ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Π. Πολάκης: Γιατί τόση πρεμούρα της ΝΔ υπέρ ιδιωτών;

Εντύπωση συνεχίζει να προκαλεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος καταφέρνει σε κάθε του δημόσια εμφάνιση να αποκαλύπτει και ένα καινούργιο αποκρουστικό στοιχείο του σκληρού νεοφιλελεύθερου προγράμματός του.

“Τόση πρεμούρα για να παραδοθεί το μάνατζμεντ των δημόσιων δομών Υγείας σε ιδιωτικά συμφέροντα, και μάλιστα μετά τις αποκρουστικές αποκαλύψεις για το πάρτι διαφθοράς και τα σκάνδαλα που σχετίζονται με μεγάλες εταιρείες του χώρου τα τελευταία χρόνια, δεν είχε εκφραστεί ποτέ στον δημόσιο πολιτικό διάλογο στη χώρα” τονίζει ο Π. Πολάκης.

 “Μετά την πρόταση για περικοπή του δώρου Χριστουγέννων, μετά το επταήμερο εργασίας και τον εργασιακό μεσαίωνα, μετά το μπάχαλο στη Ν.Δ. για το εάν εγγυάται ή όχι τη μόνιμη 13η σύνταξη που φέρνει η κυβέρνηση για 2,5 εκατ. συνταξιούχους, θεωρήσαμε ότι η Ν.Δ. το τερμάτισε” σχολίασε το Μέγαρο Μαξίμου, για να προσθέσει: “Πέσαμε όμως έξω”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: