειλή του περίφημου... κόφτη.

Μάλιστα διαβεβαιώνει ότι «μετά την αξιολόγηση, δημοσιονομικά μέτρα τέλος» επισημαίνοντας ότι «ο μηχανισμός δεν θα ενεργοποιηθεί» σίγουρα για τα επόμενα τρία χρόνια, αλλά και για το 2019, αφού «μέχρι τον Μάιο του 2019 η Ελλάδα θα έχει αναπτύξει την οικονομία της κατά επτά περίπου μονάδες».

Αξίζει να σημειωθεί πως τα περί... κόφτη δεν είναι νομοθετικά κατοχυρωμένα ώστε να ισχύσουν διά νόμου. Πρόκειται περί πολιτικής δέσμευσης και μόνον, η οποία θα υλοποιηθεί, εφόσον χρειασθεί, προσαρμοσμένη αβλαβώς στα ελληνικά δεδομένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: