Πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί το πακέτο των φοροελαφρύνσεων όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος ο οποίος εγκάλεσε τον πρόεδρο της ΝΔ για πολιτική υποκρισία.
«Η κυβέρνηση δε θα ακολουθήσει το ρυθμό που θέλει να επιβάλει ο κ. Μητσοτάκης, όλα τα πράγματα θα γίνουν στην ώρα τους. Θα αναγκαστεί να ψηφίζει ένα ένα τα μέτρα φορολογικών ελαφρύνσεων αυτής της κυβέρνησης» σημείωσε χαρακτηριστικά μιλώντας στην ΕΡΤ1.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ότι δημιουργείται ένας μεγάλος δημοσιονομικός χώρος ύψους περίπου 5,5 δισ. ευρώ για την περίοδο 2019 – 2022 που μπορεί να αξιοποιηθεί στην κατεύθυνση των ελαφρύνσεων και της κοινωνικής στήριξης. «Αυτόν τον διαθέσιμο δημοσιονομικό χώρο θα τον προσδιορίσουμε επακριβώς, θα δούμε κατά ποιον τρόπο επιμερίζεται στο κάθε έτος και πολύ σύντομα, μετά τις συναντήσεις του πρωθυπουργού με τον υπουργό Οικονομικών, θα υπάρξουν οι σχετικές ανακοινώσεις» υπογράμμισε.
«Με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δε θα εφαρμοστεί η μείωση του αφορολογήτου»
Ο Δ. Τζανακόπουλος εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τον οποίον και κατηγόρησε για επικοινωνιακό αντιπερισπασμό στο ζήτημα του αφορολογήτου, μία στάση, που όπως είπε, είχε και με τη μη περικοπή των συντάξεων. «Ο Μητσοτάκης έχει την τάση να αντικαθιστά την πολιτική ουσία με τον επικοινωνιακό εντυπωσιασμό» σχολίασε. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να εφαρμοστεί η μείωση του αφορολογήτου την 1/1/2020, με την προϋπόθεση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι στην κυβέρνηση και έκανε λόγο για μόνιμα μέτρα φορολογικής και κοινωνικής ελάφρυνσης.
Παράλληλα χαρακτήρισε υποκριτική τη στάση του Κ. Μητσοτάκη σχετικά με τα πλεονάσματα, καθώς, όπως είπε, ο πρόεδρος της ΝΔ συμμετείχε σε μία κυβέρνηση που προέβλεπε πλεονάσματα 4,5% μέχρι το 2031. «Θέλουν να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα κοινωνικής ισοπέδωσης μπροστά στο οποίο οι ιδέες, οι προτάσεις και οι θέσεις του ΔΝΤ ωχριούν. Ένα πρόγραμμα κατάργησης των συλλογικών διαπραγματεύσεων, μείωσης μισθών, απολύσεων, δημιουργίας ενός κλίματος πλήρους εργοδοτικής αυθαιρεσίας» ανέφερε ο Δ. Τζανακόπουλος.
«Με νηπιαγωγείο θα μοιάζουν οι θέσεις του ΔΝΤ μπροστά στον Μητσοτάκη»
«Ο Μητσοτάκης έχει ήδη πει ότι θα αντικαταστήσει το 1-1 στο δημόσιο που ισχύει σήμερα με το 1-5. Θα μας επαναφέρει στις πιο σκοτεινές περιόδους του μνημονίου. Σκοπεύει να παραχωρήσει πλευρές της δημόσιας διοίκησης σε ιδιωτικά συμφέροντα. Θέλει να καταργήσει το 8ωρο, το οποίο έχει χαρακτηρίσει ξεπερασμένο. Έχει ένα πρόγραμμα που είναι πρόγραμμα κοινωνικής ισοπέδωσης, επιστροφής στις πιο μαύρες ημέρες του μνημονίου. Πρόγραμμα κατάργησης μίας σειράς προνοιακών πολιτικών που έχει υλοποιήσει αυτή η κυβέρνηση. Έχει μία ακραία φιλελεύθερη αντίληψη Μητσοτάκη, οι θέσεις του ΔΝΤ θα μοιάζουν με νηπιαγωγείο μπροστά στις δικές του».
«Διαρκώς αρνείται το ντιμπέιτ»
Κληθείς να σχολιάσει τη στάση του Κ. Μητσοτάκη, ο οποίος αποφεύγει ένα ντιμπέιτ με τον Αλέξη Τσίπρα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σχολίασε: «Θα ήταν καλό ο κ. Μητσοτάκης που παριστάνει τον πολιτικό που έχει απαντήσεις και προτάσεις για όλα, με πρόγραμμα που μπορεί να πείσει τον ελληνικό λαό, να έρθει και σε μία ισότιμη συζήτηση, να αντιμετωπίσει τον κ. Τσίπρα στο επίπεδο της πολιτικής στρατηγικής και θέσεων, με ένα ντιμπέιτ. Με μία δυνατότητα να ανταλλαχθούν επιχειρήματα με πολύ πιο ζωντανό τρόπο σε σχέση με τη Βουλή. Ο κ. Μητσοτάκης εμφανίζεται με προετοιμασμένες ομιλίες και να τις διαβάζει, αυτό δεν συγκροτεί έναν πραγματικό διάλογο. Έναν ζωντανός και εφ’ολης της ύλης διάλογο ενώπιον των πολιτών με ένα διαφορετικό πλαίσιο από το κοινοβουλευτικό».
Ωστόσο, σημείωσε ότι αποκλείεται να δεχόταν μία τέτοια αντιπαράθεση με ερωτήσεις από τον Αλ. Τσίπρα ο Κ. Μητσοτάκης. «Η πρόσκληση και πρόκληση για ντιμπέιτ έχει γίνει εδώ καιρό. Ο πρωθυπουργός τον έχει καλέσει 2-3 φορές αλλά αρνείται. Το θέσαμε και επισήμως μήπως αλλάξει γνώμη. Προσπάθησε να χρησιμοποιήσει την πρόταση μομφής κατά του Π. Πολάκη ως αντιπερισπασμό» σχολίασε ο Δ. Τζανακόπουλος.
«Τυμβωρυχία από Μητσοτάκη»
Ερωτηθείς για την πυρκαγιά στο Μάτι, με αφορμή την επαναφορά του ζητήματος στην επικαιρότητα, είπε ότι ο πρωθυπουργός ανέλαβε την πολιτική ευθύνη, κάτι που δεν είχε κάνει καμία προηγούμενη κυβέρνηση παρότι η ευθύνη είναι διαχρονική.
Εξήγησε ότι όσα συνέβησαν στο Μάτι έχουν να κάνουν με τη διαχρονική απουσία ενός συνολικού χωροταξικού σχεδιασμού. Με αφορμή τη δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη, σύμφωνα με την οποίαν, «ανατρίχιασα με το αφιέρωμα Παπαχελά», ο Δ. Τζανακόπουλος είπε ότι «ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιχειρεί τυμβωρυχία που δεν τον τιμά ούτε δείχνει σεβασμό για το τι συνέβη εκείνη τη νύχτα. Έχουμε συζητήσει το θέμα και έχουμε από την αρχή πει ότι οι νεκροί δεν κρύβονται. Ήταν μία εξαιρετικά δύσκολη νύχτα και για μένα, που έπρεπε να ανακοινώσω τους νεκρούς. Τώρα για προεκλογικούς λόγους διάφορα μιντιακά επιτελεία το επαναφέρουν. Το θέμα είναι να δούμε με ποιο τρόπο θα ανασυγκροτήσουμε διαλυμένες υπηρεσίες..
Ο κ. Μητσοτάκης απέλυε δημοσίους υπαλλήλους, το Δημόσιο αποδιαρθρώθηκε στα πρώτα δύο μνημόνια. Είναι υποκριτικό. Όσο για την επιχειρησιακή κατάσταση, οι υπεύθυνοι βρέθηκαν μπροστά σε μία πρωτοφανή κατάσταση. Είπαμε πως και στο επιχειρησιακό πεδίο πρέπει να βελτιωθούμε, έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στη μεταρρύθμιση του πλαισίου πολιτικής προστασίας». Τέλος, ανέφερε ότι αξιοποιήθηκε το πόρισμα των ειδικών που έχει ενσωματώσει και τη διεθνή εμπειρία και σύντομα θα υπάρξει νομοσχέδιο για την αλλαγή του πλαισίου πολιτικής προστασίας. Για το φετινό καλοκαίρι ανέφερε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες κάνουν ό,τι πρέπει για να προστατεύσουν τις ζωές και τις περιουσίες από τις πυρκαγιές.
«Να καταργηθούν τα επικίνδυνα έθιμα»
Ο Δ. Τζανακόπουλος ρωτήθηκε και για τα επικίνδυνα πασχαλινά έθιμα και απάντησε ότι η προσωπική του θέση είναι κατηγορηματική: να καταργηθούν τα έθιμα που θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου