Την Κυριακή 12 Μαΐου 2019, από τον Σύλλογο Γηροκομειού
Ο Μορφωτικός & Πολιτιστικός Σύλλογος "Παναγία η Γηροκομήτισσα", σας προσκαλεί στην εκδήλωση για τη
Γιορτή της Μητέρας, την Κυριακή 12 Μαΐου 2019 στις 19:30
στον περιβάλλοντα χώρο της Ιεράς Μονής Γηροκομείου.
Θα χαρούμε πολύ να παρευρεθείτε στην εκδήλωσή μας.
Με εκτίμηση,
το ΔΣ του Συλλόγου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου